• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik loop een surfwinkeltje in en kijk rond. Altijd dat huren... Ik kijk naar een supermooi glimmend board. Ik loop naar de kassa en vraag de man de prijs. Ik knik en reken af. Ik pak het board en glimlach. Fluitend loop ik richting de haven, ik houd het board voor me en ga voor Drew staan. "Ik heb helemaal niemand die met mij over de golven wil gaan." zeg ik met een zielig stemmetje. Ik dta nog ltijd achter het board verstopt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik begin te lachen en kijk naar het board. Het is echt een mooi board. 'Nou misschien dat mijn allerliefste vriendje Danny wel met jou over de golven wil gaan'lach ik en ga daarna staan.

    Danny

    "Danny? Nee ik heb de opdracht gekregen van Drew te worden." zeg ik lachend en steek mijn hoofd langs het board. "Drew, hij is voor jou." glimlach ik en wrijf even langs het gladde board met mijn hand. Ik glimlach naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Verbaast kijk ik hem aan. Ik kijk nog een keer naar het board en leg het voorzichtig aan de kant. Daarna vlieg ik Danny om de hals en geef hem duizenden kusjes. 'Dankje schatje'zeg ik grijzend en geef hem nog een lange kus. 'Dat had je echt niet hoeven doen joh'zeg ik en geef hem nog een kus. 'Maar ik vindt het wel een mooi board en super lief van je'zeg ik met een glimlach en kijk naar het board. 'Ik hou van je'zeg ik tegen Danny en druk een lange kus op zijn lippen.

    Danny

    Ik lach.
    "Ik hou ook van jou en het was niets." glimlach ik. Man hij is echt blij.
    "Maar eh.. Waar wacht je nog op, ga surfen!" roep ik en kijk hem lachend aan. "Probeer je nieuwe board uit." zeg ik en dru keen kusje op de overenthausiaste drew.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Echt wel, dat is wel iets'zeg ik met een glimlach. Ik geef hem nog een kusje en pak het board vast. Ik grijns even en pak Danny's hand met mijn vrije hand. Ik trek hem mee het strand op 'Ga jij niet surfen?'vraag ik als ik als ik zijn hand loslaat en me klaarmaak om te gaan surfen. 'Of heb je nog wat surf lessen nodig?'vraag ik grijnzend.

    IsabellA

    Ik lach. 'mooiste handstand die ik heb gezien,' lach ik en blijf op mijn plek staan. Ik grijns en kijk Austin aan. 'Maar ik kan salto's omdat ik ze moet kunnen, dus eigenlijk telt het niet mee. Net zoals jij ver kan gooien omdat je dat moet kunnen,' lach ik en kijk naar hem. Het zal me niks verbazen als hij ook gewoon salto's kan. Volgens mik word je nog aardig hard gebeukt af em toe en vlieg je dan wel is over de kop...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grijns even en haal mijn schouders op. 'Kijk is'zeg ik en klim de kant op. Ik maak een achterwaartse salto en kom lachend voor Isabella. 'Die hoef ik niet te kunnen'zeg ik en pak daarna het balletje. 'Gooi is zover mogelijk'

    Isabella

    'Is er ook iets dat jij niet kunt?' Ik pak het balletje aan. Moest ik proberen over de bar te gooien? Haalde ik toch niet. Even speelt er een glimlach op mijn gezicht. Ik kijk naar de bar en mik op het meisje dat met haar rug naar mij staat. Als ik haar raak hè.... 'ik ga proberen over de bar te gooien,' deel ik mee. Ik gooi de bal recht op de bar af. Vanbinnen schreeuw ik van geluk als ik haar raak. Woest draait ze zich om. Ik probeer niet te lachen. 'Sorry,' gil ik en kijk onschuldig. Maar ze geloofd er niet in en loopt snel naar ons toe. Met het balletje in haar hand kijkt ze me kwaad aan. 'Jij...' 'Ja ik?' haar ogen vernauwen zich. 'Mogen we het balletje terug?' Ze gooit het balletje met een onhandige wilde beweging in het water. Ze probeerde mij te raken, dat merkte ik ook wel, maar ze was dus niet zo goed in gooien. 'Dank je.' Ik keer haar mijn rug doe. Een te grote grijns komt op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'je moet toch is leren gooien'roep ik het meisje na wat boos weg beent. Ik begin te lachen. 'Dat was expres hé?'vraag ik aan Isabella en geef er lachend een duwtje. 'Mooie gooi'

    Isabella

    Ik lach en geef hem een duwtje terug. 'Ik zou toch niet over de bar kunnen gooien. Zo ver kan ik nou weer niet gooien, maar ik ben aardig goed in mikken,' grijns ik en kijk hem aan. 'Ja het was expres, maar ook een mazzeltje dat ik raakte' grijns ik en kijk hem grinnikend aan. 'maar serieus, kan jij iets niet?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Oke'lach ik en kijk der aan. 'Tuurlijk kan ik dingen niet'zeg ik en lach even. 'Ik ben geen supermen of zo'

    Isabella

    'Jammer heb ik toch geen vriendje dat Superman is,' grijns ik. En kijk hem aan. 'Wat kan je niet dan?' ik lach en zwem nieuwsgierig naar hem toe en wacht op antwoord. Ik Kijk hem aan en glimlach. Waar zou hi niet goed in zijn? Ik bijt op mijn lip en wacht geduldig af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grijns even en kijk haar aan. 'Dat kom je ooit nog wel is te weten'zeg ik en steek plagend mijn tong uit. Ik lach even en duik daarna onderwater.

    Danny

    Ik schudt mijn hoofd. "Ik ga naar jou lekkere body staren." glimlachend kijk ik Drew aan. Ik laat me in het zand ploffen en gebaar dat Drew mag gaan surfen. ik trek mijn benen op en sla mijn armen er omheen. Ik voel me niet zo lekker, maar dat ga ik Drew niet vertellen. I kglimlach naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.