• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik ging in plaats van op mijn knieën te zitten in kleermakerszit zitten. Ik keek haar peinzend aan.
    "Graag gedaan... Het was wel moeilijk... ik was ervan overtuigd dat ik je niet meer terug zou zien." bekende ik.
    Ik speelde wat met de zoom van mijn shirt om niet naar haar op te hoeven kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Kleine vuurrode blosjes zaten op de wangen van Eleadora terwijl ze zachtjes en langzaam haar lippen terug trok, ze wou niet, maar ze had geen keus want ze had adem nodig. Met de vuurrode blosjes op haar wangen, en een verlegen glimlachje op aar lippen keek ze met een lichte vlaag van geluk die stond weerspiegeld in haar ogen naar Julio, terwijl haar borstkast op en neer ging en ze zachtjes hijgde, waarna ze hem om de hals vloog haar hoofd op zijn borstkast legden en hem knuffelden alsof hij 1 jaar was weggeweest.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik zie haar met de zoom van haar shirt frummelen. 'Hee,' zeg ik zacht. 'Ik laat me echt niet zomaar uit het veld slaan.' en ik glimlach. 'En ik denk niet dat ze me zullen vermoorden aangezien ze ook de moeite hebben genomen om me te vinden.' ik kijk de zaal rond. 'En anders ben jk toch niet zo van waarde km deze wereld.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Net als Eleadora stopt om adem te halen wil ik dat ook doen, dus het komt mooi uit. In de schim voor ze me knuffelt zie ik de blos op haar wangen en de blik van geluk in haar ogen, waardoor ik me nog blijer voel. Ik sla mijn armen om haar heen in haar knuffel en de glimlach om mijn lippen krijgt niemand meer weg. Ik leg mijn hoofd op de hare en sluit mijn ogen om extra in het moment op te gaan. "Ik heb je gemist" Fluister ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik zuchtte en leunde met mijn voorhoofd tegen het bed. Het probleem was... iedere keer wanneer ik iemand had laten gaan, was die persoon nooit meer terug gekomen.
    "Jij bent wel van waarde in deze wereld... Misschien in hun ogen niet, maar welk is dat dan wel? Nee... Jouw leven is van grote waarde. Niet alleen voor mij. Elk leven is van waarde." Net als dat van mijn moeder was...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Ook Eleadora sloot haar ogen terwijl er een glimlach op haar lippen speelden die niet meer weg te krijgen was. "Ik jou ook, je weet half niet hoe erg" fluisterden ze terug waarna ze hem aankeek en een klein kusje, met veel gevoel, op zijn lippen drukten, en hem vervolgens weer aankeek waarna ze wat bruine haartjes uit zijn gezicht haalden. Eleadora legde haar voorhoofd tegen de zijne, en keek hem aan in zijn ogen. "Ik hou van je Julio" fluisterden ze zachtjes terwijl ze zijn hand vast pakten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Leslie?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Mijn antwoord is een kneepje in haar hand, terwijl die vaste glimlach nog steeds om mijn lippen speelt. "Ik ook van jou, Eleadora, ik ook van jou" Murmel ik terwijl ik met één van mijn handen met haar haren speel. Nog steeds kijk ik haar aan in haar ogen, ik probeer zo min mogelijk te knipperen.. dat is zonde.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Sorry, ik kijk ondertussen tv en zit ook op tumblr :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Sorry, ik kijk ondertussen tv en zit ook op tumblr :3]

    {snix ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik glimlach naar haar. 'Dankje,' zeg jk dan. 'Ik denk wel dat elk mens van waarde is. Alleen sommigen wat meer. Sommige wat minder.' ik wat minder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik schud mijn hoofd. "Nee! Iedereen is het zelfde van waarde."
    Ik keek haar een tikkeltje wanhopig aan. Als niet iedereen hetzelfde waard was, dan... Misschien was mijn moeder dan ook zo goed als niets waard. Had papa haar daarom...
    Ik kreeg tranen in mijn ogen en schudde mijn hoofd.
    "Nee, dat mag je niet zeggen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk naar haar en sla mijn armen om haar heen. 'Zo bedoelde ik het niet,' zeg jk sussend. 'Ik bedoel het meer als... Kijk. Iedereen op deze wereld is van waarde.' begin ik dan. 'En iedereen zit op hetzelfde niveau. Alleen sommige mensen doen veel voor anderen. Heel veel, die voegen zelf meer waarde toe aan de wereld. En daardoor denk ik dat die mensen zelf ook van meer waarde zijn.' en ik kijk naar haar. 'Maar niemand heeft een mindere waarde. Het os gewoon moeilijk uit te leggen hoe ik bedoel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik leg mijn hoofd tegen haar schouder en zucht.
    "Ik weet ook wel dat je het niet slecht bedoelde. Het is gewoon... ik voel me niet goed... helemaal niet goed." mompel ik.
    "I-ik kan het niet meer. Ik wil mijn mama." en het kann me niet schelen hoe kinderachtig die zin klinkt, want wanneer iemand de achtergrond wist...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ze legt haar hoofd tegen mijn schouder. Ze begint met praten maar haar laatste zin klinkt breekbaar. Ik wieg haar een beetje heen en weer. 'ik kan je niets beloven, over dat je mama weer zal zien.' en ik zucht even. Ik blijf haar heen en weer wiegen. 'Maar ik weet wel dat ze in je hart zit.' en ik strijk met mijn hand over haar haar. 'Ik wil ook mijn papa.' mijn vader is nog niet zo lang geleden gestorven. Alleen dat weet niemand hier. Ik was een echt papa's kindje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.