• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Madison
    Ik hoorde verschillende dooddoeners lachen, maar onder het masker stroomden mijn tranen.
    Ik hield me overigens stil, en keek toe hoe de twee kleine jongetjes naar buiten kwamen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

George Weasley

'Geen idee, mischien Fred, mischien Gred mischien Forge. In iedergeval iets in die trant' Andwoorde ik luchtig, ja zelfs in deze situatie kon ik het niet laten. En daarbij werd ik alleen al misselijk van hem door de toon waarop hij zijn woorden uitsprak.

Don't be like the rest of them, darling

Madison
    Nu moest ik mijn lach inhouden.
    Typisch George.. Ik vroeg me af hoe hij zo kalm kon blijven.

Adelaine Catherina Lupin

Ik knik dankbaar naar Ginny en sluit mijn ogen, terwijl ze feitjes over George opsomt. Langzaam worden haar woorden zachter tot ik haar helemaal niet hoor. Ik open mijn ogen en zie kleuren. Vreemd. Ikzelf ben ook alleen maar kleur.
    'Ben jij George zijn aura?' Ik spreek de woorden uit, maar in plaats van dat ik geluid hoor, veranderen de kleuren van mijzelf. Vervolgens veranderen de kleuren voor mij. Positieve kleuren, dus dat moet een ja zijn.
    'Ben je in Malfoy Manor?' Weer positieve kleuren.
    'Ben je veilig?' Negatieve kleuren. Oké, niet goed dus.
    'Is Voldemort daar?' Hè shit. Positieve kleuren.
    'Gaat hij je iets aan doen?' Geen kleurverandering. Hij weet het niet. Ik heb hem nog één vraag te stellen.
    'Is Madison daar?' Als er positieve kleuren komen, ontwaak ik uit de soort trans waar ik in was. Ik kijk Ginny angstig aan.
    'Precies zoals ik dacht; Voldemort is er ook.'

Happy Birthday my Potter!

{Volddieeee?}

Voldemort

'Crucio!' schreeuw ik. Ik kijk even toe hoe George op de grond spartelt. De meeste dooddoeners bulderen van het lachen. Ik laat George opstaan. 'Hoe heet je!' zeg ik met een dreigende toon.

Ginny

Ik verbleek. 'Voldemort!?' vraag ik angstig. 'Wat moeten we doen?' zeg ik en ik kijk haar in paniek aan. Voldemort was bij mijn broer. 'Wat zei hij allemaal?'

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

[Hoeveel Death Eaters zijn er daar nu?]

George Weasley

Ik kromp ineen toen hij die spreuk gebruikte en toen hij het nog een keer vroeg won mijn koppigheid het, 'Dat zei ik net, geen idee' Andwoorde ik na een keer diep adem gehaald te hebben.

(brb)

Madison
    Ik hapte naar adem. Oké, speel het slim. Als je jezelf nu verraad, dan lig je naast George.
    Er stonden hier nu zo'n.. zeven(?) dooddoeners.
    Ik ging wat achterin de groep staan. ''Petrificus Totalus,'' zei ik op zachte fluistertoon, waardoor de achterste verstijfde. Ik ving hem op en liet hem zachtjes op de grond zakken. Ik herhaalde mezelf bij de volgende vier dooddoeners, maar toen die allemaal op de grond lagen betrapte de overige twee me. Ik vloekte en wist nog net een vloek te ontwijken.
    ''Detentio!'' riep ik naar de ene, en richtte me toen tot de andere. ''Crucio!'' riep ik, en na een tijdje was die te verzwakt om op te staan. Ik was nu omringd door vervloekte dooddoeners. Ik had het masker niet afgedaan, maar keek gekweld naar George. In mijn ooghoeken hield ik Voldemort nauwlettend in de gaten, klaar voor een aanval.

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 13:38 ]

Adelaine Catherina Lupin

'Het is niet echt een klets gesprek. Ik krijg alleen een soort van ja/nee antwoorden. En we moeten Fred inhalen. Ik ga hem niet alleen daar naartoe laten.' Snel spring ik op en begin de richting in te lopen waar Fred in is verdwenen.
    'Hoe lang heb ik daar gezeten?' vraag ik Ginny, ervan uitgaand dat ze mij wel zal volgen.

(We komen eraan om je te helpen, Madison ;) )

Voldemort

Ik kijk woedend naar de dooddoener die iedereen vervloekt. 'Crucio!' schreeuw ik naar hem of haar. Ik loop naar diegene toe en ruk het masker eraf. 'Madison!?' roep ik woedend. Ik draai me om naar George en grijp hem vast. Met mijn stok o zijn hoofd gericht. 'Een beweging en Fred, Gred of Forge gaat er aan!' schreeuw ik.

Ginny

Ik loop snel met haar mee. 'Vijf minuten ofzo.' ik slik even. 'Hoe wil je daar eigenlijk komen? Ik heb nog nooit verschijnseld.' ik loop nog sneller en haal Adelaine bijna in. Ik ga naast haar lopen en wacht o antwoord.

[*plat*]
    Madison
    Moeizaam stond ik op, en keek Voldemort woedend aan terwijl ik stil bleef staan.
    ''Moet je je niet richten op Potter? Straks glipt 'ie weer tussen je vingers vandaan,'' siste ik.
    Ik keek George niet aan, wetend dat ik in huilen zou uitbarsten.

George Weasley

Net toen ik de kans zag om weg te rennen greep Voldie me weer wast en zette zijn wand tegen mijn hooft, 'Mischien moet je blijven raden met die namen want mijn naam zit er niet tussen' Zei ik spottend waarna ik keek hoe een paar dooddoeners weer overeind kwamen.