• De laatste tijd verveel ik me nogal vaak, dus zou ik graag wat nieuwe stories hebben die ik kan bijlezen.
    Dus, je kan je story hier dumpen en ik neem een kijkje indien hij voldoet aan volgende "eisen".

    - Er wordt minstens een aantal keer per maand gepost. Als het verhaal al afgelopen is, maakt het me niet uit.
    - Het is geen Justin Bieber/ 1D/ 5SOS/ ... story. Ik kan je natuurlijk niet tegenhouden om hem hier te zetten, maar dan kijk ik er toch niet naar.
    - Liefst hoofdstukjes die langer zijn dan 500 woorden.
    - Een beetje redelijke spelling.
    - Geen half Engels - half Nederlands verhaal. Ofwel het ene, ofwel het andere.

    Zo. Ik lees dus de meeste fanfictions en de meeste OP's ook, al ben ik niet zo dol op de zeurderige, dramatisch-romantische verhalen. Maar ik wil mijn gewoontes altijd wel eens opzij zetten wanneer de story uitzonderlijk goed is.


    Dus...

    Start het dumpen maar!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 21:36 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Mijn story voldoet aan je eisen!

    Titanium



    “Het experiment is over, Clio.”
    Mijn ogen werden wijd. “Dat kun je niet doen!”
    Ze knikte kalm. “Dat moet ik zelfs doen. Je moet het begrijpen, Clio. En ik weet dat je je toch zult los vechten als ik het je niet uitleg. Je zult dan weten wat het is dat je moet doen. Ik weet dat je het juiste zal doen.”


    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Lesbische relaties
    -Eigentijdse Fantasy
    -Cover door C0BAIN


    Rest in Peace, Son of Gondor

    In het begin zijn de hoofdstukjes nog vrij kort maar dat is omdat het het begin is :)
    Gebroken vleugels

    Deze gaat over demonen en engelen. Er komt romantiek in voor, maar niet zo slijmerig als twilight. Ook zou je er drama in kunnen zien, maar het is eerder horrordrama.. Ik kan wel niet echt een samenvatting geven, omdat ik dan veel verklap en ik vind plotwendingen en verrassingen leuk xD

    Nephilim
    Deze gaat over hetzelfde hoofdonderwerp, maar gaat volledig anders zijn. Ik heb wel enkel de proloog online gezet tot nu toe en het gaat trager zijn dan het eerste.


    Once upon a time
    Dit zijn stand alones. Ieder hoofdstuk is een sprookje, maar dan anders geschreven. Sommige zijn horror, andere eerder humoristisch of gewoon serieus.
    Hier wordt ook niet zo vaak aan geschreven, maar wel meerdere keren per maand.

    Sorry voor de verhalenbom, ik kon gewoon niet kiezen. :D


    Mhm?

    Floods [Sokka x Yue]



    Sokka woont in de Zuidelijke Waterstam en probeert daar samen met zijn zusje het beste van te maken. Hun families zijn erg uitgedund in de oorlog en zijn vader en de andere krijgers zijn er op uit getrokken om de Vuurnatie te verslaan.Zijn leven neemt een abrupte wending als hij de lang verdwenen Avatar terugvindt, de enige die alle elementen kan besturen, en hij en zijn zus besluiten met hem mee te gaan.
    Zijn leven staat echter pas helemaal op zijn kop als hij prinses Yue leert kennen. Ze is de aanstaande koningin van de Noorder Waterstam en de afstand tussen hen lijkt onoverbrugbaar.


    Protégé [Onbekende Personen]



    Mike is geen makkelijke jongen. Hij is niet erg sociaal en heeft een hoop vrienden verloren. Hij wordt gekweld door het verleden en weet eigenlijk niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan. Zijn ouders en de school zijn radeloos, omdat hij zijn tijd verdoet met spijbelen, roken en drugs.
    Zijn ouders besluiten plotseling dat het beter is om hem naar een andere school te laten gaan. Hij komt bij zijn jeugdvriendin Jacy in de klas, met wie hij al jaren geen contact meer heeft gehad en als klap op de vuurpijl staat er een onbekende jongen op de stoep, die zegt hem te willen helpen zijn leven te beteren. Waar hij vandaan komt, wil hij niet direct zeggen, maar Mike komt er al snel achter dat hij meer is dan alleen een jongen.
    Geschreven door Cordeliae, Edward_Elric, TheLostMermaid ¤
    Volledig Nederlands geschreven ¤
    Onbekende Personen ¤
    Vleugje fantasy ¤

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 0:13 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ehm ja, je leest al vrij veel van mij. :')
    Op mijn profiel staat een lijst met al mijn verhalen met een mini samenvattinkje, dus misschien kun je daar kijken of er nog wat interessants tussen staat. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een OP voor je. De genre's zijn wel drama en romantiek, maar wie weet vind je het goed genoeg.
    Onvolkomen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.



    Meisje beland op kostschool op eiland. Meisje krijgt rare dromen. Meisje beland in andere dimensie, je snapt het wel.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Gedichtenbundel kijk maar op mijn profiel


    tiptoe through the tulips...

    Drama, humor, romantiek. Het is met tot nu toe gelukt om elke dag te posten, maar het zou kunnen dat ik af en toe een dag oversla.
    Er zijn al 11 hoofdstukken, stukjes variëren van 500-1000 woorden, en de perspectieven wisselen steeds. Ik schrijf in de ik-vorm verleden tijd.


    Till We Grow Older • the Marauders


    Not all those who wander are lost.

    Over de bijzondere vriendschap die ontstaat tussen een blinde jongen en een mishandeld meisje. Zal hij haar ogen openen?



    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass








    ‘En het lintje is… geknipt!’
    Het nieuwe ziekenhuis in de kleine stad Boston werd geopend en iedereen was erbij - inclusief de burgemeester. Niet veel dagen later ging er een gerucht door in de stad dat het ziekenhuis niet te vertrouwen was. Maar Rebecca Bradford had het allang niet vertrouwd.


    ‘Help me.’
    ‘Wat? Waar ben je?’
    ‘In het ziekenhuis. Kom snel.’
    ‘Waarom?’
    Maar de verbinding was al verbroken.


    Starts: 8-9-2014
    Ends: ?


    Some people are art and do art at the same time

    http://www.quizlet.nl/stories/143248/marry-me-or-die-dm/

    Image and video hosting by TinyPic
    Het is wel romantisch en een heel klein beetje cliché maar als je het eerste hoofdstuk leest merk je ook dat sommige dingen ook origineel zijn. Ik heb dit idee in ieder geval nog nooit gezien dus ben er best trots op ^^
    Have fun

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 1:21 ]


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape


    I Named her Hope



    Silent as a Daisy

                      Silent as a Daisy

    Soundtrack

          Ik herinner me iets van toen ik vier jaar oud was. Ik zat samen met Violet op de zelfgemaakte schommel van mijn vader, en we schommelden hoog. Ik zag de tuin in Herfstige kleuren voorbij schieten - als feloranje schimmen.
          De rubberen zitting drukte in mijn mollige kinderbeentjes, en Vi gierde het uit. We waren zo hoog, dat ik mijn lunch met iedere daling omhoog kon voelen komen. De ijzeren ketting sneed in mijn handen. Warm en koud tegelijkertijd. Dalend en stijgend vlogen mijn voeten gewichtsloos door de lucht.
          Toen ik mijn ogen sloot, hoorde en zag ik niets meer. Ik proefde de kruidachtige najaarssmaak en voelde kippenvel over mijn volledige lichaam trekken; de laatste restjes zon op mijn gezicht dovend, en het onmiskenbare fenomeen van mijn voedsel dat zich - na ruim vijftien minuten - eindelijk volledig omhoog had weten te werken, en er voor had gezorgd dat ik in een noodlanding over mijn zusjes tuinbroek heen kotste.
          Ik was misselijk, duizelig en dolgelukkig geweest.
          Keer op keer had ik dat verhaal aangehoord. Mijn moeder in lichterlaaie, mijn zus hikkend van ongeloof en mijn vader; die met mijn broer op zijn arm in de deuropening had gestaan, niet wetend of hij moest lachen of schreeuwen.
                      ______________________

          Het punt was, dat het niet onmogelijk is om verschillende gevoelens gedurende één moment te ontwikkelen. Want terwijl ik hier lag, doodstil en vergeten, bedacht ik me dat ik me zowel verdomd opgelucht als intens gebroken voelde.


    • Onbekende personen, volledig bedacht en geschreven door Halter.
    • Young adult. Bevat grof taalgebruik, schunnige opmerkingen, geweld, mishandeling. 16+ Wordt aangegeven.
    • Ik ben een student, wat inhoud dat ik het liefst de hele dag zou schrijven maar school het me helaas beperkt. Soms zullen er dagelijks hoofdstukken verschijnen, op andere dagen zul je geduldig moeten zijn.
    • Ik ben altijd erg geïnteresseerd in feedback, kritiek en aanmoediging. Ik schrijf hier immers om er beter van te worden. Schroom niet om je mening te uiten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.





    Mijak is een ver land met veel geheimen. Het heeft gesloten grenzen. Er komen nooit buitenstaanders binnen en geen enkele inwoner overschrijdt de grenzen. De mensen in het land leven naar de regels van hun god, die seizoenen geleden heeft bepaald dat het land door zeven mannen in zeven verschillende steden moet worden geregeerd. Om deze mannen bij te staan, heeft de god zijn godsprekers in het leven geroepen om via hen met de bevolking te kunnen communiceren.

    + + +


    Chesa is een trouwe volgelacing van de god. Net als haar vader wil ze niets liever dan hem dienen en om dat te doen, moet ze een godspreker worden. Ze is bereid het pad van opoffering, afzondering en kastijding te volgen op het moment dat de god haar dat opdraagt. Wat ze echter niet beseft, is dat hij een plan voor haar heeft. Ze zal de stad waar ze opgegroeid is moeten verlaten en het gevaarlijke woestijnland doorkruisen om zich als ware godspreker te vestigen in het verre Et-Nogolor. Ze heeft geen idee wat haar te wachten staat en kan alleen maar bidden tot de god of hij haar zal bijstaan.

    Het land & enkele namen behoren toe aan Karen Millen +
    Je hoeft Empress of Mijak niet gelezen te hebben! +
    Bevat geweld en bloed +
    Nederlands +
    Start: komende week +


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes