• (mocht iemand een betere cover willen maken mag dat':'))

    klik

    T H E M A R A U D E R S


    Deze RPG speelt zich af in de tijd van James Potter, Sirius Black, Peter Pettigrew, Remus Lupin, Lily Evans en Severus Snape. Het eerste jaar.

    Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb!

    James Potter:Emrys
    Sirius Black:Rechazame
    Remus Lupin:Moonly
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Moonly
    Severus Snape:
    Lucius Malfoy:
    Nymphadora Tonks:4Everdeen
    Arthur Weasley:
    Molly Prewett:
    Frank Longbottom:
    Alice Prewett:Emrys
    Bellatrix Black:4Everdeen
    Andromeda Black:Humblebee
    Narcissa Black:
    Regulus Black:
    (ben ik nog iemand vergeten meld het)

    Zelfverzonnen karacters:

    -Julia Dubois: TheseWords


    Rollentopic, je kan je altijd nog inschrijven.

    De regels:
    -Zet de naam boven je bericht
    -Offtopic tussen ()[]{}
    -Niemand vermoorden-_-
    -Wees aardig
    -Minimaal 2 regels, anders word het topic snel vol
    -Heb plezier

    Nog vragen? Stel ze!

    We beginnen bij de trein. Veel plezier!


    Snode plannen uitgevoerd!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nymphadora Tops
    "Oeh! Het snackkarretje!" zeg ik en ik spring op. "Een droptoverstok, een chocokikker, een pompoentaartje en wat Smekkies in alle Smaken. Of trouwens, geen droptoverstok graag." zeg ik, en ik geef haar haar geld. 6 Zilveren sikkels. Ik open gretig het pakje Smekkies in alle smaken, en pak er random eentje uit de doos. Het is een geelgroene. Ik stop hem vrolijk in mijn mond. "Jakkes," zeg ik, terwijl ik een vies gezicht trek, "Kots." ik pak er nog een. Een roze-rode deze keer. "Gatver, bloedsmaak." zeg ik. "Iemand een Smekkie?" zeg ik daarna terwijl ik de doos uitsteek.


    Tijd voor koffie.

    Lily Evers

    Ik kijk toe hoe de andere ook wat kopen. Ik kijk nogmaals nar mijn doosje en open hem. Een bruin dibg springt eruit. 'Aah!!' schreeuw ik en ik spring op Andromeda's schoot. 'Er zat een levende kikker in!' ik kijk even naar Andromeda. 'Sorry, ik schrok. Wie doet er dan ook een kikker in een doosje!?' ik kijk naar de kikker.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    Lachend kijk ik naar Lily als ze opspringt terwijl haar Chocokikker ervandoor gaat. 'Het is een chocokikker, Lily. Zou jij niet wegspringen als iemand je op zou willen eten?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Evers

    'Misschien wel.' ik ga weer naast James zitten en raap het pakje, die ik door de schrik had laten vallen, weer op en zie een kaartje. 'Merlijn.' lees ik voor. 'Willen jullie me voortaan waarschuwen als iets gaat springen?' ik kijk naar kikker. Hij is nu op de gang en dat vind ik maar beter ook. 'Wat is dit?' ik laat het kaartje van Merlijn zien.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Andromeda Black
    Ik schrik, maar ik schrik meer van Lily die opeens op mijn schoot springt, dan van de kikker. Ik lach daarna even. Ze is duidelijk niks gewend. Ik bekijk het kaartje van Lily eens beter. 'Dat is Merlijn,' zeg ik simpel en ik glimlach even.


    I knew you were trouble.

    James Potter
    'Dat is inderdaad Merlijn. bij chocokikkers, die dus springen, zit altijd een plaatje. En op dat plaatje staat een bekende heks of tovenaar. Zoals hier Merlin maar ik heb gehoord dat ze Dumbledore pas geleden ook een eigen plaatje hebben gegeven.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Evers

    Ik knik even. 'Wie is Dumbledore dan?' vraag ik aan James. Had die vrouw het niet over een Dumbledore gehad. Volgensmij deed hij wat voor school.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!