• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Astoria Ivaine Greengrass

Astoria sloot haar ogen even, en legde haar hand op zijn borst terwijl ze zachtjes over zijn huid streek met haar duim. Ze sloeg een zacht en een iet wat gelukzalig zuchtje waarna ze een kusje op zijn borst drukten. Haar hele leven, had al bestaan uit dieptenpunten, eenzaamheid en ongelukkig zijn. Ze was altijd al als een tweede keus geweest, zowel door haar ouders als haar zus. Maar nu, leek Hij dit echter te hebben veranderd in minder dan een dag. Hij maakte haar gelukkig en liet haar voelen dat ze niet waardeloos was. Maar alsnog, zat de onzekerheid in haar lichaam ze wist dat meisjes van Draco's leeftijd meer te bieden hadden, hem meer konden geven dan zij. Astoria kantelde haar hoofd schuin omhoog terwijl ze Draco aankeek in zijn ogen. "Wat is het eigenlijk...dat je me zo leuk vind?" Want dit...was echter een raadsel voor Astoria.

The expert in anything, was once a beginner.

Fred Weasley

'Kijk dat zijn de woorden die ik graag hoor en een opdracht die ik graag uitvoer' zeg ik grijnzend en kom achter de haag vandaan aangezien ze ons nu toch al doorhebben. Ik kijk de dooddoender aan. 'Dus beantwoord de vraag maar'

Madison
    "..ja, dat had ook gekund," mompelde ik. Ik liep naar hem toe.
    "Je zou hem niet vermoorden, toch? Heb je je lolletje nu gehad, dan?" Siste ik.
    Ik kon dit niet meer aanzien.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Adelaine Catherina Lupin

Ik grijns even naar Fred en kijk weer naar de dooddoener. 'Waarom zou ik bang zijn voor drie kinderen?' zegt die spottend. Ik zucht even en rol met mijn ogen.
    'Ga je gang Fred. Blijkbaar moet hij eerst even overtuigd worden.'

Happy Birthday my Potter!

George Weasley

Zonder er over na te denken zet ik een stap bij Heer neusloos vandaan, niet denkend aan dat hij zijn wand nog op me gericht had en dat kon me nu ook nog eens weinig schelen.

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 19:53 ]

Don't be like the rest of them, darling

Fred Weasley

'Met alle plezier Adelaine' zeg ik grijnzend en richt mijn toverstok op de doodoender. 'Crucio!' zeg ik met een gemene grijns op mijn gezicht. Ik kijk toe hoe de dooddoender op de grond spartelt. 'Waag het niet om een van mijn vrienden of mijn broer met een vinger aan te raken en vertel nu hoe we binnen kunnen komen'

Adelaine Catherina Lupin

Ik schrik even als Fred een onvergeeflijke vloek gebruikt. Hij moet echt heel gefrustreerd zijn dat George er niet is. Ik zie dat de dooddoener iets probeert te zeggen.
    'Oké, houd op,' zeg ik snel. 'Hij probeert iets te zeggen.'

Fred Weasley

Ik knik en blijf de dooddoender aankijken. Snel hef ik de vloek op, maar hou mijn stok op hem gericht voor het geval dat er iets gebeurd. 'Spreek' zeg ik.

Adelaine Catherina Lupin

'Jullie kunnen mij gewoon volgen,' brengt de man hijgend uit. Ik knik en gebaar dat hij overeind moet komen.
    'Geen geintjes,' zeg ik nog, voor hij ons naar de deur leidt. Als hij die opent, zwaai ik met zijn stok, zodat hij verstijft. Aangezien de pauwen zij opgehouden, kan ik het maar beter geluidloos houden.
    'Volgens mij hoorde ik Madison,' fluister ik zo zacht mogelijk. Ik gebaar naar een deur aan de linkerkant.

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:08 ]

Madison
    Toen deed ik iets wat ik zelf ook niet had verwacht.
    Ik stapte op hem af, gaf hem een duw naar achteren waardoor hij afgeleid raakte en trok met al mijn kracht mijn wand uit zijn hand.
    Ik richtte me tot Fenrir.
    ''Expelliarmus!'' riep ik, en de wand van George vloog in de lucht. Ik ving hem op en gaf deze aan George, en richtte toen mijn ogen op Voldemort.

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:13 ]

{Fenrir had George's wand :3}

[Aangepast 8D]

Fred Weasley

Nog steeds speelt er een gemene grijns rond mijn lippen en nu moet je niet heel veel verkeerde dingen zeggen of doen. Ik kijk even rond en knik. 'Volgens mij ook en wat nu eigenlijk?' fluister ik net zo zacht.
    'Aangezien ik op jou moest vertrouw en je een plan had'

{Fenrir staat nog toch? Laat die George aanvallen ofzo :3}

[Waar anders? x'D Als George nou even zijn wand aanneemt :3]