• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Omdat het mij voor de haard te heet werd, ben ik in een raamkozijn op de gang gaan zitten. Een persoon buiten, duidelijk niet echt blij, haalt mij uit mijn boek. Ik herken hem als George. Ik volg de kleuren het bos in, waar ze slecht te zien zijn. Verbaasd zie ik nog een gedaante verschijnen. Zijn kleuren zijn duister en zeker niet goed. Langzaam verplaatst de tweede persoon zich naar George. Vervolgens zie ik ze nog even samen en dan verdwijnen ze allebei.
    Vreemd... Misschien moest ik Fred maar waarschuwen.

    (waar is Fred?)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    Er ging een vlaag van angst door me heen toen ik Voldermort in de deuropening zag staan, ik werd misselijk van zijn gezicht en keek weg, 'Laat me gaan' Siste ik terwijl ik me los probeerde te maken van zijn greep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Mijn hart stopte voor een moment met kloppen.
    Sneller dan dat ik ooit gerend had holde ik van de trap af, door naar de woonkamer.
    ''Nee!'' riep ik uit, en keek Voldemort kwaad aan. ''Laat hem gaan!'' gilde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ opweg naar de astronomietoren om weer te vertrekken]

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik spring op en begin zonder na te denken door de gangen te lopen. Als ik mij bedenk dat ik niet eens weet waar ik heen ga, merk ik dat ik richting de astronomietoren ben gegaan. Ik wil net omdraaien, als ik een roodharige jongen zie lopen. Het is Fred.
    'Fred, ik denk dat we een probleem hebben. Als ik mij niet vergis heb ik zojuist iemand George zien meenemen.'


    Happy Birthday my Potter!

    [VOLDIE WE NEED YOU D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Voldemort

    Ik duw George tegen de muur aan en pak mijn stok. 'Crucio!' schreeuw ik terwijl ik mijn stok op Madison richt. Dan duw ik George en de twee jongens in de kelder en sloot hun op. Ik richt me tot Madison. 'Is hij de goede jongen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    Ik stop met lopen en draai me om als ik een bekende stem hoor. 'Adelaine, het is vast iemand die gewoon een grap met hem wilde uithalen. Maak je maar geen zorgen' zeg ik. 'Als je het je niet vergis natuurlijk'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Met een klap viel ik op de grond, en de tranen stroomden over mijn wangen. Niet per se door de pijn, maar omdat ze George hadden.
    ''Laat hem gaan!'' gilde ik alleen maar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik kijk van Fred, naar zijn spullen en naar de trap die naar de toren leidt. 'Ow, ik snap het al. Je hebt ruzie met hem gehad en nu ga je weer weg,' zeg ik koel. 'Nou, dan zal ik het wel mis hebben hè? Jij bent natuurlijk de expert in het voorspellen van wat mensen gaan doen en als jij zegt dat het gewoon een grap is.' Ik heb geen idee waarom ik zo boos ben en mijn woorden zo sarcastisch uitspreek, maar ik heb geen zin om erover na te denken.


    Happy Birthday my Potter!

    Voldemort

    'Imperio! ' schreeuw ik. 'Is dit de goede jongen?' herhaal ik. Ik hoorde hoe de twee jongetjes begonnen te huilen. Ik lachte hard.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Denk aan George, denk aan George.. Ik wist me te verzetten tegen de vloek.
    ''Nee,'' zei ik knarsetandend zonder hem aan te kijken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    Ik kijk haar verbaasd aan, maar herstel me snel weer. Mijn humeur werd steeds slechter. Het feit dat iedereen boos is, daar kan ik dus echt niet tegen.' Ik kwam alleen mijn excuus aanbieden, maar dat ging gewoon niet goed' zeg ik. 'Een expert in de verre verte niet, maar wat zou het anders moeten zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voldemort

    Ik sla hard met mijn hand tegen haar wang aan. Dan went ik me tot Greyback. 'Je hebt de verkeerde meegenomen! Je mag die jongens niet meer opeten! Jij luie zwake stomme wolf!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik voelde mijn wang bloeden en krabbelde met moeite overeind.
    ''Kan ik ze naar buiten brengen?'' vroeg ik op een emotieloze toon terwijl ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''