• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Adelaine Catherina Lupin

'Kunnen mensen niet waarschuwen voor ze gaan lopen, als ik ze vast heb?' zeg ik hoofdschuddend. Vervolgens pak ik Fred nog wat steviger vast.
    'Nou kom op. Laat zien wat je kunt, of iets dergelijks.'

Happy Birthday my Potter!

Fred Weasley

'Sorry, we zullen voortaan waarschuwen tenminste als we het doorhebben' zeg ik lachend. Met een glimlach kijk ik even naar Adelaine en knik dan.
    Mijn gedachten zijn allemaal bij de Malfoy Manor. Niet veel later heb ik het gevoel dat we door een nauwe buis wordt geperst. Als dat gevoel voorbij is, open ik mijn ogen en staan we voor Malfoy Manor. 'Oke wat is het plan?'

Ginny

'Iedereen vermoorden die we tegen komen behalve George.' zeg ik. 'En ik mag Madison doen.' voeg ik er snel aan toe. Ik kijk hun even aan. 'Mee eens?'

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Fred Weasley

'Iedereen vermoorden die we tegenkomen klinkt goed, maar Madison vermoorden we niet' zeg ik. 'Er zijn al foute keuzes gemaakt en dan gebeurd dus niet nog een keer'.

Adelaine Catherina Lupin

Ik wil net terugglimlachen naar Fred als ik plots het gevoel krijg dat ik in een veel te kleine ruimte zit. Een buis zou waarschijnlijk de beste beschrijving zijn. Als het voorbij is, hap ik naar lucht.
    'Oké, daar had je ons ook best voor mogen waarschuwen. Maar ik ben het niet eens met dat vermoorden. Dan zijn we net zo erg als zij.' Ik recht mijn rug even en kijk naar het huis voor ons. Mijn oog valt op een paar pauwen.
    'Oké, als we binnen zijn zal ik Voldemort afleiden, zodat jullie George en Madison naar buiten kunnen loodsen. Wat betreft die afleiding, moeten jullie mij even vertrouwen. Ow en als Madison zich om een of andere vage reden toch tegen George heeft gekeerd, mogen jullie haar wat mij betreft daar achterlaten. Klaar om naar binnen te sneaken?'

Ginny

Ik knik. 'Wie wil jij meenemen Fred? Ik denk je broer hè? Dan neem ik Madison wel.' ik zucht even. 'Op drie?' en ik sta klaar om te rennen.

Fred Weasley'

'Sorry dat had ik inderdaad moeten doen. Oke we vermoorden alleen iemand die ons probeert te vermoorden, want je hebt wel gelijk' zeg ik grijnzend en kijk ook even naar het huis. 'Ik vertrouw je, maar doe alsjeblieft voorzichtig. Oke we hebben blijkbaar een heel goed plan en dat laatste betwijfel ik. Maar laten we maar gaan voor we betrapt worden'. Ik kijk naar Ginny. 'Heel erg bedankt zusje en dat is inderdaad zo'

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:51 ]

Adelaine Catherina Lupin

'Je wilde toch niet serieus gewoon door die hekken gaan stormen hè?' Ik kijk Ginny met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Echt, ik bewonder jullie dapperheid, maar nadenken kan soms ook geen kwaad weet je.'

Fred Weasley

'Anders verdwijnselen we naar de kelder toe en kunnen zo dan weer verder' zeg ik en glimlach. 'Dankjewel en nadenken doen we heel soms ook'. Ik kijk ze aan en wacht op antwoord of een ander idee.

MrsBrittain schreef:
    Draco Malfoy

Astoria kijkt maar het Dark Mark op mijn blote arm "Doe het eigenlijk zeer?" ik schud mijn hoofd "meestal niet, soms nog" ze lag rustig met haar hoofd op mijn borstkas en streek voorzichtig met haar vingers op het donkere teken.

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

Adelaine Catherina Lupin

'Wat ik net ook al zei, je weet niet wat voor spreuken ze allemaal hebben uitgesproken over het huis. Aangezien jij al van school gestuurd bent, is het misschien het beste als jij hier tovert. Ik zou je willen vragen die pauwen te laten schrikken en vervolgens bij Ginny en mij achter de haag te komen.'

Fred Weasley

'Dat is ook wel weer waar en daar kom ik liever niet achter ook' zeg ik bedenkelijk. 'Is goed. Ik heb toch al ruzie met het ministerie, ben ook van school gestuurd en het blijft mijn broer. Ik zal de pauwen laten schrikken zodra jullie je verstopt hebben en kom dan ook zo snel mogelijk'

Ginny

'Ik ga je nu meesleuren.' zeg ik tegen Adelaine en ik trek haar mee naar de haag. Ik steek mijn duim op naar Fred om te laten zien dat wij er klaar voor zijn. Ik ben best benieuwd wat daar binnen gebeurt.

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 17:07 ]

Fred Weasley

Een grijns verschijnt op mijn gezicht en pak mijn toverstok waarna ik een paar simpele spreuken uitspreek. Zodra de spreuken hun werk doen, loop ik weer naar de haag. 'Die word nog eens leuk' zeg ik zachtjes.

Adelaine Catherina Lupin

Ik sla snel mijn handen over mijn oren en hoor al snel de eerste pauw 'pauwen'. Die beesten zijn mooi en statig, maar hun geluid is vreselijk.
    'Wat heb je gedaan,' zeg ik lachend.