• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Even keek ik om me heen. Het appartement zag er gezellig en sfeervol uit. Misschien wel een beetje klein voor deze familie maar het had wel iets. 'Uhmmm April.. Ik moet zo wel echt weer gaan. De verhuizers komen zo mijn nieuwe meubels afleveren enzo. Maar zou ik nog heel even kunnen blijven tot de paparazzi weg is? De fans zijn niet zo'n probleem.' zei ik twijfelend. Ik wilde mij niet aan haar opdringen of raar overkomen. Ik mocht haar wel. Misschien werd het nog iets. Oh em gee, waar was ik mee bezig? Niet te ver vooruit kijken Harry!


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [Weet iemand.. maybe Phenominial zelf of er nog iets gebeurd is tussen Lou en Spencer? Ik ben namelijk nogal de weg kwijt in mijn eigen RPG.. hoe falend kan je zijn :$]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Summer Melody Night

    Nog stees lachend ga ik op de leuning van de bank zitten en kij naar het meisje dat langzaam weg loopt. 'Sorry, maar dat was gewoon heel erg grappig om te zien' zeg ik tegen Zayn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik zou het eigenlijk niet weten en maak niet uit het kan gebeuren^^ ]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 18:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    "Maakt niet uit. Misschien was het ook grappig.", zeg ik tussen het lachen door. Ik denk dat we al rood aangelopen zijn van het lachen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Sluit je voor haar af. Dan kan ze de niet voorspellen wat wij gaan doen.' Ik probeer het en het lukt me, volgens mij dan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Summer Melody Night

    Ik begin nog harder te lachen en knik. 'Oke en dat misschien kan je wel weglaten, want het was gewoon grappig' kan ik met moeite uitbrengen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik grijns kort. "Trouwens! Je kan je niet afsluiten van me! Zeker vampiers niet" Ik grinnik en hoor Kaname grommen. "Eigen schuld"
    (Ik houd ervan om the bitch uit te hangen (A) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Jaymina Dé La Garté, ik zou stoppen met onze toekomsten te voorspellen, want anders laat ik Kaname op je los en volgens mij heeft hij heel veel zin in een moordspelletje. Ik ook wel trouwens. Ik weet alles over jou, dus ik kan jou net zo goed lopen klieren. Wil je er alsjeblieft mee stoppen?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zayn Malik
    Ik knik en sta op. "Kom" Ik trek Summer op en we verlaten het appartement. "Waar gaan we heen?", vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. "Weet niet"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaymina Garté
    Ik lach hardop. Ik loop de kamer van Alexa in. "Is het zo erg dat je mijn hele naam gebruikt? Trouwens , ik maak je broer blij. Als je dat met me zou doen , dan zal hij kwaad zijn. Nee, dat kun je toch niet maken? Dat is je lieve broer. Liam James Payne. Jij kan dat niet maken Alexa Lorraine Payne." Ik grijns kwaadaardig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Ik kan veel meer dan jij denkt hoor meisie, dus pas maar op,' sis ik. 'En wie zegt er dat ik je vermoord? Kaname heeft moeite met zijn controle op dit moment. Dus als je Liam blij wilt blijven maken zou ik maar stoppen Jaymina Dé La Garté.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik schrik even maar herstel me snel. "Alex. Je weet dat ik zielsveel van je broer houd. Ik ben serieus. Het is Kaname maar , zie je - hij zit gewoon op je bed. Ik zie dat hij moeite heeft met zijn controle. Maar ah , ik kan voorspellen wat hij kan doen. Jij niet , ik wel. Al zelfs weet je alles over me , het kan me niks schelen. Alexa Lorraine Payne", sis ik terug. We staan nu gevaarlijk dicht bij elkaar.

    (Bitchfight haha (cat) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Wacht maar af Jaymina.' Ik draai me met een ruk om en ga bij Kaname op schoot zitten. 'Trek je niks van haar aan. Ik zal het nog een keer proberen.' Hij gromt. 'Jaymina, het spijt me van net, maar zou je alsjeblieft stoppen met de toekomst te voorspellen wat betreft ons? Ik vind het erg irritant en ik denk niet dat ik Kaname nog langer in toom kan houden.' Hij gromt alweer.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 20:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer