• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    "En probeer zeker de mijne niet te lezen. Je zult daar veel slechts over jouw tegenkomen" Ik wijs naar hem. Ik loop kwaad naar Liam's kamer wat er naast is. Ik plof neer op het bed en schreeuw het uit van de woede. "Aw.. Kom hier", zegt Liam."Jij achtervolgt me ook altijd he?", zeg ik glimlachend. Ik druk mijn lippen op de zijne.

    (Ik zit op mijn mobiel..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kaname Kuran
    Ik gniffel even als ik haar gedachten lees. Inderdaad, alleen slechte dingen, maar toch vindt ze me knap. Ik kijk naar Alexa en ga op haar bed zitten.

    \\kan Niall komen?//


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Jongens, ik moet gaan slapen. Schrijf niet het hele topic vol ^^]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Summer Melody Night

    Ik knik en een glimlach speelt rond mijn lippen. 'Oke dan zijn we het daar weer over eens'

    [ Is goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik moet ook gaan, doeiii}


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    De angst was nog niet helemaal weg, maar toch loop ik weer terug naar de kamer. Waarom had ik eigenlijk ook alweer gezegd dat ik zo terug zou komen of ingestemd met het plan om hier te blijven en niet terug naar huis te gaan?

    [Doegg]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:19 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nog is, is er al een harrystukje?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexa Lorraine Payne
    Ik gil. Overal vuur. Het brand in mijn keel. Ik voelde hoe iemand de kamer terug inkwam, maar kon niet zien wie. Ik voelde dat iemand mijn hand vastpakte.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zayn Malik
    Ik knik en drink mijn fles leeg.

    [zero inspi , dus als Jay erin moet komen, moet Liam even daar komen omdat ze aan het zoenen zijn -.- lol ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ik gebruik dit eventjes omdat jullie allen goede schrijfsters zijn! Iemand heeft een klein project bedacht en we hebben nog 2 schrjfsters nodig! KLIK ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kaname Kuran
    Ik schrik als Alexa haar ogen opent. 'Hoe kan dit?' 'Geen idee, het vuur was weg. Mijn keel staat in brand.' 'Kom maar mee.' Ze trekt iets anders aan en we springen uit het raam. 'Volg mij maar.' Ik ren voor haar. Ik zie een hert lopen en ze sprint er naartoe. Binnen een half minuutje ligt er een karkas van een hert op de grond. 'En?' 'Het mindert.' Ze zoekt nog wat dieren en drinkt ze leeg. Daarna breng ik haar terug naar haar huis.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ Mijn inspiratie voor Summer raakt echt op]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 11:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [dahah, ik moest vandaag niet naar school ^^]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Mijn inspiratie van zayn raakt op -_-.. Liam moet online komen!! Ahh.. Wy , Irishstar , Styx en ik doen samen met nog anderen een storrehh (: heb er zin in haha )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ook ^^]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen