• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Fred Weasley

'Ik denk het niet, maar weet het zeker' zeg ik en stop met lopen. 'Die kans zit erin en als dat zo is moeten we echt opschieten'.
    Ondertussen had ik alweer spijt van mijn gedrag van de afgelopen dagen.
    'Ik weet niet wat je van plan bent, maar ik ga daar naartoe. Daarna ga ik met de orde praten. Volgens mij heb ik vanmiddag namelijk de verkeerde keuze gemaakt'

Adelaine Catherina Lupin

'Mensen, zo kan ik mij toch niet concentreren. En het is al goed Ginny. Ik had ook niet zo moeten reageren. Sorry daarvoor. Wilde je overigens zonder voorbereiding, gewoon omdat je iets gokt, het huis van de Malfoys bestormen? Als Madison er is, kan je erop rekenen dat Voldemort er ook is. Nou, wees stil, of praat over George.'

Happy Birthday my Potter!

Fred Weasley

'Met een plan loopt het altijd anders, dus waarom een plan' zeg ik. 'Over George ga ik niet praten, want ik ga nu naar hem toe. Het maak me niet uit wat er gaat gebeuren. Hij is en blijft wel mijn broer'

Adelaine Catherina Lupin

'Ja en dan kom je Voldemort tegen en zijn jullie beide straks dood. Daar hebben we wat aan,' zeg ik sarcastisch. 'Kan je voor deze ene keer niet eens gewoon vertrouwen op wat ik doe, in plaats van eigenwijs zijn.'
    Ik begin weer geïrriteerd te raken, dus ik adem even diep in en diep uit. 'Hoe eerder ik mij kan concentreren, hoe eerder we weten in wat voor situatie hij zich nu bevind, des te beter we hem kunnen helpen.'

[Ellie, bist du dahr? Ofzoiets :'D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

{Was dat bedoelt als Fries praten? XD Maar ja, ik ben hier}

Don't be like the rest of them, darling

Fred Weasley

'Ik ben eigenwijs, maar dus echt niet dom en wat een vertrouwen. We gaan echt niet dood' zeg ik. 'Vertrouwen heb ik alleen we hebben het wel over mijn broer en beste vriend. Ik kan moeilijk hier blijven staan en niets doen. Zoals eerder al werd gezegd, er raakt iemand gewond als we opgesplist zijn'

[Nee duits! :c]

{Hmm.. Het leek op fries XD Maargoed.. Wat moet ik doen?}

Madison
    Ik sneakte een willekeurige kamer binnen en pakte een zwart gewaad met een masker.
    Ik trok het allemaal aan zodat ik vrijwel niet te herkennen was.
    Toen ik de bekende 'ploffen' in de woonkamer hoorde als teken dat er enkele Death Eaters waren gearriveerd, verdwijnselde ik zelf ook naar de woonkamer.

[Ugh, geen idee. Je kan ze hebben gehoord met praten ofzo? :'D idk]

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:55 ]

Adelaine Catherina Lupin

Ik kan wel janken. Zo komen we dus ook geen steek verder. 'Ga dan maar. Ik kan namelijk niks zolang ik jou probeer tegen te houden. Alleen weet dat ik je gewaarschuwd heb.' Ik open even mijn ogen en kijk hem aan.
    'En waag het niet om dood te gaan, want dan kom je persoonlijk opzoeken in waar je dan ook bent om je op je donder te geven.'

-nvm

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:57 ]

Ginny

Ik glimlach even als Adelaine zeg dat het al goed isIk kijk even naar Fred.. 'Ik zou wel wat vertellen over George. George heeft rood haar en is redelijk lang. Hij heeft drie broers, twee broertjes en een zusje. Verder heeft hij een tweelingbroer die Fred heet. Hij is geboren op 1 april 1978. Hij houd van grapjes maken en Madison, de dochter van Voldemort. Zijn ouders heten Molly en Arthur. Zijn patronus is een coyote. Hij is een tovernaar en droomt er van om met zijn broer een fopshop te openen.' zeg ik nuchterI

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 13:01 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

George Weasley

Geiriteerd trapte ik tegen verschillende dingen aan, hopend dat alles wat ik deed geluid maakte en dat er iemand kwam kijken. Fenrir had mijn wand gepakt en ik kon helemaal niets doen, ik had gehoort wat Madison en haar vader hadden gezecht. Fred mocht hier niet heen, het kon niet als ze mij moesten hebben dan deden ze het maar maar Fred mochten ze niets doen.

Voldemort

Als de meeste dooddoeners er zijn open ik de kelder en sluit de andere deuren. 'Eruit komen!' zeg ik en ik pak de twee kleine jongetjes. Die grote zou wel meekomen. Ik loop naar de vergaderzaal en duw de jongens erin. Ik houd George tegen. 'Wat is jouw naam?' vraag ik kil.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!