• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Adelaine Catherina Lupin

'Daarom moeten we Fred vinden. Hij had blijkbaar een idee hoe hij er ging komen. Weet jij waar hij heen is gelopen?' Ik draai mij even naar haar om. 'En desnoods kan ik ook nog wel wat bedenken. Hoop ik.'

Happy Birthday my Potter!

Madison
    Ik hoorde de bewegingen van de dooddoeners. ''Expelliarmus!'' riep ik snel richting Voldemort, en draaide me toen om.
    ''Avada Kedavra!'' riep ik instinctief naar een dooddoener die op het punt stond mij ook te vermoorden. Ik kende hem niet, dus heel belangrijk zou hij niet geweest zijn. Door die vloek hielden de anderen zich gedeisd, en ik rende naar George toe terwijl ik Voldemort furieus aankeek. Ik pakte de hand van George vast.

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 14:31 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[BAM actie 8D]

Voldie

'Nee, ik richt me eerst tot hem!' schreeuwde ik tegen Madison. Ik drukte mijn wand harder tegen George hoofd. 'Grijp haar!' zei ik tegen de dooddoeners die weer wakker waren. 'Eet haar desnoods op!' zei ik tegen Greyback en ik keek naar de dooddoener die op de grond viel. Madison kwam op George afgerend.

Ginny

'We kunnen beter gewoon proberen om te verschijnselen. Fred kan overal zijn. De dingen waar je aan moet denken beginnen met een B. Bestemming, Besluitvaardigheid en Boomstronk. Nee, geen boomstronk. Ik weet het niet meer! Ik ging Charlie een keer overhoren. Wat zijn de drie B's?' Ik ben nogsteeds in paniek omdat George nogsteeds bij Voldie is.

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 14:38 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

[ Ben er weer]

Adelaine Catherina Lupin

'En versprokkelen? Beter waarschuwen we Fred.' Ik denk even na. Wat had pap nou tegen mij gezegd over hoe de orde elkaar waarschuwt? Iets met je Patronus een bericht door laten geven. Snel pak ik mijn toverstok.
    Oké, denk aan iets vrolijks. Waar moet ik aan denken? Ik bijt op mijn lip. Wanneer voelde ik mij nou echt blij? Dan schiet het moment mij te binnen toen Fred en ik een watergevecht hadden. Dat was zorgeloos, vrolijk en veilig. Ik sluit mijn ogen even om het beeld voor mij te zien.
    'Expecto Patronum!' Een zilveren dolfijn springt om mij heen. 'Fred, waar ben je? We gaan met je mee.' Snel stuur ik de dolfijn met mijn stem weg.
    'Oké, dat moet werken.'

Ginny

'Owja, ik was het versprokkelen vergeten.' ik kijk hoe ze een patronus opriep. 'Moeten we nu wachten?' vraag ik met grote ogen en ik kijk haar aan.

Fred Weasley

Ik haal eeen keer diep adem en sta op het punt om te verdwijnselen als er een patronus mijn kant opkomt. 'Fred, waar ben je? We gaan met je mee.' spreekt een bekende stem waarna de patronus verdwijnt. 'Expecto Patronum' Veel gebeurde er niet. Vast door het feit dat ik er met mijn gedachten niet bij ben en mijn stem verschrikkelijk trilt. Ik sluit mijn ogen en haal een keer diep adem. 'Expecto Patronum' Weer gebeurde er niets. Waarom werkt er nu nooit iets mee als het echt nodig is?. 'Adelaine? Ginny?'

Ginny

Ik hoor heel zacht iemand onze namen. 'Fred!' schreeuw ik. 'Waar ben je?' ik ren richting de stem en roep nogmaals. 'Waar ben je?'

Fred Weasley

'Volg het geluid van mijn stem aangezien ik geen idee heb' roep ik en kijk rond of ik ze al ergens zie. 'Net als ik geen idee heb waar jullie zijn'

Adelaine Catherina Lupin

Ik loop rustig achter Ginny aan. 'Geen patronus zonder George,' mompel ik hoofdschuddend. We halen hem terug. Al is het het laatste wat ik doen.

Ginny

Ik volg het geluid van Freds stem en hoor dat ik er bijna ben. 'Ik ben er bijna!' roep ik. Ik zie hem staan en geef hem een knuffel. 'Adelaine, schiet op!' roep ik en ik kijk Fred even angstig aan. Zou George al dood zijn?

Fred Weasley

'Het komt wel goed' zeg ik met nog steeds een trillende stem. Ik probeer haar niet aan te kijken gezien in mijn ogen ook angst af te lezen is. George had blijkbaar al die tijd gelijk. We kunnen niet zonder elkaar.

Adelaine Catherina Lupin

Ik versnel mijn pas en zie dan Ginny en Fred. 'Oké, vergeet niet jullie emoties onder controle te houden. We weten dat Voldemort en Madison daar beiden zijn, maar we weten nog steeds niet wat we daar aan zullen treffen. Wees voorbereid op het slechtste.' Ik steek mijn hand uit naar Fred.
    'Jij kan verdwijnselen zeker?'

[ik reageer zo]