• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Mijn telefoon gaat en haal hem met moeite uit mijn zak. Ik lees de tweet van Liam en tweet snel wat terug. hey laat me zeggen dat ik niet veel van het gesprek mee krijg. Waarom was ik niet bij jou in de auto gestapt zodat het niet saai is? Tuurlijk zie je ons zo weer (: doegg

    Summer Melody Night

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Wat is er in de afgelopen minuten gebeurd dat je ineens zo vrolijk bent?' vraag ik met nog steeds een grijns en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    ''Ah , niks bijzonders. Het is gewoon wat alcohol met je kan doen'' Ik haal mijn schouders op en glimlach.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    Kaname parkeert de auto en houdt het portier voor mij open. Ik stap uit en geef hem een kusje. 'Straks in mijn kamer,' fluister ik in zijn oor. Hij knikt en samen met Jay en Niall loop ik naar binnen. 'Aan jou de eer om het te vertellen Jay.' Ik glimlach naar haar.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Summer Melody Night

    Ik pak met een onschuldige glimlach het flesje bier uit zijn handen en neem een slok ervan. 'We zullen snel genoeg zien wat alcohol met je kan doen' zeg ik en hou het flesje weer voor zijn neus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    ''Wat? Nee , in vertellen daar ben ik slecht in. Doe jij het maar of Liam?'', zeg ik wanhopig. Alex glimlach. De moeder van Liam kijk vragend naar me. ''Aan jou de eer'', herhaalt Alex. ''Waar is Liam?'', mompel ik. ''En jij bent?'', zegt de moeder. ''Jaymina Dé La Garté , mevrouw''
    ''Wat doe je hier?'' Ik zucht. ''Waar is Liam..'', mompel ik weer.

    [Oké , dus ik ben nu 1.5-2u home alone..!! Dus post zoveel je kan nu ik op de laptop ben(A) ik post bijna alles op mijn bb soo.. ] x

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Mijn grijns word breder. ''Dat is wat ik wil zien van een meisje. Onafhankelijk'', zeg ik. Ik neem nog gulzig een paar slokken totdat het op is. Ik pak twee flessen. Één voor mij , één voor Summer. Even testen of het echt was wat ze heeft gedaan. '''Here ya go''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Jay is de nieuwe vriendin van Liam,' zeg ik en glimlach naar haar. 'Niall Horan? Wat doe jij hier?' 'Ik heb gevraagd of hij kon komen. Mag hij bij mij op de kamer slapen?' 'Natuurlijk,' was mijn vader mijn moeder voor. Ik had al een scheldvlaag verwacht. Ik trek Niall mee naar binnen en Jaymina erbij. 'Jay, jij bent net zo groot als ik ongeveer. Misschien kan je morgen wat schone kleren van mij lenen?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    ''Graag'' Ik glimlach. ''En oh ja. Jay slaapt bij Liam!'', schreeuw Alex. Ik geef haar een stomp. ''Dank je'', zeg ik sarcastisch.
    ''Graag gedaan'' ''Nou dat is Liam's kamer en dat is mijn kamer'', zegt ze als we boven zijn. Ik knik. Ik doe de deur van Liam's deur open en tref Liam aan op zijn bed. ''Leeyuumm!'', schreeuw ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    Mijn onschuldige glimlach verandert opnieuw in een grijns. 'Kijk zo komen we ook nog eens iets weten en dit kan nog eens leuk worden ook.' zeg ik en pak dan een van de flessen aan. 'Thank you'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    Ik trek Niall mijn kamer in. Ik knuffel hem en loop dan naar mijn badkamer. Ik kleed me om en borstel mijn haren. Ik loop terug en kijk uit het raam. Ik tref Kaname beneden op straat. Binnen twee seconden zit hij op mijn vensterbank. 'Kaname, wat ben jij?'

    [kan een vampier?? :S]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zayn Malik
    Na ongeveer 5 flessen zitten we hier nu hier ons dood te lachen. Terwijl er niks grappigs is. Mijn hoofd is niet meer helder. Ik weet echt niet meer wat ik doe. Na ja , de paparazzi is hier toch niet. Ik kan doen wat ik wil. Ik zoen Summer volop de mond.

    [dat moest ik gewoon doen. Ik had zin in een dronken Zayn (A) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Een vampier kan.. Zou wel grappig zijn XD ]
    Jaymina Garté
    Ik ga even naar Alex' kamer. Ik tref Niall aan , een beetje bewusteloos. Zo te zien té verbaasd van iets. ''Va-va-vampier!!'', zegt hij bang. Ik lach. ''Wie is een vampier?'', zeg ik half-lachend. ''Kaname!''

    [Eventjess]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:41 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Echt geweldige een dronken Zayn en Summer (A) en Niall die langzaam gek word XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Ik doe je niks.' Hij trekt me naar zich toe. 'Als het mag,' fluistert hij. 'Oké,' fluister ik terug. Hij bijt me in mijn nek en ik voel dat hij drinkt.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne
    Ik was nog aan het dromen toen mijn moeder vroeg: 'Liam wie is dat meisje?'. Ik zeg niks. Na 5 minuten word ik wakker. Mijn moeder staat nog steeds voor de deur. Snel ren ik naar binnen waar ik Jay mijn naam al hoor roepen. Ik sluip naar boven. 'Yes' fluister ik in mezelf. De deur staat nog open. Ik sluip naar binnen en laat haar schrikken. 'BOE!' roep ik als ik haar middel pak. Ik draai haar om en voor dat ze ook maar één woord kan zeggen druk ik mijn lippen op die van haar.


    Do what people say you can't.