• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik schrik van Liam's aanraking. Ik ga mee in de kus. Tot ik Niall hoor. ''Wacht even , er is iets aan de hand''
    ''ALEX'' Ik ren naar haar toe. ''Jij gek! Jij doodt haar! Jij heb hun bespioneerd omdat je haar wou vermoorden?! Nice try Sherlock'' Hij komt nu op mij af. ''Wees stil popje. Anders doe ik jouw iets'', zegt hij. ''Wha-a-at?! Maak mij dan een vampier!'', zeg ik uit wanhopigheid.

    [dit word gewoon lollig langzamerhand..]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:47 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    Jaymina Garté
    Ik schrik van Liam's aanraking. Ik ga mee in de kus. Tot ik Niall hoor. ''Wacht even , er is iets aan de hand''
    ''ALEX'' Ik ren naar haar toe. ''Jij gek! Jij doodt haar! Jij heb hun bespioneerd omdat je haar wou vermoorden?! Nice try Sherlock'' Hij komt nu op mij af. ''Wees stil popje. Anders doe ik jouw iets'', zegt hij. ''Wha-a-at?! Maak mij dan een vampier!'', zeg ik uit wanhopigheid.

    [dit word gewoon lollig langzamerhand..]


    [nu klopt ie weer (A)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Hij deed het niet...daarom. Hij vroeg het net zelf...en ik...stemde toe.' Kaname draait zich met een ruk om en vangt mij op voordat ik de grond raak. 'Zie je wel,' zegt hij en legt me op mijn bed. 'Slaap lekker mijn vampiertje.' Het wordt donker voor mijn ogen en ik voel mijn lichaam branden.'
    \\Liam kan nu komen!! Wordt echt erg leuk//


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    Angstig kijk ik naar de rest terwijl ik nog steeds tegen de muur zit. 'Liam' roep ik en kijk even naar de. 'Wat..hoe?' Meer woorden kan ik ondertussen niet meer uitbrengen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik ren achter Jaymina aan. Ik kijk rond de kamer. Alexa ligt half op de grond. 'Alex!' roep ik. Eerst dacht ik dat ze die jongen niet ingehuurd om bij weer beet te nemen. Maar nee, nu was het echt. Die rare jongen, waar ik de naam niet meer van wist, stond nu wel heel dicht bij Jay. Ik ren op hem af en sla hem. Wow Liam dit heb je nog nooit gedaan.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    ''Als je aan haar komt , dan kom je ook aan mij'', zeg ik. Kaname grijnst. ''Shit , zo had ik het niet bedoelt'', mompel ik. Ik loop langzaam naar achteren. Ik wil geen vampier worden. Maar Edward is wel hot. Oké , waar denk ik nu aan?! Twilight. Hum.. Ik loop tegen de muur aan. Shit. Ik zit vast.

    [We hebben te veel fantasie geloof ik.. XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik word ondertussen dronken van aarbeiensiroop (A) Nee , ik heb echt mijn periodes wanneer ik gek word.. :$ ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kaname Kuran (ik weet dat dit niet mag, maar zou ik Kaname ook kunnen invullen? Helaas heeft hij wel een relatie met Alexa)
    'Waarom sla jij mij? Ik doe haar niks. Alexa stemde in. Ik vroeg het en zij zei Oké. Ik ga niet twee meisjes transformeren. Eentje is genoeg.' Ik kijk rustig naar Liam.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik kijk hem fronsend aan. ''Dus dat betekend dat Alex een vampier is. Dat ze niet meer normaal kan eten. Ze drinkt dus alleen maar bloed? Waar voor'n wereld is dit. Niet normaal man'', mompel ik. Ik zit in een kamer met een zuigend bloedmonster! Dit is erger dat Twilight. Ik kijk Liam aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kaname Kuran
    'Ik eet ook normaal. Ik ben een ander soort vampier dan die van Twilight. The Cullens kunnen dat niet, maar er zijn twee soorten. Vampiers die alleen maar bloed drinken en vampiers die ook gewoon normaal eten. Dat ben ik dus en Alexa dus ook.' Ik kijk ze aan en vraag een appel. Jaymina haalt een appel en geeft die aan mij. Ik neem een hap van de appel en eet de appel op. 'Bewijs? Over een paar dagen zal ze wel getransformeerd zijn. Pas op, ze zal zichzelf nog niet onder controle kunnen houden.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    ''Nah , ik vind de Cullens leuker. Dit is minder spannend'' Ik haal mijn schouders op. ''Maar dat betekent dus ook dat Alex niet meer wakker zult zijn. Pas over een paar dagen?'', vraag ik. the Cullens zijn véél leuker.

    [Yup , hier een Twilight fan (H) Ik ben geloof ik de enige die Edward het leukste vind XD ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    Ik heb geen idee wat er verder allemaal aan de hand is alleen dat we ons dood lachen om alles. Iets wat soms verbaasde blikken van andere mensen opleveren. Wel weet ik dat het echt heel erg gezellig is en dat logisch nadenken niet mogelijk is. Ik ga dan ook mee in de zoen zodra ik Zayn zijn lippen op de mijne voel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [NOOOO, EDDIE IS MINE!!!!!]
    Kaname Kuran
    'Ooh, als je het zo wilt. Wij moeten om de dag drinken, niet om de paar dagen. Maar tussendoor kunnen we eten wat we willen.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ik begin dus echt door te draaien.. -.- Heb 500ml siroop op. en 1 liter water in 1 uur ongeveer O.o ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Met nog steeds de angst in mijn ogen sta ik op en kijk nog even snel naar de andere. 'Uh... ik ben waarschijnlijk zo terug tenminste dat is wat ik denk' mompel ik en loop de kamer uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer