• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]


    El Diablo.

    Damian

    'Je bent echt gemeen' Deel ik mee waarna ik de schelp uit haar kontzak haal en hem vervolgens op mijn hand leg en hem bekijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Hij pakt gelijk de schelp. 'Hoe wist je dat ik hem daar had zitten?' vraag ik verbaasd aan hem. 'Hoe kan daf zo snel?' en ik kom overeind en ga naast hem zitten. Hij bekijkt de schelp, het is echt een mooie schelp.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Omdat dat logisch is, je zou niet op je buik gaan lichen als de schelp in een andere zak zat, hij zat niet in je handen en als laatste je kon de schelp zien zitten' Andwoorde ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik moet lachen. 'Bluuuhhh!' zeg ik dan. En ik steek mijn tong uit. 'Je kijkt gewoon naar mijn kont!' plaag ik hem. Ik ga op mijn rug liggen met opgetrokken benen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Erg leuk Aline' Zeg ik sarcastisch, 'Jij bent gewoon teleurgesteld dat je je schelp kwijt bent zeg ik grijnzend waarna ik haar van de steen in het water duw en de schelp ik mijn zak stop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik moet lachen. 'Ik weet het, ik ben gewoon hilarisch,' glimlach ik. Dit meen ik overigens niet. Dan duwt Damian me het water in. Proestend kom ik boven. En dan trek ik Damian er ook in. De schelp heeft hij al opgeborgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Wat zijn we weer lekker aardig' Zeg ik grijnzend als ik bovenwatern kom en vervolgens een golf water in haar gezicht duw.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik moet lachen, maar dan komt er een golf water weer in mijn gezicht. Ik zwem onder water en trek dan Damian aan zijn voeten naar beneden. Als je er aan gewend ben kan je elkaar onderwater gewoon aankijken. Ik kijk hem aan en glimlach. Dan knipoog ik en ga weer boven water.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    Ik blijf onderwater en trek haar kort nadat ze boven kwam weer naar beneden en glimlach naar haar. Agh.. Het zijn op dit eiland heeft ook zijn voordelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    ( zit In de auto onderweg naar de camping dus dacht misschien kunnen ze elkaar s' avonds tegenkomen ofzo. Want dan moet Rachelle toch zingen xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {waarom moet ze zingen? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Hij trekt me weer onderwater en glimlacht naar me. Ik kijk hem aan en pak even zijn hand beet. Ik geef er een kneepje in en dan zwem ik nog iets dieper naar beneden. Ik houd echt van zwemmen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ze is toch zangeres? Dis een optreden denk ik ofzo?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Wist ik niet XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chelsea Mcflannigan

    'Ik heb bananen!' Ik draai me om en zie Ayoka staan met een hand vol bananen. Ik pak er een en begin te pellen. 'Gracias!' zeg ik met een glimlach en ga tussen ze in lopen. 'Wat zullen we vandaag gaan doen?' vraag ik dan terwijl ik achterstevoren voor ze uit begin te huppelen.


    Shit Could Be Worse.