• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

“To live will be an awfully big adventure.”

[Naaaaaaaomi!]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Leslie Day
    Ik zie dat ze een beetje schrikt van mijn strenge toon maar ik moest het doen zodat ze zich hopelijk beter voelt. Ze zegt dat ze wel pijnstillers gaat halen en ik wil haar tegenhouden maar ze is al weg. Ik zie haar naar Naomi lopen. Die zal wel weten waar ze liggen. Ik laat me zachtjes achterover liggen weer op mijn bed. En ik zucht.

[Lol :') Naomi is offline xD]

{hmm, dan laat ik haar maar gewoon wat pijnstillers halen ;p}

Nala
    Ik kwam terug met enkele pijnstillers en een flesje water. Het water had ik van bij het eten gehaald. Ik knielde opnieuw bij Leslie haar bed neer en gaf haar de fles water en stak mijn hand met de pijnstillers uit.
    "Hoeveel moet je er hebben?"

Leslie Day
    'Hoeveel moet je er hebben?' vraagt Nala aan me als ze weer terug is. Ik haal mijn schouders op. 'Genoeg om de pijn te verzachten, te weinig om knockout te gaan,' zeg ik lachend. 'Doe er maar twee. Dat is wel genoeg denk ik.' en ik neem er twee van haar aan en neem ze in met het water. 'Heb jij nog ergens last van?'

Eleadora Amora Alonso

Eleadora gleed met haar hand die in Julio zijn nek lag door zijn zachte bruine haren en liet de andere zachtjes over zijn borstkast glijden en liet hem vervolgens op zijn bovenbeen rustten. Zachtjes beet ze in zijn onderlip waarna ze er plagend over heen likten met haar tong wachtend op toestemming van Julio.

The expert in anything, was once a beginner.

Nala
    Ik gaf haar twee pijnstillers en legde de rest naast haar bed.
    "Nee." antwoordde ik zacht. En het was niet helemaal gelogen. Fysiek had ik nergens nog last van. Mentaal... dat was iets anders, maar die pijn droeg ik al minstens 4 jaar, het zou nu ook nog wel lukken.
    "Met mij is alles goed." dat klonk al veel meer als een leugen, maar ik probeerde het niet te laten zien.

[JAAAAJ!!! LESLIE KRIJGT HET DOOR!!!]

Julio Martinéz
    Eleadora en ik praten zonder woorden, we voeren zelfs een gesprek. Onze lichamen communiceren door aanrakingen.. en die zijn niet eens zo heftig. Vergeleken met vanmiddag.. Als Eleadora zacht over mijn onderlip heen strijkt met haar tong versta ik haar, en open ik mijn mond langzaam.

Stop acting normal. It gets bored.

{wat krijgt ze door? *kijkt heel nieuwsgierig xD*}

[Dat Marcell dingen voor haar doet die eigenlijk helemaal niet mogen, dat hij niet zo'n gevoelloze beul is enzo. Want WIJ kunnen zijn gedachten lezen, maar onze personages natuurlijk niet. Dus voor veel personages lijkt hij net zo'n sadist als iedereen]

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 19:51 ]

Amor8 schreef:
    [Dat Marcell dingen voor haar doet die eigenlijk helemaal niet mogen, dat hij niet zo'n gevoelloze beul is enzo. Want WIJ kunnen zijn gedachten lezen, maar onze personages natuurlijk niet. Dus voor veel personages lijkt hij net zo'n sadist als iedereen]

{ah daaaaaaaaaaaaaat!! xD
    snap em ;p}

Leslie Day
    Ze zegt dat het wel goed met haar gaat. Maar ik weet dat het niet zo is. Dat kan ik aan haar zien. 'Ik ben blij dat je geen pijn hebt. Gaat het ook goed met jou?' en ik kijk haar aan. 'Ach, laat ook maar.' en ik glimlach even naar haar. Ze wil er niet over praten denk ik. 'Als je wilt praten kan dat. En bedankt voor de pijnstillers, en dat je terug bent gegaan naar Sam.'

Eleadora Amora Alonso

Zachtjes speelde Eleadora een spel Met Julio zijn tong, vertrengeld in een zoen vol passie en gevoel. Iets wat alleen hij haar zou kunnen geven wist ze. Zachtjes drukten ze Julio dichter tegen zich aan, en hield hem zacht en vertederend vast terwijl hun lippen verstrekt waren in een spel vol liefde.

The expert in anything, was once a beginner.

Julio Martinéz
    Golven van het bekende warme gevoel spoelen door me heen, maar ik kan er maar niet aan wennen. Mijn mond weet precies wat hij moet doen, mijn handen weten hoe ze Eleadora bij me houden. Mijn hoofd weet dat ik van haar hou.. en ook dat ik op dit moment, bijna volmaakt gelukkig ben.