• (mocht iemand een betere cover willen maken mag dat':'))

klik

T H E M A R A U D E R S

Deze RPG speelt zich af in de tijd van James Potter, Sirius Black, Peter Pettigrew, Remus Lupin, Lily Evans en Severus Snape. Het eerste jaar.

Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb!

James Potter:Emrys
    Sirius Black:Rechazame
    Remus Lupin:Moonly
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Moonly
    Severus Snape:
    Lucius Malfoy:
    Nymphadora Tonks:4Everdeen
    Arthur Weasley:
    Molly Prewett:
    Frank Longbottom:
    Alice Prewett:Emrys
    Bellatrix Black:4Everdeen
    Andromeda Black:Humblebee
    Narcissa Black:
    Regulus Black:
    (ben ik nog iemand vergeten meld het)

Zelfverzonnen karacters:

-Julia Dubois: TheseWords

Rollentopic, je kan je altijd nog inschrijven.

De regels:
    -Zet de naam boven je bericht
    -Offtopic tussen ()[]{}
    -Niemand vermoorden-_-
    -Wees aardig
    -Minimaal 2 regels, anders word het topic snel vol
    -Heb plezier

Nog vragen? Stel ze!

We beginnen bij de trein. Veel plezier!

Snode plannen uitgevoerd!

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:52 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Nymphadora Tops
    "Nee ik was gewoon geinteresseert in je bril," zeg ik plagerig waarna ik hem van hem afpak en hem opzet. "Ik wou gewoon even een rondje lopen in de trein, ik zat bij Remus Lupos en Julia Dubois, die zijn aardig hoor," zeg ik terwijl ik probeer door de bril te kijken- wat zo goed als niet gaat.

Tijd voor koffie.

Lily Evers

'Je kan jezelf veranderen wanneer je maar wilt?' vraag ik met grote ogen. Ik voelde me op dit moment heel erg dom omat ik niks van deze wereld wist. Dat werd dan geen Ravenklauw in ieder geval.

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:13 ]

James Potter
    'Dat is heel erg gemeen, hoe denk je nu dat ik iets ga zien?' De hele wereld leek nu opeens letterlijk een grote waas te zijn. Natuurlijk zag ik nog wel waar ze zaten en heel veel kleuren maar als je me vroeg wat er voor tekst op de deuren van de trein stond zou ik het niet kunnen zeggen.
    'Choco help eens.' Behendig haalde ik de klip van de kooi van Choco eraf. 'Krijg mijn bril terug alsjeblieft kleintje.'

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Lily Evers

Ik lach even en pak James' bril van Tops' neus. Ik buig me naar voren en zet de bril op zijn neus. Ik kijk even in zijn bruine ogen en ga dan weer recht zitten.

Nymphadora Tops
    Ik knik lachend naar Lily Evers, maar dan richt James mijn aandacht op de kooi, waar blijkbaar een uil in zit. "Choco help eens. Krijg mijn bril terug alsjeblieft kleintje." zegt hij, maar Lily is Choco voor en pakt de bril af. Ik zie de lichte onzekerheid in Lily's ogen. "Ik weet zelf echt nog niks van Hogwarts, alleen dat er 4 afdelingen zijn enzovoorts," zeg ik tegen iedereen in de coupe. "Mijn ouders zijn allebei wel tovenaars, maar," ik haal spijtig mijn schouders op, "Ik heb geen oudere broers en zussen," zeg ik, terwijl ik kort naar Lily glimlach.

Tijd voor koffie.

Lily Evers

'Ach, dat maakt niet uit ik heb ouders zonder toverkracht.' zeg ik. 'Ik weet dus helemaal niks van Zweinstein.' ongemakkelijk draai ik mijn hoofd omhoog.

(hersens beginnen plotseling te werken: andromeda is de moeder van topsXD)

[Omg tijdreizen :o]

I knew you were trouble.

{? Huh Whut *kortsluiting* 0.0}

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:16 ]

Tijd voor koffie.

James Potter
    'Dus jullie hebben beide geen magische broers of zussen? Ik natuurlijk ook niet na mij durfden ze niet eens aan nog een kind te denken denk ik. Hebben je ouders je niks verteld over Hogwarts tops?'

Lily Evers

Ik grinnik even, zou die James echt zo erg zijn zoals hij zelf beschrijft? Hij is wel vreselijk arrogant, dus ik denk het wel. Ik merk het wel als we op Hogwarts zijn. 'Ik ga me even omkleden.' zeg ik. Ik pak mijn uniform en loop naar de wc om me om te kleden. Als ik klaar ben loop i weer terug en ga zitten. Zenuwachtig begin ik met mijn rode haar te spelen.

Nymphadora Tops
    "Nope, helemaal niks," zeg ik vrolijk terwijl ik naar James kijk. Lily vertrekt om haar uniform aan te doen. "Oh ik vraag me echt af tot welke afdeling ik toebehoor. Hufflepuff lijkt me echt leuk, maar Gryffindor ook. Ik denk niet Ravenclaw- ik weet nog helemaal niks, maar ze zeggen dat dat niet erg is. Waar hopen jullie op?" vraag ik aan James, Lily en Andromeda.

[ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:13 ]

Tijd voor koffie.

Lily Evers

Ik kijk even van Tops naar James en weer terug. 'James zei dat bij Hufflepuf iedereen word gedropt die ze nergens anders kwijt kunnen. En bij Ravenclaw de slimme en Gryffinndor de moedige en ridderlijke figuren en bij Slytherin wil niemand met je om gaan. ' ik kijk weer even naar James. 'Kan iemand een betere uitleg geven wat ik snapte daar eigenlijk niet veel van.' zeg ik.

James Potter
    'Gryffindor, zoals ik al eerder vandaag heb gezegd is dat de beste afdeling. Ravenclaw kan op zich ook nog wel maar daar moet je waarschijnlijk ook nog echt aan je school gaan werken.' Lily had zichzelf al omgekleed en Tops had haar kleding al aan toen ze bij ons binnen kwam lopen dus waarschijnlijk moest ik hem ook maar aan gaan trekken. Maar dan zou ik op moeten staan en aangezien ik nu wel goed zat bleef ik maar even zitten.
    'Zijn jullie al weleens eerder naar school geweest?'

Nymphadora Tops
    Ik knijp gekwetst mijn ogen halfdicht. "Dat is niet waar. Misschien hoor je bij Griffoendor, Bekend om zijn dapperheid, Ja, ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendor onderscheidt. Misschien hoor je bij Huffelpuf, Vind je hard werken oké, Huffelpuffers blinken uit door trouw, En hebben geduld voor twee. En bij het wijze Ravenklauw, Vinden mensen met verstand, Die geleerd en bij de pinken zijn, Altijd wel een geestverwant" citeer ik. "Mijn ouders gaven me dat rijmpje ooit mee. Hufflepuff is moedig, trouw en geduldig," ik sla mijn armen over elkaar en kijk naar Lily.

Tijd voor koffie.

Bellatrix van Detta
    "Ik ga even de trein rondkijken, misschien nog wat modderbloedjes aangenomen dit jaar?" zeg ik, en de coupé barst in lachen uit. Ik grijns zelfvoldaan en loop de coupe uit. Ik zie meerdere eerstejaars, sommigen zitten onzeker voor zich uit te kijken. Dombo's, denk ik. Soms zie ik een overduidelijk modderbloedje, maar dan denk ik aan de vervloekingen die ik kan oefenen en glimlach boosaardig. Dan kom ik langs de Coupé waar Andromeda blijkbaar inzit. Jak. Een roodharige, ik herken haar niet, een meisje met roze haar, wat volgens mij dat kind Tops kan zijn- bij haar weet je het bij haar uiterlijk nooit zeker- en dat verschrikkelijke kind van een Potter; de bloedverrader. Ik trek mijn neus op als ze kijken, en loop hooghartig verder.

"Jongens, weetje wie hier in de trein zitten," zeg ik, terwijl ik half naar binnen hang in de coupé. "Wie?" zegt Noot. "Dat Potter-kind, jullie weten wel, die bloedverrader," gekreun vult de coupé op, terwijl ik naar binnen loop en op de zitplek naast Cissy plof. "Jongens, jongens, we kunnen ze wel aan," zeg ik met een boosaardige grijns en iedereen barst weer in lachen uit.

Tijd voor koffie.