• Ik heb mijn rapport binnen. Nou ja, ik kan het zien op magister en ik wil het graag met jullie delen, want ik ben super trots.

    Mijn cijfers: (achter het =-teken staat het cijfer wat dan op mijn rapport komt te staan.)
    Nederlands: 6,5 = 7
    Duits: 6,5 = 7
    Engels: 6,0 = 6
    WisA: 7,1 = 7
    Rekenvaardigheid: 7,0 = 7,0
    Natuurkunde: 6,6 = 7
    Scheikunde: 5,7 = 6
    Biologie: 7,6 = 8
    Natuur, leven & technologie: 7,5 = 8
    Maatschappijleer: 5,7 = 6
    Gym: G


    Zo, en nu ben ik benieuwd naar jullie cijfers, als jullie die al hebben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is een mooi rapport. :Y)
    Op mijn eindcijferlijst heb ik een acht, twee zessen en de rest zevens. Ik deed economie en maatschappij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben net thuis en heb ook mijn punten. Ik ben ook super trots haha.

    Nederlands: 8.2
    Frans: 7
    Engels: 9
    Wiskunde: 6.7
    Aardrijkskunde: 7.4
    Natuur: 6.4
    Geschiedenis: 7.2
    SEI: 7
    WW: 6.1

    Ik zal het rond circa 8a9 uur met jullie delen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Oeh, super goed! Ik krijg mijn rapport pas 12 juli :c Maar ik ga wel over, dat is zeker!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 16:44 ]

    Ik heb 'm nog niet, maar ik kan wel gokken wat het hoogstwaarschijnlijk wordt

    Nederlands: 7/8
    Engels: 8
    Duits: 7/8
    Wiskunde A: 6
    ANW: 7/8
    Maatschappijleer: 6
    Geschiedenis: 7
    Filosofie: 7
    Aardrijkskunde: 6
    Maatschappijwetenschappen: 7
    Tekenen: 8


    i put the fun in funeral

    Ik blijf zitten (cat)
    Ze zijn er dit jaar pas ‘achtergekomen’ dat ik ADHD heb.

    Mijn laatste eindcijfers (dus centraal examencijfers en schoolexamencijfers)
    Gym: voldoende
    Nederlands: 7
    Engels: 7
    CKV: voldoende
    Combinatiecijfer: 8
    Frans: 6
    Geschiedenis: 8
    Economie: 7
    Wiskunde A: 5
    Aardrijkskunde: 7

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 16:44 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn rapport ligt nog op school, maar mijn hoogste cijfer was een 8 en mijn laagste een 5.


    26 - 02 - '16

    ik heb een 4 en een 5, met het gemiddelde van een 6, wat betekend dat ik nét aan overga :D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Goedzo, ik heb zojuist mijn diploma officieel opgehaald 3 x een 6 en 5 x een 7. Erg tevreden mee al zeg ik het zelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb al 2 jaar geen rapport meer gehad. (*O*) Dus het enige wat ik kan laten zien zijn de cijfers waarmee ik HAVO heb afgerond:

    Nederlands: 6
    Engels: 8
    Maatschappijleer: 6
    Gym: Voldoende
    CKV: Voldoende
    Levensbeschouwing: 7
    Wiskunde B: 5
    Natuurkunde: 6
    Scheikunde: 6
    Informatica: 8
    Economie: 7

    Ik krijg nu namelijk punten voor elk vak dat ik heb gehaald en heb er 48 van de 60 nodig om door te mogen gaan met mijn huidige studie. Ik heb er nu 38 en zit nu in mijn laatste toets week (waarin ik nog 17 punten kan halen). Zelfs als ik nu een vak niet haal (wat ik helaas heb) kan ik het nog herkansen vlak voordat de school begint, dus het komt allemaal wel goed met mij :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Netjes! :'D Ik zit niet op school dus ik heb geen rapport hehe.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik heb een eindtotaal van 89,5%.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik zit op een opleiding waar ze niet werken met rapporten met cijfers. Maar ik ga volgend schooljaar een andere opleiding doen.


    Physics is awesome

    Ik moet nog een paar cijfers terugkrijgen, maar alles zit boven de 7,8 voor nu :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.