• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]


    El Diablo.

    Damian

    Zelf kan ik wel een paar minuten onderwater blijven dus zwem ik achterhaar aan naar beneden, op de boden zag het er veel mooier uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik kijk achterom, ik voel beweging achter me. Damian. Het is altijd mooi hier onderwater. Dan vergeet je eigenlijk dat je vast zit op een eiland. Ik zwem naast Daniël Damian. We kunnen beiden redelijk lang onder water blijven. En als hij naar boven gaat ga ik ook wel weer naar boven. Maar tot dan geniet ok hier.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 17:37 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Aline Leaves
    Ik kijk achterom, ik voel beweging achter me. Damian. Het is altijd mooi hier onderwater. Dan vergeet je eigenlijk dat je vast zit op een eiland. Ik zwem naast Daniël. We kunnen beiden redelijk lang onder water blijven. En als hij naar boven gaat ga ik ook wel weer naar boven. Maar tot dan geniet ok hier.


    {Hahaha, ik wachte gewoon op die fout XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [SHIT XD IK LETTE NOG ZO GOED OP XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Het is gewoon onmogelijk voor jouw om niet aan Daniël te denken XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Screw you, reageer nou maar! :P

    Ik voel me betrapt

    Vind je het gek als mijn personage's altijd met Daniël omgaan :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {



    Die moest gewoon even XD

    Maargoed.. Ik zal reageren.}


    Don't be like the rest of them, darling

    [:P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Aline Leaves
    Ik kijk achterom, ik voel beweging achter me. Damian. Het is altijd mooi hier onderwater. Dan vergeet je eigenlijk dat je vast zit op een eiland. Ik zwem naast Daniël Damian. We kunnen beiden redelijk lang onder water blijven. En als hij naar boven gaat ga ik ook wel weer naar boven. Maar tot dan geniet ok hier.


    Damian

    Ik zwem nog een stukje verder tot ik de bodem berijk, geen idee hoelang ze het nog vol kon houden zonder lucht maar ik had er eigelijk geen probleem mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Als Damian nog verder naar beneden zwemt volg jk hem. Mijn ademvoorraad is nog prima. Ik tik de bodem aan en zwem naast Damian. Ik lijk naar hem. En glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    Als mijn lucht ontsnapt via mijn mond weet ik dat ik het toch niet lang meer vol kan houden en zet me af tegen de bodem om vervolgens boven water weer op de steen te gaan zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    [hallo, what happened?? =)]

    [Waar kan ik inspringen?]


    help

    Aline Leaves
    Ik moet lachen als Damian het niet meer uithoudt, waardoor ik zelf ook adem moet gaan halen. Ook ik zet me af en kom boven water. Mijn kleren zijn nat. Logisch. Ik ga op de steen liggen en vraag dan lachend: 'Heb je al mond op mond beademing nodig?' ik sluit mijn ogen en leg mijn armen achter mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Geen idee Marthe ^^ ok heb alleen een mensje op het eiland ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.