• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik moet eten koken. Byebye)


    Happy Birthday my Potter!

    [ byebye ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    'Gewoon een paar dagelijkse spreuken uitgesproken en een paar vogels op afgestuurd. Blijkbaar werkt het allemaal wel' zeg ik grijnzend. 'Maar het geluid van de pauwen is vreselijk'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voldie

    Ik hoor plotseling het geluid van de pauwen. 'Donders! Doe daar wat aan!' schreeuw ik tegen Donders. Hij loopt naar buiten en ik kijk van George naar Madison naar de twee jongetjes.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    George Weasley

    Ik doe nog een poging om me los te maken, zijn wand alleen al bezorgt me hooftpijn. Er moest toch iets zijn wat ik kon doen? Ik hielt er niet van om hulpeloos te zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Voldie

    Ik voel hoe George zich probeert lis te maken. 'Crucio!' zeg ik kil. Ik blijf hem vasthouden zodat hij niet op de grond valt. De twee kinderen lopen angstig naar Madison toe. De rest van de dooddoeners is ook wakker geworden en lopen naar Madison en de kinderen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ ik ga even eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik slikte even.
    "Avada Kedavra!" Riep ik naar de dichtbijzijnde dooddoener, en keek furieus naar de rest. "Dat kunnen er meer worden," siste ik, terwijl ik naar ze keek. "Laat hem gaan," zei ik kil tegen Voldemort.
    "Of je hebt straks geen volgers meer over," zei ik terwijl ik een blik wierp op de twee doden. "En je weet dat ik het kan."
    "Avada kedavra!" Siste ik, en dat was de derde nadat ik zelf een groene lichtflits had ontweken.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:26 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte langzaam en beet zachtjes op haar onderlip bij het idee wat Draco allemaal niet mee had moeten maken. "Ik vind het echt vreselijk vor je" fluisterde ze maar het was wel verstaanbaar. Astoria keek hem aan terwijl er een vlaag vol medelijde in haar ogen weerspiegeld stonden. Ze drukten een kusje op zijn neus en legde haar hoofd weer tegen zijn borstkast waarna ze haar armen om hem heen sloeg en hem knuffelden. Omdat ze van hem hield, maar vooral omdat ze met hem had te doen, en het vreselijk vond wat er allemaal met hem zou zijn moeten gebeurd.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik grijns als er een dooddoener naar buiten komt. Wat een sukkels zijn het eigenlijk ook. 'Wachten,' fluister ik, terwijl de dooddoener dichterbij komt. Hij kijkt even naar de pauwen en komt vervolgens naar het hek. De idioot doet hem nog open ook. Voorspelbaar dat hij is.
    Ik sluip muisstil langs de heg naar hem toe. Ik ben bijna in zijn bereik. Weer een handigheid van opgroeien in het weeshuis; zelfverdediging-training. Ik kijk even achterom naar Fred en Ginny, knipoog en trap vervolgens -de trainer zou trots zijn- de toverstok uit de handen van de dooddoener. Behendig vang ik hem op en wijs naar de dooddoener.
    'Jammer dat ze je niet zouden horen als je zou gillen. Die pauwen maken ook zo'n geluid. Goed plan toch?' Dat laatste was meer voor Fred en Ginny bedoelt, maar het lijkt mij veiliger om mijn ogen op de dooddoener te houden.


    Happy Birthday my Potter!

    [Voldieee? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco Malfoy

    Ze knikte langzaam "Ik vind het echt vreselijk voor je" fluisterde ze zacht, ze keek me aan met een blik vol medelijden en terwijl ze een kusje op mijn neus drukte en haar hoofd weer op mijn borstkas legde. Met een hand aaide ik over haar zachten haren heen en schoot me te binnen wat Aileen gezegd had, ik zou het Astoria eigenlijk moeten vertellen...maar nu nog niet, nee dat was geen goede zet als ik dat zou doen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    Een grijns speelt rond mijn lippen. Dit was grappig om te zien. Vragend kijk ik haar aan, maar niet wetende of ze dat nog zou zien. Mijn toverstok heb ik nog steeds in mijn handen voor het geval ik een paar spreuken op die dooddoender mag afvuren of het geval dat er iets misgaat. Al is die kans erg klein.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voldie

    Ik kijk even naar de dooddoeners op de grond. 'Expelliarmus.' zeg ik simpel. Haar stok word uit haar handen geslagen en ik vang hem. Ik laat George los maar blijf met mijn stok op hem gericht. Ik richt Madisons stok op haar en kijk ze woedend aan. Ze hadden en kregen toch geen hulp. Een van de kindjes begint weer te snikken. 'Avada kedavra!' schreeuw ik en het jongetje valt dood op de grond. Zijn broertje hurkt bij hem neer.

    Ginny

    Ik pak mijn stok en richt hem op hem. Ik kon nu niet toveren, maar eenmaal in het huis ging ik dat wel doen als het nodig was. 'Wat doen we nu?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Als onze lieve dooddoener ons nou eens uit zou leggen hoe we zonder problemen binnen kunnen komen.' Ik kijk even achter mij, nu de rest hem toch ook onder schot houdt. 'En als hij begint te schreeuwen, ben je vrij om er iets aan te doen Fred.' Ow, ik ben zo gemeen als ik op mijn best ben.


    Happy Birthday my Potter!