• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mijn topics)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    ''Nah , ben het toch al gewend. Dus het maakt niet zoveel uit'', zeg ik. Summer knikt. Ik haal mijn hand door mijn haren. Een meisje komt naar me toegelopen. ''Mag ik een handtekening'', vraagt ze lief. Ik rol met rol mijn ogen en knik. Ik schrijf mijn handtekening en ze loopt weer weg. Ik zucht. ''Dat je nog fans heb..'', mompelt Summer. Ik glimlach.


    Summer Melody Night

    'Ik bedoelde het trouwens niet slecht, maar gewoon het feit dat ze soms zo..zo..hoe noem je dat' zeg ik bedenkelijk. 'Maar een ander onderwerp of niet?' vraag ik met een glimlach die weer rond mijn lippen speelt.

    [ Zo klopt het toch weer?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Yup)
    Zayn Malik
    Ik grinnik. "Is goed , vertel me eens over jezelf", zeg ik. Summer kijkt peinzend maar knikt dan toch.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ mooi (: ]

    Summer Melody Night

    Het blijft moeilijk om iets over mezelf te vertellen in verband met mijn verleden. Maar iets zegt me dat Zayn gewoon te vertrouwen is en besluit dan ook om gewoon de vragen te beantwoorden. 'Wat wil je weten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    "Umh.. Verleden , ouders , familie , sociale leven?" Ik glimlach. Ik zie dat Summer een glimlach erop drukt. Raar.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'De band met mijn ouders en de rest van mijn familie is nooit goed geweest. Dus mijn thuissituatie ook niet. Dat is een reden dat ik jaren lang met een onzichtbaarmasker op heb gelopen. Tot het moment dat ik degene ontmoette met wie ik hier nu woon.' begin ik het verhaal. "Ze had door dat er iets aan de hand was en beetje bij beetje verdween dat masker en stortte volledig in. Vanaf dat moment woon ik eigenlijk hier en heb sinds die tijd ook niets meer van mijn familie gehoord. Dat was eigenlijk de start van een nieuw begin net zoals ieder ander'. Ik kijk naar mijn schoenen. Bang voor zijn reactie en gewoon niet wetende waarom ik het eigenlijk vertelde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    "Oh..", is het enigste wat er uit mijn mond komt. Ze glimlacht. "Je moet je daar niet zorgen over maken" Ze knikt. Mijn mobieltje trilt. Een sms. Deze was van Liam , hij had een nieuwe vriendin. Er was een foto erbij , met hun samen. Liam ook toch. Ik grinnik en stop hem weer in mijn zak. "Wat was er?", vraagt ze. "Niks , alleen Liam die een nieuwe vriendin heeft" Ik haal mijn schouders op.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Had je al zo'n idee of niet?' vraag ik als hij zijn mobieltje weer in zijn zak stopt. 'Trouwens nog bedankt, je bent de een van de eerste die zo reageert' voeg ik eraan toe. Ik kijk hem aan met een onschuldige glimlach 'Maar weet ook dat het nu jou beurt is om wat te vertellen over jezelf'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    "Nah , ik ben niet zo interessant..", mompel ik. Ze draait mijn arm om en bekijkt mijn tatoeage. "Dat is een leuke..", mompelt ze. "Maar serieus , vertel iets." "Ik ben een 19-jarige jongen die van zingen houdt en niet kan dansen. Punt"
    (Ik ga slapen -.- tot morgen! X)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    "Nah , ik ben niet zo interessant..", mompel ik. Ze draait mijn arm om en bekijkt mijn tatoeage. "Dat is een leuke..", mompelt ze. "Maar serieus , vertel iets." "Ik ben een 19-jarige jongen die van zingen houdt en niet kan dansen. Punt"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Zayn je bent wel interessant dus niet zeggen dat het niet zo is' zeg ik en wend mijn blik af van zijn tatoeage zodat ik hem weer kan aankijken. 'Je zingt geweldig en het dansen dat zal echt wel meevallen'

    (Weltrusten en tot morgen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn topics]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [stomme telefoon die alles dubbel post -.- ]
    Zayn Malik
    ''Dat zeg jij omdat je mij nog nooit heb zien dansen..'', mompel ik.
    [oké echt geen inspi.. Maar eigenlijk moet ik naar mijn oude school om een DVD op te halen , maar ik heb dus zo geen zin -.- ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Misschien niet, maar ik heb wel vertrouwen en dat zou jij ook moeten hebben' zeg ik
    [Dat snap ik en je bent niet de enige zonder inspiratie]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 10:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    ''Uhu.. Vertrouwen? Dat is bullshit'' Ik kruis mijn armen en probeer zo serieus mogelijk te kijken.

    [Ugh , dit is echt vreselijk.. Mijn beugel -.- Ach ,dan ga ik morgen toch naar mijn oude school.. -alsikzinheb- ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.