• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Mijn handen trillen, terwijl ik de volgende woorden uitspreek. Toch verplicht ik ze langs de brok in mijn keel. Ik moet het ooit zeggen. Het zwijgen heeft me al te lang de nek om gedaan.
    "Papa heeft mama vermoord." zeg ik zacht. Ik bijt op mijn lip en wens dat ik het niet had gezegd. Het is de waarheid, maar ik heb het nog nooit iemand verteld.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    De blosjes op haar wangen die zojuist waren weggezakt, kwamen weer terug. Uiteindelijk was het Eleadora die haar ogen afwenden uit de staar wedstrijd, uit verlegenheid. eleadora liet haar hoofd tegen zijn borstkast aanvallen, zachtjes, en sloeg een gelukzalig zuchtje terwijl ze haar armen om zijn middel klemden maar nogsteeds wel rekening hield met zijn verwonden rug. En echter dát, was het gene wat haar weer terug bracht bij de realiteit. Dat ze hier opgesloten zaten, en werden getraind als dansende puppys, ontvoerd waren ze. Eleadora opende haar ogen, en sloot ze niet, want alles speelde zich opnieuw af voor haar ogen als een heldere HD film. Langzaam liet ze Julio los en keek hem aan. "Gaan we naar bed? I-ik ben moe..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik kijk voor me uit terwijl ik haar beet houdt. 'Papa heeft mama vermoord,' zegt Nala zacht. Ik weet zeker dat het de eerste keer is dat ze het verteld. 'Het leven heeft mijn papa vermoord,' zeg ik dan zacht. Aangevend dat we beiden iemand verloren hebben. 'Ik wed dat je heel erg op mama lijkt,' haar mama. 'Is mama een lieve vrouw, die zorgzaam is voor anderen. En die zichzelf weg cijfert om voor anderen te zorgen,' vervolg ik dan. 'En mama, die van waarde is.' en ik slik even. Ik mis mijn papa op dit soort momenten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik zie mijn tranen naar beneden vallen, maar zoals gewoonlijk is het voor de rest niet echt te merken dat ik aan het huilen was. En plots leek het alsof ik een spraakwaterval was.
    "Hij reed haar omver." snikte ik nu. "Iedereen gelooft nog steeds dat het een ongeluk was, daarom hebben ze me niet bij hem weg gehaald..." De tranen drupten van mijn gezicht, maar ik kon niet meer stoppen. "Daarom moet ik nog iedere dag langs diezelfde wagen lopen. Iedere dag naar die iets donkerdere plek op de oprit kijken die er niet meer uit wil. Daarom moet ik nog iedere dag leven met wat mijn pa me aan doet." de laatste zin kwam er fluisterend uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Blijkbaar heb ik pijnstillers gehaald toen ik weg was, haha, maar ben er weer. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {haha, ja wb ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Met wie kan ik nu praten, ze ligt op haar bed....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {euhm... kweenie. Misschien kan je Naomi bij Nala en Leslie laten gaan?
    Dan heb je ook wat te doen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet gaan, kom later nog terug x]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, maar ik wacht wel tot het emotionele gestopt is..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Ik moet gaan, kom later nog terug x]

    {ok, bye!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ben er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [ben er weer ^^]

    {yeey dan kunnen we verder}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik zie mijn tranen naar beneden vallen, maar zoals gewoonlijk is het voor de rest niet echt te merken dat ik aan het huilen was. En plots leek het alsof ik een spraakwaterval was.
    "Hij reed haar omver." snikte ik nu. "Iedereen gelooft nog steeds dat het een ongeluk was, daarom hebben ze me niet bij hem weg gehaald..." De tranen drupten van mijn gezicht, maar ik kon niet meer stoppen. "Daarom moet ik nog iedere dag langs diezelfde wagen lopen. Iedere dag naar die iets donkerdere plek op de oprit kijken die er niet meer uit wil. Daarom moet ik nog iedere dag leven met wat mijn pa me aan doet." de laatste zin kwam er fluisterend uit.


    Leslie Day
    Ik blijf haar heen en weer wiegen. En ze huilt en ik luister naar haar verhaal. Ik wil haar een tissue aanbieden, maar ik heb hier geen bezittingen. Behalve mijn eigen uitgeputte lichaam. 'Niet iedereen gelooft hem, ik geloof jou,' zeg ik zacht. 'En ik weet dat je het liefst mama achterna zou willen gaan of haar in iedergeval weer terug zou willen halen.' ik wieg haar nog steeds heen en weer. 'Maar papa is hier nu niet meer,' zeg ik dan. Alsof haar vader die ook van mij is. 'Papa kan je hier niets doen. Want hier heb je Ian en Sam, Naomi, mij.' en ik kijk naar haar. 'Je moet de herinneringen aan papa loslaten. Ik zorg ervoor dat hij je niet kan doen. En ik geloof je. Ik geloof je.' jk wieg haar nog steeds.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wauw... Je bent blij dat ik er ben maar je bent ook gelijk offline :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.