• (mocht iemand een betere cover willen maken mag dat':'))

    klik

    T H E M A R A U D E R S


    Deze RPG speelt zich af in de tijd van James Potter, Sirius Black, Peter Pettigrew, Remus Lupin, Lily Evans en Severus Snape. Het eerste jaar.

    Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb!

    James Potter:Emrys
    Sirius Black:Rechazame
    Remus Lupin:Moonly
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Moonly
    Severus Snape:
    Lucius Malfoy:
    Nymphadora Tonks:4Everdeen
    Arthur Weasley:
    Molly Prewett:
    Frank Longbottom:
    Alice Prewett:Emrys
    Bellatrix Black:4Everdeen
    Andromeda Black:Humblebee
    Narcissa Black:
    Regulus Black:
    (ben ik nog iemand vergeten meld het)

    Zelfverzonnen karacters:

    -Julia Dubois: TheseWords


    Rollentopic, je kan je altijd nog inschrijven.

    De regels:
    -Zet de naam boven je bericht
    -Offtopic tussen ()[]{}
    -Niemand vermoorden-_-
    -Wees aardig
    -Minimaal 2 regels, anders word het topic snel vol
    -Heb plezier

    Nog vragen? Stel ze!

    We beginnen bij de trein. Veel plezier!


    Snode plannen uitgevoerd!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik verbleek even. Ik moest toch niet een of ander beest verslaan hè? Dan ging iedereen toveren en omdat ik niks kon moest ik weer naar huis. En dan thuis begon Petunia te lachen en zo. Ik hoop dat het geen beest verslaan is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    'Je hoeft niet zo geschrokken te kijken hoor, je ouders hebben je toch heus weleens iets verteld over hoe je ingedeeld wordt? En hun hebben het ook overleefd denk ik, of ze moeten wel heel jong zijn geweest toen ze kinderen kregen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Evers

    'Mijn ouders hebben geen toverkracht, net als mijn zus.' zeg ik verlegen. Serverus had gezegt dat het niet uit maakte. 'Dat is toch niet erg hè?' vraag ik alsnog.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    'Ah nee natuurlijk niet, ik dacht alleen... Ach ja nee laat maar natuurlijk maakt het niets uit.' Ik voelde mijn hoofd rood worden door de domme fout.
    'Wie is Severus?' [Lala laat maar ;D]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:30 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nymphadora Tops
    Remus stelt zich voor en het valt stil. Dan herinner ik me mijn uniform dat ik aan moet doen. Ik trek hem aan, en kijk vol opwinding naar de zwart witte stropdas. Straks zal hij Geel en Zwart zijn, of Goud en Rood, misschien wel Blauw en Zilver, en heel misschien Groen en Zilver. Ik merk dat ik eigenlijk veel te opgewonden ben om te blijven zitten, en ik doe de deur van de coupe open. "Ik kijk even de trein door!" zeg ik vrolijk en spring de trein zowat door. Ik kom bij een coupe met twee aardig lijkende mensen erin. De ene heeft rood haar en groene ogen, de ander heeft donker haar. "Hoi!" zeg ik vrolijk.


    Tijd voor koffie.

    (wow, James kan gedachte lezen. Lily zei het niet eens hardop. Haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Tops heeft het trouwens tegen James en Lily :3)


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    {Tops heeft het trouwens tegen James en Lily :3)


    (Andromeda zit ook in die coupe^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Owh, whoops, Sorry Andromeda!
    Ze heeft het tegen Lily, James en Andromeda :3}


    Tijd voor koffie.

    Lily Evers

    Ik grinnik even als James rood word. Dan komt er een meisje met roze haar binnen. 'Hoi!' zeg ik vrolijk. 'Ik ben Lily en dit zijn James en Andromeda.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nymphadora Tops
    "Hoi! Ik ben Lily en dit zijn James en Andromeda." zegt het meisje met het rode haar. Ik kijk even om. Remus en Julia zouden het vast niet erg vinden als ik even hier ga zitten. "Mag ik erbij zitten?" vraag ik. Mijn Zweinsteingewaad blijft even vast zitten en ik val om. Snel open ik de deur en maak hem los. "Sorry," zeg ik, en ik voel hoe mijn wangen en mijn haar rood worden terwijl ik opsta.


    Tijd voor koffie.

    James Potter
    'Ja haar verandert! Ah je haar was roze en nu is het rood en het veranderde en jij bent dus een Metamorphmagus, dat is zo geweldig.' Ik keek haar vrolijk aan terwijl ik op de bank op en neer sprong.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Evers

    Ik duik aan de kant omdat James bijna boven om me springt. 'Hoe deed je je haar veranderen?' vraag ik aan er meisje.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nymphadora Tops
    "Je haar verandert! Ah je haar was roze en nu is het rood en het veranderde en jij bent dus een metamorphmagus, dat is zo geweldig." zegt de jongen die mij is voorgesteld als James vrolijk. Ik glimlach verlegen en frummel aan mijn haar dat inmiddels Lila wordt. "Ja, het is best.. leuk," zeg ik, bij gebrek aan beter woord. "Best wel heel erg leuk," zeg ik daarna. "Ik ben trouwens Tops. Nymphadora Tops, maar iedereen noemt me Tops," zeg ik weer vrolijk. "Ik ben een Metamorphmagus, ik ben zo geboren," zeg ik tegen het roodharige meisje. "Ik kan mijn haar en gezicht transformeren zoals ik wil," zeg ik.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:01 ]


    Tijd voor koffie.

    James Potter
    'Dus Tops, waarom heb je besloten om bij ons in de coupé te komen zitten? Was het de geweldigheid die we uitstralen of is er nergens anders plek?' Toen besefte ik me dat ze geen koffer bij zich had. 'Of zat je ergens anders maar werd je zo gek van de andere mensen die er ook waren dat je maar gewoon weg bent gegaan?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."