• (mocht iemand een betere cover willen maken mag dat':'))

    klik

    T H E M A R A U D E R S


    Deze RPG speelt zich af in de tijd van James Potter, Sirius Black, Peter Pettigrew, Remus Lupin, Lily Evans en Severus Snape. Het eerste jaar.

    Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb!

    James Potter:Emrys
    Sirius Black:Rechazame
    Remus Lupin:Moonly
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Moonly
    Severus Snape:
    Lucius Malfoy:
    Nymphadora Tonks:4Everdeen
    Arthur Weasley:
    Molly Prewett:
    Frank Longbottom:
    Alice Prewett:Emrys
    Bellatrix Black:4Everdeen
    Andromeda Black:Humblebee
    Narcissa Black:
    Regulus Black:
    (ben ik nog iemand vergeten meld het)

    Zelfverzonnen karacters:

    -Julia Dubois: TheseWords


    Rollentopic, je kan je altijd nog inschrijven.

    De regels:
    -Zet de naam boven je bericht
    -Offtopic tussen ()[]{}
    -Niemand vermoorden-_-
    -Wees aardig
    -Minimaal 2 regels, anders word het topic snel vol
    -Heb plezier

    Nog vragen? Stel ze!

    We beginnen bij de trein. Veel plezier!


    Snode plannen uitgevoerd!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik glimlach even naar het meisje die Andromea blijkt te heten. Ik probeer mijn hutkoffer op het bagagerek te leggen maar de koffer valt boven op me. 'Auw!' roep ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Andromeda Black
    Ik schrik even op als de koffer zo weer op haar hoofd valt. Breng ik ongeluk of zo? Iedereen die bij mij de coupé instapt heeft problemen met hun koffers. 'Gaat het?' vraag ik aan Lily en ik pak haar koffer en duw hem in het bagagerek. Ik richt me hierna weer op Lily.


    I knew you were trouble.

    Lily Evers

    'Ja het gaat wel.' zeg ik. Ik ga naast de jongen zitten en kijk Andromeda even aan. 'Bedankt.' ik kijk uit het raam en zie Petunia lachen en haar tong uit steken. Ik zucht even. Zussen...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Andromeda Black
    Ik volg de blik van Lily even, die uitkomt bij een meisje die haar tong uitsteekt. Ik lach even. 'Is dat je zus?' vraag ik aan Lily en ik probeer de gelijkenis tussen de twee te zien. Ze lijken niet heel veel jaar met elkaar te schelen, dus ik vraag me af of haar zus ook naar Hogwarts zal gaan ooit.


    I knew you were trouble.

    Lily Evers

    Ik knik. 'Ze is een jaar ouder dan mij. Weten jullie eigenlijk hoe onze school eruit gaat zien? ' ik kijk hun even aan. 'Ik ben namelijk best benieuwd. Die vrouw die mij kwam ophalen zei dat het heel groot is.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Andromeda Black
    Ik dacht even na. Als haar zus een jaar ouder is, dan moet haar zus niet kunnen toveren. Het lijkt me sterk dat ze naar een andere toverschool gaat, want Hogwarts is gewoon de beste, dat weet iedereen. 'Mij is ook alleen maar verteld dat het heel groot is, en dat je er makkelijk kan verdwalen,'


    I knew you were trouble.

    James Potter
    'Het is gigantisch verwacht ik. Het heeft in ieder geval al zeven verdiepingen een paar torens en genoeg bedden om iedereen in deze trein te kunnen laten slapen.' Ik haal mijn rugzak van mijn rug af en zoek erdoorheen naar de smekkies die mijn vader erin had gestopt. Na mijn uniform en een hoop andere zooi opzij geschoven te hebben zie ik hem zitten en pak er een paar uit.
    'Jullie ook?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Evers

    Ik kijk naar de felgekleurde snoepjes die de jongen mij voor houd. 'Wat is dat?' vraag ik. De trein begint te rijden en ik zwaai nog eens naar mijn ouders en Petunia. Dan draai ik me weer naar de jongen. 'Hoe heet je eigenlijk?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    'Mijn naam is James, James Potter.' Ik kijk het meisje grijzend aan en stop een smekkie in mijn mond, chocolade. 'Het zijn smekkies, je weet toch wel wat smekkies zijn het beste snoep dat ze ooit hebben gemaakt. Al moet ik toegeven dat ketelkoeken ook niet verkeerd zijn.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Evers

    'Ik ben Lily, Lily Evers.' zeg ik. Ik kijk hem even aan. 'Nee, sorry. Ik heb nog nooit van smekkies of ketelkoeken gehoord.' zeg ik glimlachend. Hij leek me wel aardig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    'Wat? Je hebt nog nooit van Smekkies gehoord?' Verontwaardigd schudde ik mijn hoofd. 'Werkelijk niet goed. Smekkies zijn dus deze dingen. Je hebt ze in alle smaken die je kunt bedenken van Chocolade tot peper en van hout naar yoghurt.' Haar ouders waren zeker Muggle's als je Smekkies al niet kon dan kon het niet anders zijn.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Evers

    Ik pak grijnzend een smekkie. 'Ik heb spaghetti.' zeg ik grijnzend. 'Zijn jullie ook eerste jaars?' ik keek ze allebei even aan. 'Ik hoorde van Proffessor Anderling ofzo dat er vier afdelingen zijn.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    'Ik ben een eerste jaars ja, vier afdelingen inderdaad. Ravenclaw voor de slimme mensen, Slytherin voor alle mensen waar de meesten niet graag mee om willen gaan, Gryffindor de beste afdeling die er is staat voor ridderlijkheid en moed. Daar pas ik dus perfect bij. En Hufflepuf voor alle mensen waarvan ze niet weten waar ze te laten.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Evers

    'Dan kom ik vast in Huffelpuf. Hoe word je eigenlijk in die afdeling gezet? Hoe weten ze of je dapper of slim bent?' vraag ik. Ik was eigenlijk best nieuwschierig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    'Dat is helaas voor jou informatie die ik niet door ga vertellen. Het is veel leuker als je zelf dingen gaat bedenken die je moet doen voor je ingedeeld wordt.' Ik lachte en stak nog een paar smekkies in mijn mond. 'Maar geloof me voor jou gat het vreselijk zijn.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."