• (mocht iemand een betere cover willen maken mag dat':'))

    klik

    T H E M A R A U D E R S


    Deze RPG speelt zich af in de tijd van James Potter, Sirius Black, Peter Pettigrew, Remus Lupin, Lily Evans en Severus Snape. Het eerste jaar.

    Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb!

    James Potter:Emrys
    Sirius Black:Rechazame
    Remus Lupin:Moonly
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Moonly
    Severus Snape:
    Lucius Malfoy:
    Nymphadora Tonks:4Everdeen
    Arthur Weasley:
    Molly Prewett:
    Frank Longbottom:
    Alice Prewett:Emrys
    Bellatrix Black:4Everdeen
    Andromeda Black:Humblebee
    Narcissa Black:
    Regulus Black:
    (ben ik nog iemand vergeten meld het)

    Zelfverzonnen karacters:

    -Julia Dubois: TheseWords


    Rollentopic, je kan je altijd nog inschrijven.

    De regels:
    -Zet de naam boven je bericht
    -Offtopic tussen ()[]{}
    -Niemand vermoorden-_-
    -Wees aardig
    -Minimaal 2 regels, anders word het topic snel vol
    -Heb plezier

    Nog vragen? Stel ze!

    We beginnen bij de trein. Veel plezier!


    Snode plannen uitgevoerd!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    'Niet allemaal misschien nee maar dat is misschien een uitzondering van een per jaar vaak nog minder.' Ik dacht na over haar naam, een makkelijk te vergeten voornaam en haar achternaam was Black.
    'De Black familie? Dat zijn perfecte voorbeelden voor Slytherins. Ik hoop dat je anders bent anders zouden we niet vaak meer praten denk ik zomaar. Mijn vader heeft me verboden om met Slytherins te praten.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    {Remus Lupos of Julia Dubois?}

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 21:14 ]


    Tijd voor koffie.

    Andromeda Black
    Ik zucht even. Ik snap dat hij zo over Slytherins dacht, maar we waren niet allemaal zo, en dat zou hij zien ook. 'Klopt, we zijn het perfecte voorbeeld, tot ik kwam. Ik ben het buitenbeentje van de hele familie. Al zal ik wel wat Slytherinbloed in me hebben,' zeg ik zuchtend. Mijn ouders hadden ook gezegd dat ik beter niet met andere afdelingen kon praten, want die waren minder. Maar toch zou ik praten met wie ik wilde praten.


    I knew you were trouble.

    James Potter
    'Hopelijk kom je niet in Slytherin dan, ik mag je wel denk ik. Natuurlijk kan ik niet te snel over mensen oordelen maar je lijkt me wel oké.' Ik lachte schuldig naar haar waarna ik naar buiten staarde. Het zou wel helemaal geweldig zijn als ikzelf in Slytherin ingedeeld zou worden. Dan zouden we echt kunnen lachen.

    Alice Prewett
    Met mijn moeder vlak achter me liep ik naar de trein toe. Mijn vader kon niet mee omdat hij op mijn broertje moest passen die precies nu besloot om weer eens ziek te worden.
    'Je gaat goed oppassen hé? Ik wil zo snel mogelijk weten in welke afdeling je komt en hoe alles gaat. Als je problemen hebt met iemand moet je maar gewoon een brief sturen met het probleem dan denken je vader en ik wel over een goede spreuk die je kunt gebruiken tegen ze. Succes kleintje.' Het werd moeilijk om adem te halen omdat ze mijn longen samenperste maar na een minuut had ze me al los gelaten.
    'Ik ga je missen mam, doe pap en Comer de groetjes van me en zeg dat ie snel beter moet worden of ik anders een spreuk op hem afstuur.' Lachend gaf ik mijn moeder een kus op haar wang en liep toen naar de treindeur.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andromeda Black
    'Dat hoop ik ook,' zei ik. Maar eigenlijk wist ik niet of ik het wel hoopte. Want eigenlijk wil ik mijn familie ook wel trots maken, en als ik bij Slytherin kom, dan kunnen mijn ouders toch wel gaan pronken, met het feit dat ik een echte Slytherin ben. Maar aan de andere kant, wil ik er ook niet meteen om bekend staan dat ik van Slytherin ben. Want dan stempelen mensen me meteen af met gemeen en sluw.


    I knew you were trouble.

    4Everdeen schreef:
    (...)

    Nymphadora Tops
    Dan knik ik naar het meisje in de deuropening. Hopelijk vind Remus Lupos het niet erg. "Ik ben Nymphadora Tops, maar noem me alsjeblieft Tops. Eerstejaars?" vervolg ik vragend.


    Julia Dubois
    'Dankjewel' zei ik dankbaar toen het meisje, na even twijfelen, zei dat ik hun coupé in mocht komen. 'Julia Dubois, noem me maar zoals je wilt' stelde ik mezelf voor, waarna ik op de bank tegenover hen ging zitten. 'En ja, ik ben ook een eerstejaars'


    Keep your head up, keep your heart strong

    James Potter
    'Weet jij er al veel over? Hoe de dingen daar gaan en wat we allemaal gaan doen?' Ik had nog een keer naar mijn ouders gezwaaid die daarna van het perron afliepen. Ze waren niet bepaald de soort mensen die met de trein mee zouden rennen om me uit te zwaaien.

    [Ik heb morgen school dus ik ben zo weg.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andromeda Black
    Ik schud mijn hoofd. 'Niet veel,' zeg ik. Natuurlijk hadden mijn ouders me het een en al wel verteld, maar dat was vooral in de term van dat Slytherin de beste was en dat we aan het einde van het jaar de meeste punten moesten hebben. Al had ik geen idee hoe dat al werkte. 'Ik heb wel gehoord dat het erg groot is en dat je heel snel verdwaald,' zeg ik dan.


    I knew you were trouble.

    {Moet gaan :S, Bye!}

    Nymphadora Tops
    Ik glimlach. "Heb je een idee welke afdeling? Ik heb er niet veel verstand van, maar ik hoop op Hufflepuff of Gryffindor," zeg ik, en ik voel de verlegen Nymphadora wegebben in de bekendere vrolijke Tops. Ik haal Taxus van mijn schouder en zet hem op mijn schoot. "Oh en dit is Taxus," zeg ik terwijl ik naar Taxus gebaar, die nu in mijn jas zit te pikken op zoek naar iets lekkers. "Hij pikt nooit naar góéde mensen hoor," zeg ik vrolijk tegen Julia.


    Tijd voor koffie.

    James Potter
    'Mijn ouders hebben me al heel veel verteld, ik denk dat ze gewoon niet konden wachten tot ze mij weg konden sturen. Dus nu weet ik al ongeveer hoe het eruit ziet en een paar geheime gangen, dat kan nog best wel handig worden eigenlijk geheime gangen.' Mijn vader had me natuurlijk weer moeten inlichten over alle gangen zodat ik als ik in de problemen kwam ik zo misschien nog van de leraren weg kon komen. Best goed bedoeld waarschijnlijk maar zijn uitleg was niet al te geweldig geweest.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Doeg!]


    I knew you were trouble.

    Remus Lupos

    Ik staarde uit het raam en luisterde naar het gesprek tussen Tops en Julia. Het schiet me te binnen dan ik me nog niet heb voorgesteld aan Julia. 'Ik ben Remus Lupos.' zeg ik.

    Lily Evers

    Ik loop bij een willekeurige coupe naar binnen. 'mag ik hier zitten?' vraag ik beleeft. 'Ik ben Lily Evers trouwens.' zeg ik .

    (Lily is bij James en andromea)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik ga nu ook, doeg. Tot morgen waarschijnlijk ik ben rond een uur uit dus ben er wel voor drie uur verwacht ik.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andromeda Black
    'Wow,' zeg ik vol bewondering. Geheime gangen, dat klonk echt gaaf. De deur van de coupé gaat open, en er stapt een meisje naar binnen. Ik kijk even naar James en dan weer terug naar het meisje. 'Tuurlijk,' zeg ik glimlachend. James mocht ook bij mij zitten, dus dit meisje mocht er ook bij. 'Andromeda Black,' stel ik mezelf voor.


    I knew you were trouble.

    [Ik ga ook slapen, doei x]


    I knew you were trouble.