• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [NOOO HIJ IS VAN MIJ!! Team Edward (H) ]
    Jaymina Garté
    ''Mwah , The Cullens blijven toch leuker.'' Ik glimlach. ''Ik zou best een vampier willen zijn. Maar dan zal ik iedereen die ik lief heb afweren.. Dus ja''

    '[ FUCKING TEAM EDWAARDD ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ik haal mijn lippen van Summer's lippen af. ''Was dat liefde of gewoon alcohol?'', vraagt ze. ''Beetje van beide'' En uit het niets staan we weer te lachen. Wat alcohol met je kan doen..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [IK HAD HEM HET EERST!!!!!]
    Kaname Kuran
    'Oh, god, The Cullens bestaan niet!! Ik gebruikte ze als voorbeeld. Maar goed. Ik zou als Alexa wakker wordt niet hier zijn. Vraag je ouders mee naar de stad. Over drie dagen wordt ze wakker.' Ik kijk naar het lieve meisje van vandaag dat nu aan het transformeren is. 'Het spijt me lieverd,' fluister ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [NEEEE IKKUHH!! IK GEBRUIKTE HEM ALS ONDERWERPP ]
    Jaymina Garté
    ''Jammer. Ik zou ze wel eens willen ontmoeten. Ze lijken me zo aardig. En als je haar zo aardig vind. Waarom heb haar getransformeerd?! Domme bitch'', mompel ik. ''Vampiers hea? Bullshit''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (was er al een Harry stukje?)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Huh? We delen hem wel? Kan toch.]
    Kaname Kuran
    'Omdat ik van haar hou. Ik heb het haar gevraagd, maar ik heb haar voor nu alleen pijn geschonken. Nadat ze is getransformeerd zal ik nog meer van haar houden dan nu.' Ik kijk naar haar en zie aan haar gezicht dat ze pijn lijd. 'Even volhouden love, even volhouden,' prevel ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {ik was ff weg maar nu ben ik er weer ||hoop ik|| =)}


    Do what people say you can't.

    Summer Melody Night

    Ik pak een van de flesjes die voor ons staan en neem nog een slok. 'Dit doet alcohol dus, maar heel erg is het niet of wel?' vraag ik zo serieus mogelijk, maar schiet gelijk weer in de lach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [was er ook al een Louis stukje, het is een beetje te veel om allemaal te volgen haha.]


    Keep your head, heels and standards high.

    Liam Payne
    Ik zit tegen de muur. Ik kijk verbaasd toe naar wat er gebeurd. Ik moest even na denken wat er gebeurd. Mijn zusje word een vampier die alleen mensen eten eet, Jaymina praat alleen maar over the cullens. Zeker een Twillight-fan. Ik sta op. 'Maar euhm...' begin ik. 'Maar.. o sorry vergeten wat ik wou zeggen'.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:51 ]


    Do what people say you can't.

    Kaname Kuran
    'Mister Payne, we drinken ook bloed. Om de dag moeten we drinken, maar tussendoor kunnen we normaal voedsel eten. Niet teveel natuurlijk. Ja, ik kan gedachten lezen en Nee, HETISNIETZOALSDECULLENS!' roep ik alvast


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ Niall is net met een angstige blik de kamer uitgelopen met als medeling 'Ik ben zo waarschijnlijk wel terug'^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik voelde mij rood worden. Nu kon ik nooit meer gedachte hebben zonder dat iemand het weet. Ik had ook niet over dat ze op de cullens lijken, ik dacht alleen dat Jaymina het daar over had. 'Oke maar over dat bloed... moeten jullie dan m-m-me' ik kan mijn woord niet afmaken. 'Mensen vermoorden?' zeg ik snel.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:00 ]


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    "Nah.. Ik ben helderziend. Soms.", mompel ik. "Ja het is waar. Ik ben helderziend. Als ik droom. Komen ze echt uit" "en ja ik ben een Twilight fan", zeg ik.

    Zayn Malik
    "Neh , het kan niets kwaad een nachtje losgaan." Ik glimlach.
    (Woehoee dronken Zayn en Summer!! Misschien.. We kunnen m misschien delen...)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kaname Kuran
    Ik lach even. 'Nee, daar hebben de Twilightboeken wel gelijk in. Mijn soort vampier kan op dierenbloed leven. We hebben wel een speciale gave, maar mister Payne, ik zal ze niet lezen. Dat probeer ik in ieder geval.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen