• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Oke daar let ik dan op en vertrouwen doe ik je al' zeg ik en kijk in de richting van de keuken. 'Als het goed is staat het in de keuken'

    [ Beter dan de laatste paar dagen helemaal niet slapen...De 28ste beginnen de lessen, maar 27ste heb ik een jaaropening en rooster ophalen]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:45 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Als Liam weer iets schrijft dan komt Jay ook ;D x Ik vind deze wel geniaal

    ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Die van mij is al gestart :(]
    Alexa Lorraine Payne
    'Zal ik jullie anders afzetten?' vraagt Kaname. 'Als het kan, graag,' antwoord ik voor iedereen. Mijn ouders hebben maar een auto voor vijf en we zijn met zes. Dat werkt niet. Ik stap terug in en zwaai naar Liam die in de auto van mijn ouders stapt. Kaname drukt het gaspedaal in en volgt onze auto. 'Waar gaan jullie slapen?' vraag ik Jay en Niall. 'Jay, jij kan misschien bij Liam op de kamer. Niall, kom jij bij mij?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zayn Malik
    Ik knik en loop naar de keuken. Rijen met flessen bier staan op de grond. Ik pak er eentje en maak hem open. Een meisje van ongeveer 18 komt de keuken ingelopen. ''Hey'', zegt ze flirterig. Ik rol met mijn ogen en loop weer naar Summer.

    [Ik moet ook op de 27ste rooster , boeken en zo ophalen. 29ste beginnen de lessen en 3 september ga ik op kamp :D ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaymina Garté
    Ik knik. ''Is goed'' Ik kijk dromerig uit het raam. ''Weten ze trouwens al dat ik de vriendin ben van Liam?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Ik denk het niet. Ze hebben ons niet meer gezien sinds we naar dat bos zijn "gegaan". Als een van jullie honger heeft, ik kook vannacht wel wat. En dat was een best domme vraag.' Mijn maag rammelt kort en Kaname geeft me een kusje. 'Waar slaap jij eigenlijk?' vraag ik hem. 'Ik wist wel dat je dat ging vragen. Als het kan bij jou, maar het hoeft niet hoor.' Hij schenkt me een glimlach.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik zucht opgelucht. ''En , serieus? Laat jij hem bij jouw slapen? Niall komt al in je kamer. En als er nog een jongen in je kamer komt. Dan denk ik dat je ouders gaan flippen.'' Ik glimlach naar Alex.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Ik wend mijn blik af van het raam zodat ik Alexa kan aankijken. 'Huh..ik vind het goed, denk ik' antwoord ik twijfelend. 'Maar wat vroeg je eigenlijk?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Tweepersoonsbed. En als Kaname later komt, weten zij het niet. Willen jullie me niet verraden please?'

    [ben zo terug. ff gaan eten]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {oke volg niet helemaal. kan iemand uitleggen $:}


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    ''Mwah , ik vertrouw hem nog steeds niet. En dat vind ikzelf niet raar.'' Ik glimlach sarcastisch en kijk weer uit het raam. Ik voel iemands ogen op mij branden. Ik kijk weer en het is Kaname die van de achteruitspiegel naar mij kijkt. Ik kijk hem kwaad aan. ''Ja , is het raar dat je iemand nog niet vertrouwt als je hem amper twee uur kent?'' Ik snuif en doe mijn kin omhoog. Bullshit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JustMx1D schreef:
    {oke volg niet helemaal. kan iemand uitleggen $:}


    [Slim.. Nou jij - Liam zit in een andere auto omdat dat maar een 5-persoonsauto is. Bij je ouders XD en wij (Jay , Alex en Niall) zitten bij de auto van Kaname (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Gefeliciteerd' zeg ik lachend tegen mijn vriendin als ze langs loopt. Snel bedankt ze me voor alles en loop dan weer door opzoek naar de rest. Mijn blik gaat de kamer rond en blijft hangen bij Zayn die aankomt lopen.

    [Ik ben even eten]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [smakelijk]
    Zayn Malik

    Ik grijns als een gek. Als ik bij Summer kom , geef ik haar een kus op haar wang. Ik draai door...

    [Mwah..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik zat als enige in de auto bij mijn ouders. Ik pakt mijn iPhone, snel twitter checken. Niks bijzonders. Ik tweette een foto van Jay en mij. Dat mochten de fans best weten, als ze maar geen haat dingen sturen. heyy hoe is het in jullie auto? =) bij mij saai maar ik ben toch bijna thuis dus dan zie ik jullie zo? doeii tweette ik naar Niall.


    Do what people say you can't.