• Jaaa op internet stond het en ik heb een foto.
    Klik voor foto. Kan nep zijn, of hij is gewoon gevallen.

    Het is fake mensen.
    ;Bieber tweette eerder vandaag onderstaande foto, waarop het lijkt alsof hij een pak slaag gekregen heeft. Het enige wat hij erover te zeggen had was 'badass'.

    Geen paniek, liefje Selena Gomez of zijn fans zitten er voor niets tussen. Hij bevond zich op de set van een tv-opname waarin hij, naar eigen zeggen, zijn duistere kant laat zien en kreeg daarvoor speciale make-up.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 16:38 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat werd tijd :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat is zó overduidelijk nep.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Misschien is het een stuntfoto voor een reclame, spotje en muziekclip? Of hij is echt op zijn gezicht gevallen/gebeukt.Hoop het niet voor hem, ziet er pijnlijk uit. Of misschien is het ook wel gewoon nep :Y).

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 16:26 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ouch, pijnlijk.


    Never wait for perfection, just make it.

    JB krijgt slaag, oeeeeh (nerd)


    Life is hard and then we die

    Jezus, waarom krijgt zo iemand als Justin Bieber al zoveel aandacht omdat hij een keer is geslagen? Voor hetzelfde geld het is gewoon fake >.<

    ieuw.
    hoop voor hem dat het nep is, het is ook niet dik ofzo.

    Atmosphere schreef:
    ieuw.
    hoop voor hem dat het nep is, het is ook niet dik ofzo.

    Nouja dat zieje niet zo goed, maar het is toch niet altijd dik? maar ik weet het niet. Hopelijk voor hem jaa (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    als het echt is: GE-NI-AAL_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xXNoNameXx schreef:
    Jezus, waarom krijgt zo iemand als Justin Bieber al zoveel aandacht omdat hij een keer is geslagen? Voor hetzelfde geld het is gewoon fake >.<

    Pressies, het is de hele tijd Bieber dit en Bieber dat. Ik word er echt gek van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh yeah.
    If it's real I would say; Hallelujah!


    We all die one day, don't fear living.

    Da is fake dat stond op een site dat het voor iets was maar kweet niet meer wat


    Stop wishing, Start doing..

    Exercitus schreef:
    (...)
    Pressies, het is de hele tijd Bieber dit en Bieber dat. Ik word er echt gek van.

    Leer er maar mee leven, want binnen kort als hij geweest is gaat er een Trauma gebeuren, want Justin dit en justin dat xd

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 16:34 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Is fake mensies (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Exercitus schreef:
    (...)
    Pressies, het is de hele tijd Bieber dit en Bieber dat. Ik word er echt gek van.


    ik haat het ook! weetje nog, het high school musical en tokio hotel tijdperk >.<


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.