• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]


    El Diablo.

    [Ik voel me nieuw... xd En nu ga ik slapen. Byeeee!]


    help

    [ Danku!
    En ik heb altijd gelijk.(cat)]

    Katelynn Anne Averes
    'Nee ik werk hier niet, ik ben gewoon vriendelijk,' glimlacht ze en ik lach kort. 'Kon 'ie nog groter?' Ik knik. 'Hm hm, ze hadden hem serieus nog een maat groter, maar dat vond mijn vader toch wel belachelijk worden. Maar wat gezellig dat we naast elkaar zitten, dan wil ik me toch even voorstellen.' Wanneer we bij de kamer zijn aangekomen neem ik de koffer over. 'Dankjewel,' zeg ik dankbaar, waarnaar ik mijn hand uitsteek. 'Ik ben Katelynn. Katelynn Averes.'

    Joseph Adam Smith
    Ik zit tussen de tweeling in op de achterbank. Foute keuze, ik had bij het raam moeten zitten. 'Dudes, stap eens uit,' zeg ik met een kleine glimlach als we aanwezig zijn. 'Als jullie niet opschieten, vertrekt de boot gewoon zonder ons, hoor.'


    everything, in time

    [Mijn topics]

    ( Slaaplekker )

    Rachelle 'Rae' Alexis Montez.

    Ik loop naar mijn kamer toe. '2146..2146..' Mompel ik dan en zucht. '2144..2145..2146!' roep ik dan en glimlach. Als ik de kamer in kom zet ik mijn spullen neer, pak ik uit en kijk dan in de kast. Ik kijk met open ogen aan als ik allemaal mooie jurken zie. Als je een jurkje nodig hebt. Kijk in mijn kast OMG. stuur ik dan naar Sav en glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexa Esmee Conner
    "Nog een maar groter! jeetje, die had hier echt door de gangen gekund. Ik heb gewoon twee iets kleinere mee." Als we voor haar kamer staat steekt ze haar hand ut "Ik ben Katelynn. Katelynn Avers" zegt ze dan. Ik pak haar hand "Ik ben Alexa, Alexa esmee Conner" zeg ik dan en glimlach even.

    Katelynn Anne Averes
    'Ik ben Alexa, Alexa Esmee Conner.' 'O,' antwoord ik verbaasd. 'Zeggen we onze middelnamen er ook bij? Dan ben ik Katelynn Anne Averes,' zeg ik lachend en laat haar hand los.
    'Ehm, ik ga mijn kamer even bekijken,' zeg ik terwijl ik naar de deur van mijn kamer wijs. 'Maar voel je vrij om binnen te komen, als je wilt?'


    Joseph Adam Smith
    Ik zit tussen de tweeling in op de achterbank. Foute keuze, ik had bij het raam moeten zitten. 'Dudes, stap eens uit,' zeg ik met een kleine glimlach als we aanwezig zijn. 'Als jullie niet opschieten, vertrekt de boot gewoon zonder ons, hoor.'


    everything, in time

    ~Chelsea McFlannigan

    Ik zit onder een palmboom in de schaduw en kijk naar het rustig golvende water. Een stukje verderop zie ik Caeli lopen. Snel spring ik op en ren achter haar aan. Als ik dichterbij ben ga ik langzamer en wacht af op het goede moment. Na een paar seconden heb ik er genoeg van en spring naast haar tevoorschijn. 'BOE!'

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:43 ]


    Shit Could Be Worse.

    Caeli Romerez

    'Boe!' hoor ik achter me en mijn hart slaat een keer over. 'Godsamme Chelsea!' roep ik dan lachend en duw haar een stukje. 'Moest dat nou kind?' roep ik en grinnik. Chelsea was mijn beste vriendin én de enige die ik echt vertrouwde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexa Esmee Conner
    "Nah, ik ben het gewend om alles te zeggen, automatisme denk ik" en ik haal mijn schouders op. "Ik laat je wel even zelf kijken, ik neem aan dat de kamers er ongeveer hetzelde uitzien. Denk ik" en ik glimlach "Ik heb chocola mee, wil je een stukje?'

    [ik ga slapen, morgen een lange dag. morgen weer terug naar nederland =) weltruste allemaal =)]

    ~Chelsea McFlannigan

    'Godsamme Chelsea!'. Aan haar gezicht te zien is ze geschrokken. Ze duwt me lachend weg. 'Moest dat nou kind?' ik moet weer lachen. 'Mission Completed' zeg ik met een enge grijns. We lopen verder over het strand.


    Shit Could Be Worse.

    [Laat ik maar eens mij eerste post maken]

    Aline Leaves
    Ik loop over het eiland. Ik heb een mooie schelp in mijn handen. De kleuren zijn gaaf, en ook de kleurlijnen zijn mooi. Het is weer eens een prachtige dag. De zon die gewoon lekker schijnt, maar ook een zacht briesje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ayoka Nkosazana
    Ik liep naar Caeli en Chelsea toe, die ik al jaren kende. 'Ik heb bananen!' riep ik vrolijk. 'Gepakt voordat de apen ze zagen. Willen jullie ook?' Ik pakte zelf een banaan en hield de rest verleidelijk voor hun ogen.

    {Alowa, waar kunnen mijn personage's heen? ^-^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Geen flauw idee :Y) ik spring net zelf in :') je familie personage's kunnen op de boot opstappen geloof ik. En Damian kan naar Aline? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.