• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Weet ik veel! Misschien is vadertje lief er wel achter gekomen en wilt hem nu wat aan doen? Je hebt niet zo'n aura als je gewoon een grap met iemand uithaalt. Maar goed, jij bent klaar hier, dus ga maar.' Ik draai mij om en loop richting de leerlingenkamer. Ik ging dat boek openmaken ook. Het kan misschien helpen. Ik acht die kans groter dan dat we weer in het bezit zijn van iets van Voldemort. Bovendien heb ik dat dagboek nooit gezien. Waarschijnlijk had het, omdat het een geest bezat, een aura gehad. Dat klinkt in ieder geval logisch.


    Happy Birthday my Potter!

    Voldemort

    'Nee! Ik gebruik hem om die andere te Weasley te krijgen en die twee jochies die komen niet meer levend uit dit huis!' schreeuw ik woedend. 'Madison, naar je kamer! Nu!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (nvm)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 22:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Adelaine, moet Ginny je helpen?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    ''Nee.'' zei ik kil, en keek Voldemort woedend aan.
    ''Waarom wil je hem zo graag?!'' vroeg ik hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Ginny zou hem helemaal speasen. Laat haar eerst het boek openen. Dan mag ze wel binnen komen stormen of zo :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (oke:))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    Haar woorden brengen me weer aan het twijfelen. 'Ik ga hem wel zoeken' mompel ik en loop zonder mijn spullen de trappen af. Ik kijk rond terwijl ik mijn weg naar het verboden bos vervolg. Iets zeg me dat ik daar moet beginnen met zoeken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voldemort

    'Hij is een bloedverrader en jij vind heb leuk! Mijn dochters die liefde kennen, dat mag niet.' mijn hand ging nog een keer naar haar gezicht. 'En nu naar je kamer!' schreeuwde ik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Geïrriteerd storm ik de trap op naar de slaapzaal, waar ik het boek onder mijn kussen vandaan ruk. Ik plof neer op mijn bed en sla ruw de eerste pagina om. Meteen vergeet ik mijn boosheid en staar naar de bladzijde.

    De witte orde
    Beschermer van de lezer, zij die kleuren ziet.


    Zij die kleuren ziet. Ik zie kleuren. Aura's zijn één en al kleur. Mijn ogen gaan naar de hoofdstukken. Ik zie dingen zoals 'leden' en 'geschiedenis', maar er zijn ook hoofdstukken genaamd 'betekenis kleuren' en 'krachten'.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    ''Alsof het jou bóéit wat er met me gebeurd en wat ik voel!'' riep ik uit. ''Je bent geen waardige vader, zo wil ik je niet eens noemen!'' voegde ik er nog woedend aan toe.
    ''Weet je wat? Prima. Ik zorg ervoor dat ik niet meer met hem omga, maar laat ze dan verdomme met rust!''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik storm boos de leerlingenkamer in. George was zo irritant! Ik liep naar boven en zag Adelaine zitten. Mijn blik viel op het boek. 'Je had het beloofd!' zeg ik boos en ik ruk het boek uit haar handen. 'Je had beloofd om te wachten!' Ik smijt het boek op de grond.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Als Ginny boos opeens boos binnen komt gelopen en het boek uit mijn handen trekt, komt mijn hele bui van net weer terug.
    'Arg! Ginny, ik probeer gewoon je broer te hebben. Waarom zijn jullie roodharigen zo ongelooflijk lastig, als ik probeer iemand van jullie soort te redden. En het boek is overigens niet kwaadaardig.' Ik sta op en pak het boek van de grond. Ik krijg de neiging om weer weg te lopen, maar ga toch weer zitten.
    'Kijk waar het over gaat.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Het enigste wat bleef hangen was "Waarom zijn jullie roodharigen zo ongelofelijk lastig, als ik probeer iemand van jullie soort te redden." tranen springen in mijn ogen. 'Dat was rasistisch! Hoezo zijn wij een ander soort?' zeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Badumtsssss.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''