• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Nee, jullie zijn gewoon telkens degene die mij in de problemen brengen en ik moest jullie een naam geven,' zeg ik, terwijl ik langzamerhand begin te koken. 'En aangezien jullie niet helemaal door lijken te hebben dat ik net iemand George heb zien ontvoeren, mogen jullie het wat mij betreft uitzoeken.' Ik sta op en ren zo snel ik kan de leerlingenkamer uit, richting de kamer van hoge nood.
    Ik heb een plek nodig waar niemand mij kan vinden. Ik heb een plek nodig waar niemand mij kan vinden. Ik heb een plek nodig waar niemand mij kan vinden.
    Als er een deur verschijnt, glip ik snel naar binnen. Ik laat mij op een bed vallen dat er staat en klem het boek stevig tussen mijn handen. Waarom luisteren mensen niet gewoon naar me?


    Happy Birthday my Potter!

    Aragog schreef:
    Madison
    ''Alsof het jou bóéit wat er met me gebeurd en wat ik voel!'' riep ik uit. ''Je bent geen waardige vader, zo wil ik je niet eens noemen!'' voegde ik er nog woedend aan toe.
    ''Weet je wat? Prima. Ik zorg ervoor dat ik niet meer met hem omga, maar laat ze dan verdomme met rust!''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco Malfoy

    Astoria kijkt maar het Dark Mark op mijn blote arm "Doe het eigenlijk zeer?" ik schud mijn hoofd "meestal niet, soms nog" ze lag rustig met haar hoofd op mijn borstkas en streek voorzichtig met haar vingers op het donkere teken.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Lupin

    Als ik mijzelf weet te herstellen voor ik in een huil bui of iets dergelijks uitbarst, open ik het boek en blader naar het hoofdstuk krachten. Al snel vind ik iets dat gaat over communiceren met een aura. Blijkbaar is de kracht van een heks die aura's kan lezen heel anders dan de dreuzel bullshit. Het is mogelijk om met je eigen aura vragen te stellen aan iemands anders aura... oké weird. In ieder geval komt het erop neer dat je kunt communiceren met een persoon, zonder dat die persoon weet dat je vragen stelt en hij of zij antwoord.
    Ik zucht. George is niet in de buurt, dus ik kan niet vragen waar hij is, noch wie hem het heeft aangedaan.
    'Oké Adelaine, er moet meer in dit boek staan dat je kan helpen.'
    Ik blader verder en zie een stuk over 'afstand lezen'. Dat moet het zijn. Er staat dat wanneer de lezer zich heel goed concentreert op een bepaald persoon, het aura zichtbaar zal worden. Verder staat er nog dat het veel tijd kost alle bijzondere krachten te leren, blablabla. Nou, veel tijd heb ik niet. Vooral nu ik niemand heb, die mij wilt helpen.
    Een zucht ontsnapt mijn lippen. Misschien weet Fred meer, maar was hij gewoon te boos. Ik moet Fred vinden en hem overtuigen dat hij George moet helpen. Ik zal mijn boosheid en irritaties even aan de kant moeten zetten.
    Ik pak het boek en verlaat de kamer van hoge nood. Oké Fred, waar ben je nu weer? Ik kijk als uit vanzelf uit het raam en zie bij het verboden bos een kleur van een aura. Ik herken de kleuren gelijk.
    Snel ren ik de trappen af naar buiten.
    'Fred!' roep ik hard

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 23:45 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Nou, sorry dat mijn roodharig soort je altijd in de problemen brengt!' schreeuw ik boos. 'En waarom zou iemand George ontvoeren?' schreeuw ik nogsteeds. Ze rent weg en ik plof neer op mijn bed. Een paar tranen rollen over mijn wangen. Nu had ik dus ruzie met George en Adelaine. En Fred ging weg.
    Na een tijd, ik weet niet hoelang, sta ik op en veeg ik mijn tranen weg. Ik loop naar de uilenvleugel en begin daar een willekeurige uil te aaien. Waarom was ik boos geworden? Ik staar voor me uit naar het verboden bos. Ik zie dat iemand naar iemand anders toe rent. Waren Adelaine en Fred dat niet? Laat ik mijn excuses maar gaan aanbieden aan haar. Ik sta op en loop naar hun toe.

    Voldemort

    'Ik zal hem niet vermoorden. Maar nu ga jij naar je kamer. Ik wil je vader nieteens zijn!' zeg ik boos. Ik duw haar richting haar kamer.

    (sorry, gister viel mijn internet uit.)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 8:12 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Als jullie hier zijn om ruzie te maken is dit het verkeerde moment' zeg ik en draai me om. 'Ik heb wel even iets beters te doen aangezien mijn broer verdwenen is'. Eeen zucht verlaat mijn mond. 'Vertel, waarom zijn jullie hier?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Jullie? Verbaasd draai ik mij om naar Ginny, zucht even en richt mij dan weer tot Fred. 'Fijn dat je eindelijk daar mee bezig bent. Ik heb namelijk je hulp nodig. Er is een manier om aura's op afstand te lezen, maar dan moet ik mij heel goed concentreren op die persoon. Het schijnt heel moeilijk te zijn, maar aangezien we niet echt veel tijd hebben... In ieder geval, vertel mij zoveel mogelijk over George. Jij bent de persoon die hem het beste kent en ik denk dat hoe meer ik weet, hoe makkelijker ik zijn aura op kan roepen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik denk na, maar ineens worden mijn ogen groot. 'Er is geen tijd om hele verhalen te vertellen' mompel ik en kijk rond. Langzaam dwalen mijn gedachten af naar waar hij kan zijn. 'In de loop der jaren is gebleken dat zodra we opgesplist zijn er een van ons altijd gewond raakt en verder nooit'.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Met een glimlach op mijn gezicht ga ik zitten in een lotushouding en sluit mijn ogen. 'Dus jullie zijn vaker uit elkaar geweest? Waarom dan en wat gebeurde er toen?' Ik probeer mij te concentreren op George.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Het is niet vaak voorgekomen, maar het is inderdaad wel een keer gebeurd' zeg ik. 'Waarom en wat er gebeurd weet ik niet precies meer, maar het gebeurd alleen als we opgesplits zijn'. Ik denk na. 'Een logisch iets is Malfoy Manor door alle dingen, want Grimboudplein zou hij niet naartoe gaan, de winkel is geen optie en hier is hij niet'

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 11:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    ''Blijf van me af!'' gilde ik.
    ''Wat ga je dan met hem doen?!'' zei ik terwijl ik een paar stappen achteruit zette zodat hij me niet meer duwde.
    ''Laat hem gaan,'' herhaalde ik mezelf van eerder op een kille toon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Lupin

    'Dus je denkt dat hij in Malfoy Manor is?' vraag ik zonder mijn ogen open te doen. 'Met Madison?' George houdt van Madison. Als het omgekeerd ook zo is, zou Voldemort woedend worden. Iets wat waarschijnlijk gebeurd is.
    Oké George. Ik focus mij eerst op jou.
    George Weasley, George Weasley, George Weasley


    Happy Birthday my Potter!

    [Leven George en Voldie nog? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik blijf een paar meter van Fred en Adelaine af staan. Ik luister naar hun gesprek en kijk hun met grote ogen aan. Langzaam zet ik een paar passen dichter bij. 'Sorry, Adelaine.' fluister ik haast onhoorbaar.


    Tom Riddle

    'Het is mijn zaak wat ik met hem doe!' schreeuw ik boos. 'Imperio!' zeg ik woedend. 'Naar je kamer!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    In een soort trance liep ik de trap op, maar halverwege schudde ik mezelf wakker.
    Ik liep overigens verder, maar niet naar mijn kamer..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''