• (mocht iemand een betere cover willen maken mag dat':'))

    klik

    T H E M A R A U D E R S


    Deze RPG speelt zich af in de tijd van James Potter, Sirius Black, Peter Pettigrew, Remus Lupin, Lily Evans en Severus Snape. Het eerste jaar.

    Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb!

    James Potter:Emrys
    Sirius Black:Rechazame
    Remus Lupin:Moonly
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Moonly
    Severus Snape:
    Lucius Malfoy:
    Nymphadora Tonks:4Everdeen
    Arthur Weasley:
    Molly Prewett:
    Frank Longbottom:
    Alice Prewett:Emrys
    Bellatrix Black:4Everdeen
    Andromeda Black:Humblebee
    Narcissa Black:
    Regulus Black:
    (ben ik nog iemand vergeten meld het)

    Zelfverzonnen karacters:

    -Julia Dubois: TheseWords


    Rollentopic, je kan je altijd nog inschrijven.

    De regels:
    -Zet de naam boven je bericht
    -Offtopic tussen ()[]{}
    -Niemand vermoorden-_-
    -Wees aardig
    -Minimaal 2 regels, anders word het topic snel vol
    -Heb plezier

    Nog vragen? Stel ze!

    We beginnen bij de trein. Veel plezier!


    Snode plannen uitgevoerd!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'En Zwadderich dan?' vraag ik. Nou, Ravenklauw werd het zowiezo niet, ik was niet slim, ach misschien een beetje. Huffelpuf, hmm, lijkt me wel leuk. Griffoendor, ik had wel een beetje lef toch? En ik was toch wel dapper? 'Ik denk dat ik in Griffoendor of Huffelpuf kom.' zeg ik. Ik kijk even naar James. 'Ja, ik heb op een basisschool gezeten. Jullie niet?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    'Wat is de basisschool? Ik heb hiervoor nog nooit op school gezeten, alles wat belangrijk was heb ik thuis geleerd.' Ik stond op en pakte mijn schoolgewaad uit mijn tas. 'Ik ben zo terug.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andromeda Black
    Ik had het gesprek maar wat stilletjes gevolgd. Zo had ik een beetje een idee van wat mensen nu echt van Slytherin dachten. En het was me best wel duidelijk. Ik moest heel hard mijn best gaan doen om duidelijk te maken dat ik anders was dan mijn familie. 'Ja, wat is een basisschool?' vroeg ik ook aan Lily.


    I knew you were trouble.

    Lily Evers

    Ik kijk verbaast naar James en Andromeda. 'Hebben jullie echt nog nooit van een basisschool gehoord?' vraag ik. Eigenlijk vond ik het best wel leuk dat ik nu iets wist en hun niet. 'Een basisschool is een school waar kleine kinderen vanaf vier jaar heen gaan. Ze leren daar lezen, schrijven, rekenen, geschiedenis en aardrijkskunde bijvoorbeeld.' leg ik uit. Gingen tovenaars dan pas naar school op hun elfde?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    'Serieus? Wij leren dat alles gewoon thuis. Tenminste ik dan, veel beter natuurlijk anders moet je elke dag vroeg opstaan en aangezien mijn ouders daar ook niet van hielden hoefde dat nooit. Tenminste ik verwacht dat dat net zo vroeg begint als dat het op Hogwarts gaat beginnen? Maar wat precies is aardrijkskunde als ik vragen mag?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andromeda Black
    Ik ben het met James eens. Ik had ook alles thuis geleerd en daar was ik blij mee als ik dat zo hoorde. Ook had ik al een aantal spreuken van thuis meegekregen. 'Mijn beurt om mijn uniform aan te doen,' zeg ik dan ik pak mijn uniform mee en loop de coupé uit, naar de badkamer. Ik kleed me daar om en loop weer terug naar de coupé.


    I knew you were trouble.

    Lily Evers

    Ik kijk ze met grote ogen aan. Hoe kon het dat niemand naar de basisschool is geweest? Ik deed een poging om "aardrijkskunde" uit te leggen: 'Bij Aardrijkskunde leer je dingen over de aarde, hoe en wat er op gebeurd. Bij topo, een onderdeel van aardrijkskunde, leer je waar de landen en plaatsen enzo liggen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    'Ik kreeg alles geleerd over met wie wel en met wie niet om te gaan welk voedsel het lekkerste was en van zulke dingen. Maar over plaatsnamen is mijn vader nog nooit begonnen. Het is dat ik weet waar ikzelf woon.' Waarschijnlijk moest ik toch wel blij zijn dat ik niet naar die basisschool was gestuurd.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Evers

    Ik lach even. 'En met wie nag je wel omgaan? En wat is het lekkerste eten? Ik leerde dat door het gewoon te proberen. Ik woon trouwens in Weverseind.' ik glimlach even 'Waar wonen jullie?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nymphadora Tops
    "Leer je over de aarde? Dat hij rond is? Net als in de middeleeuwen? Ik heb wel wat lessen gehad, volgens mij zat het ronde-aarde-gedeelte er niet tussen... Ik woon trouwens in een dreuzeldorp. dat is echt grappig, maar ik moet altijd uitkijken. Er wonen wel andere tovenaars in het dorp." antwoord ik.


    Tijd voor koffie.

    James Potter
    'Ik mag niet omgaan met de familie Black, wat ik nu al gebroken heb. Met mensen die in Slytherin zouden komen. En nog heel wat families maar ik spaar je van al hun namen. Het lekkerste eten is natuurlijk heel veel smekkies.' Ik zag het nog zo voor me dat mijn vader mijn moeder zei dat er een nieuwe les was ingevoegd, eten herkennen. En dat was natuurlijk bij ons beiden het favoriete lesvak geweest.
    'Ik woon trouwens in London. Ik denk dat jullie wel weten waar dat ongeveer is niet?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andromeda Black
    Ik loop de coupé weer in en ga weer op mijn plaats bij het raam zitten. Ik blijf even stil om te luisteren waar iedereen nu weer over praat. Toen ik weg ging, ging het nog over de basisschool of zoiets. Ik kijk even uit het raam naar buiten, en zie het mooie landschap waar we langsrijden.


    I knew you were trouble.

    Lily Evers

    Ik kijk Tops lachend aan. 'Nee, je leert over de landschappen enzo. Het is nogal lastig uit te leggen.' Ik went me tot James. 'Ja, ik weet waar Londen ligt.' zeg ik droogjes. Andromeda komt weer binnen. Dan komt er een vrouw langs met een snoepkarretje. 'Willen jullie iets van de kar?' vraagt ze lief. Ik kijk naar de kar en zie iets liggen met de tekst "Chocokikkers". Ik wijs hem aan. 'Die wil ik!' zeg ik en ik betaal.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Andromeda Black
    Ik kijk naar de kar. 'Doe mij die ook maar,' zeg ik tegen de vrouw als Lily gezegd heeft wat ze wilt. Ik bekijk de kar wat beter. Het zag er echt geweldig uit, en ik zou graag zo'n kar thuis hebben. Of naast mijn bed op Hogwarts.


    I knew you were trouble.

    James Potter
    Ik keek op de kar en zag daar werkelijk de hemel liggen. 'Smekkies en Ketelkoeken.' Ik pakte ze van de kar af en betaalde het.
    'Komt die ook langs tijdens de lessen?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."