• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Omg, het strandzand was echt niet normaal heet. Heb een blaar op mijn teen daardoor 0.0 Maar was wel heerlijk water. Wat heb ik allemaal gemist?)


    Happy Birthday my Potter!

    {Ehmm.. Een dooddoener gaat George ontvoeren maar ik heb iemand nodig om Faalhaar te spelen om hem te ontvoeren.. :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Dat is niet leuk :c Poor George)


    Happy Birthday my Potter!

    (En is er verder nog iets gebeurd? )


    Happy Birthday my Potter!

    (Fred ging naar George toe om het goed te maken, maar dat ging niet goed. Ginny is nu ook boos op George. Voldemort en Madison zitten nu in Malfoy Manor en voldie heftigst twee roodharige jongetjes meegenomen.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ow, nou als jullie Greyback nodig hebben, ik kan hem best spelen)


    Happy Birthday my Potter!

    {Jeaaah, George zit tegen een boom in het verboden bos :3 }


    Don't be like the rest of them, darling

    (Key, ik zal proberen gemeen te zijn :P )


    Happy Birthday my Potter!

    Fenrir Greyback

    Grijnzend kijk ik tussen te bomen door naar de Weasley. Dit ging haast te gemakkelijk, maar in ieder geval zou de heer tevreden zijn en misschien krijg ik dan wel een beloning in de vorm van een mens. Misschien zelfs een mooie heerlijk ruikende vrouw. Zo'n vrouw waarvan gezegd wordt dat ze om op te eten is.
    Mijn grijns wordt nog groter en ik lik even langs mijn lippen. Jammer dat de heer hem levend en ongeschonden wilt. Een klauw in hem zetten zou ook niet verkeerd zijn.
    Zonder geluid te maken sluip ik naar de boom waar hij tegen zit. Ik zak langzaam door mijn knieën en strek mijn hand voorzichtig uit naar zijn stok. Als ik vlakbij ben sla ik vliegensvlug mijn hand over zijn mond en gris zijn stok weg, die ik daarna tegen zijn hoofd zet.
    'Meekomen,' grom ik naar hem en ik loop met hem naar achter, verder de bossen in. Tot ik op het punt ben, waar ik naar Malfoy Manor kan verdwijnselen.

    (zoiets?)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    Als er plots een hand voor mijn mond word geslagen word mijn wand vervolgens tegen mijn hooft gezet en gromt diegene iets in de trand van: 'Meekomen' Zonder verzetten zeker? Ten eerste beet ik in zijn hand waarna ik een keer gilde en net genoeg tijd had om luid 'FRED!' te roepen en ik met mijn voet tegen zijn schenen schopte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fenrir Greyback

    Woedend duw ik de jongen door het hek en richt mijn stok op hem. 'Het is dat je ongeschonden mee moest, maar anders had ik je stukje voor stukje verscheurd,' grom ik naar hem. 'Imperio. En nu doorlopen.'
    Met de jongen voor mij uit loop ik nog steeds grommend naar de deur om hem daar drie keer hard aan te laten kloppen.


    Happy Birthday my Potter!

    (Kan ik overigens nog iets doen met Adelaine?)


    Happy Birthday my Potter!

    {Je kan mischien merken dat George is ontvoerd en dat tegen Fred zeggen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    George Weasley

    'Van wie?' Vroeg ik hem sissend tussen mijn opeengeklemde kaken dood, dit huis kwam me niet bekend voor maar het gezicht van de man kon ik nu wel plaatsen bij een naam: Fenrir.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:24 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Voldemort

    Ik loop naar de deur en gooi hem open. 'Ah, de andere jongen. Greyback, straks mag je wel een van die andere tweeling.' ik trek George aan zijn haar mee naar binnen en sleur hem naar de woonkamer. Ik duw hem naar de andere tweeling. 'Madison, er os bezoek voor je!' schreeuw ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!