• (mocht iemand een betere cover willen maken mag dat':'))

    klik

    T H E M A R A U D E R S


    Deze RPG speelt zich af in de tijd van James Potter, Sirius Black, Peter Pettigrew, Remus Lupin, Lily Evans en Severus Snape. Het eerste jaar.

    Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb!

    James Potter:Emrys
    Sirius Black:Rechazame
    Remus Lupin:Moonly
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Moonly
    Severus Snape:
    Lucius Malfoy:
    Nymphadora Tonks:4Everdeen
    Arthur Weasley:
    Molly Prewett:
    Frank Longbottom:
    Alice Prewett:Emrys
    Bellatrix Black:4Everdeen
    Andromeda Black:Humblebee
    Narcissa Black:
    Regulus Black:
    (ben ik nog iemand vergeten meld het)

    Zelfverzonnen karacters:

    -Julia Dubois: TheseWords


    Rollentopic, je kan je altijd nog inschrijven.

    De regels:
    -Zet de naam boven je bericht
    -Offtopic tussen ()[]{}
    -Niemand vermoorden-_-
    -Wees aardig
    -Minimaal 2 regels, anders word het topic snel vol
    -Heb plezier

    Nog vragen? Stel ze!

    We beginnen bij de trein. Veel plezier!


    Snode plannen uitgevoerd!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emrys schreef:


    Ik heb er nog geen tekst in gezet maar als er iets in moet hoef je het maar te zeggen ;D


    ( dankje:) hij is mooi. Ik zet hem erop als ik op de computer zit ^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bellatrix Zwarts
    Andromeda is al weg. Ik vraag me af tot welke afdeling zij toebehoord- als je het mij vraagt is ze geen ware Zwadderich, maar aan de andere kant is ze wel mijn zus. Ach ja. "Laad mijn koffers in," snauw ik naar de bediende, waarna hij buigt en mijn zware hutkoffer de trein insjouwt. "Dag," zeg ik tegen mijn ouders, en ik zwaai even kort, ongeïnteresseert. "Ik ga alvast naar een Coupé Cissy!" roep ik naar Narcissa, en loop dan de trein in. Een meisje met roze haar loopt voor me, maar ik loop gewoon door en duw haar aan de kant. Ze antwoord niet. Vast een modderbloedje. Ik ga naar een Coupe waar een paar vrienden zitten, en begin te kwebbelen.


    Tijd voor koffie.

    Julia Dubois
    Nadat ik afscheid van mijn ouders had genomen liep ik de trein in op zoek naar mensen die me gezellig leken. Dat was namelijk iets wat ik van mijn vader gelijk moest gaan doen: vrienden maken. Na een tijdje zoeken kwam ik een coupé tegen waarin een jongen en een meisje zaten die me wel aardig leken. Even aarzelde ik, maar toen schoof ik toch de coupédeur open. 'Hoi' begon 'Mag ik bij jullie komen zitten?'

    [Julia praat tegen Remus en Tops]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nymphadora Tops
    "Ja hoor. Ik ben Remus trouwens, Remus Lupos. Ga jij ook voor het eerst naar Zweinstein?" Ik loop naar binnen en ga aan de overkant van de jongen zitten. Hij lijkt best bleek. Ik houd mijn tas op mijn schoot, maar kijk de jongen aan. Ligt het aan het licht of is hij behoorlijk bleek? "Ik ben Tops, nou ja, eigenlijk Nymphadora Tops, maar Tops vind ik leuker," zeg ik met een lichte glimlach. "Ja dit is ook mijn eerste jaar. Weet jij hoe de afdelingen gekozen worden?" vraag ik nieuwschierig. Ik heb immers geen broer of zus om het me te vertellen.


    Tijd voor koffie.

    {Toevoeging:}
    Nymphadora Tops
    Ik kijk twijfelend naar Lupos voor ik antwoord geef aan het meisje in de deuropening.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:36 ]


    Tijd voor koffie.

    Andromeda Black
    Ik loop met mijn koffers de trein door. Vele coupés zijn al bezet. Ik ken nog niemand, behalve mijn zussen natuurlijk, maar daar wil ik liever niet bijzitten. Ik had me juist voorgenomen om andere mensen te ontmoeten hier. Ik kom bij een lege coupé en loop die in. Ik heb er geen problemen mee als er iemand bij zou komen zitten. Ik berg mijn koffers op en ga bij het raam zitten. Ik ondersteun mijn hoofd met mijn hand en kijk zo uit het raam. Tussen alle mensen zoek ik mijn ouders. Als onze blikken elkaar kruisen glimlach ik even en zwaai ik even snel.

    [dus wie wil bij Andromeda komen zitten?]


    I knew you were trouble.

    James
    Ik loop met mijn koffer achter me aan slepend de gangen door, na even zoeken zag ik een meisje alleen in de coupé zitten en het was honderd procent zeker dat het ook een eerste jaars was.
    'Hallo, kan ik hier komen zitten?' De deur ging met een klap dicht terwijl mijn koffer er nog tussen zat, hard trekkend probeerde ik hem eruit te krijgen waardoor ik uiteindelijk op de bank tegenover het meisje viel. Met de koffer gelukkig wel tussen de twee deuren uit.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andromeda Black
    Ik kijk op als ik een jongens stem hoor. Ik glimlach even en knik. 'Natuurlijk,' zeg ik en ik kijk even raar als hij met zijn koffer vast komt te zitten. Gelukkig gaat alles goed en komt hij op de bank tegenover me terecht. 'Gaat het?' vraag ik. Ik kijk even naar zijn koffer, gelukkig is hij niet kapot of iets.


    I knew you were trouble.

    Lily Evers

    Ik geef mijn ouders een kus en loop dan naar de trein. De meeste kinderen zitten al in de trein. Petunia roept nog eens hard 'Monster!' en ik probeer de koffer in de trein te tillen. Dit ging mij dus nooit alleen lukken. Ik kreeg hem er uiteindelijk in en sleepte hem naar binnen. Dit ding was echt loeizwaar!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter
    'Ja het gaat wel hoor.' Ik wreef even over mijn hoofd die tegen de wand aangekomen was en stak daarna mijn hand uit.
    'James Potter, eerste jaars op Hogwarts. En jij bent?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andromeda Black
    Ik glimlach even. 'Gelukkig,' zeg ik en ik pak zijn hand. 'Andromeda Black. Ook een eerstejaars,' zeg ik en ik schud zijn hand even. James lijkt me nu al erg aardig. 'In welke afdeling denk je dat je zult komen?' vraag ik nieuwsgierig aan hem. Ik heb geen idee in welke afdeling ik zou komen. Mijn hele familie komt uit Slytherin, maar toch denk ik niet dat ik daar wel thuis hoor.


    I knew you were trouble.

    TheseWords schreef:

    Julia Dubois
    Nadat ik afscheid van mijn ouders had genomen liep ik de trein in op zoek naar mensen die me gezellig leken. Dat was namelijk iets wat ik van mijn vader gelijk moest gaan doen: vrienden maken. Na een tijdje zoeken kwam ik een coupé tegen waarin een jongen en een meisje zaten die me wel aardig leken. Even aarzelde ik, maar toen schoof ik toch de coupédeur open. 'Hoi' begon 'Mag ik bij jullie komen zitten?'

    [Julia praat tegen Remus en Tops]


    Nymphadora Tops
    Dan knik ik naar het meisje in de deuropening. Hopelijk vind Remus Lupos het niet erg. "Ik ben Nymphadora Tops, maar noem me alsjeblieft Tops. Eerstejaars?" vervolg ik vragend.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:57 ]


    Tijd voor koffie.

    James Potter
    'Gryffindor, mijn ouders zaten beide in Gryffindor net zoals hun ouders en de ouders van hun, behalve de moeder van mijn oma van mijn moeders kant die zat in Ravenclaw. Dat zou ook nog goed zijn Ravenclaw maar zodra ik in Slytherin kom ga ik van school af. Moet je je het alleen nog maar voor stellen Slytherin met al die achterbakse mensen, nee niks voor mij. En waar denk jij dat je komt?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    {Er is nog een reactie voor Julia Debois ^}


    Tijd voor koffie.

    Andromeda Black
    Ik slik even. Ik had deze vraag liever niet willen stellen achteraf. Natuurlijk kon ik zo'n reactie verwachten, Slytherins hebben nou niet echt de perfecte reputatie. 'Uhm..,' begin ik zenuwachtig. 'Mijn hele familie heeft altijd in Slytherin gezeten,' zeg ik zacht. 'Maar al zie ik mezelf daar niet snel zitten. Niet alle Slytherins zijn gemeen en achterbaks, weet je,' zeg ik glimlachend om te laten zien dat ik me niet beledigd voel. Slytherins staan zo nu eenmaal bekend. En als ik eerlijk ben zou ik echt een schande voor Slytherin zijn dan.


    I knew you were trouble.