• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..

Gezinnen die aanspoelen.

Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]

El Diablo.

NEEEEE IK HEB HET ZINKEN GEMIST!(huil)

everything, in time

[..... nee x'D dat heb je niet geloof ik]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Broadfields schreef:
    NEEEEE IK HEB HET ZINKEN GEMIST!(huil)

WAT? IS DE BOOT AL GEZONKEN? HOW COME I DID NOT KNOW THAT?

help

Ik las iets over zand en modder en schelpen?

everything, in time

[Dat waren Damian en Aline :3 bewoners van het eiland (;]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Broadfields schreef:
    Ik las iets over zand en modder en schelpen?

Katelynn kan in de gang tegen Damianne opbotsen? ^^

help

-shaaaame-
    Godzijdank. Dankuwel.(cat)

everything, in time

( Dan laat ik het lekker al rond 5u zijn ;D )

Rachelle 'Rae' Alexis Montez

Ik had een paar rondjes over de boot gelopen. Ik grijnsde even en had al zeker een paar leuke jongens gezien en ook een paar gezellige meiden ontmoet. Ik glimlachte en liep mijn kamertje weer binnen. Over een uurtje moest ik al op, een paar liedjes zingen en daarna gewoon eten. Ik had mijn jurken bij de andere gelegd, door mijn hulp mocht ik er twee houden en kreeg ik ook nog betaald. Ik was echt blij, dus ging ik me ook maar alvast klaarmaken. Ik had een uur. Dus ik begon te douchen.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Is goed! Wanneer gaat de boot zinken?

Katelynn Anne Averes
    'Nee dankjewel, van chocolade word je dik,' bedankt ik lief en ging verder: 'Dan ga ik maar even mijn kamer checken, ik spreek je later nog.'
    Met mijn sleutel open ik mijn kamer en trek mijn koffer mee naar binnen. Ik wil het licht aanknippen, maar er gebeurt niets. Natuurlijk, dat heb ik weer.
    Ik laat mijn spullen staan en sluit de kamer af, gelijk even regelen dat iemand het ligt maakt. Mopperend loop ik over gangen en bots tegen iemand aan.
    'Kijk dan ook uit,' roep in geïrriteerd.

Joseph Adam Smith
    'Jullie zijn onvoorstelbaar,' grinnik ik hoofdschuddend terwijl ik de auto uit stap. Zodra ik de koffers eruit heb, loop ik het schip op. 'Ik hoop dat mijn kamer zo ver mogelijk bij die van jullie vandaan is. Deze cruise moet voor rust zorgen,' grijns ik terwijl ik met mijn vrije hand door mijn blonde haren ga.

everything, in time

Damianne Jolien Romano
    "Dag vriendelijkste meisje van de hele wereld. Misschien moest jij gewoon uitkijken waar je die twee linkervoeten van je neerzet," zegt Damianne als er een meisje tegen haar opbotst. Ze glimlacht even liefjes.

help

Katelynn Anne Averes
    'Meisje?' herhaal ik en kijk haar met grote, beledigde ogen aan. 'Dat ik klein ben, wil nog niet zeggen dat je het recht hebt mij "meisje" te noemen. ' Wie denkt ze wel niet dat ze is, met haar prachtige haar. Ik bedoel natuurlijk lelijk haar, denk ik jaloers. 'Als je het niet erg vindt, wil ik er even door zodat ik kan regelen dat het licht in mijn hut brandt. Ik wil namelijk geen woorden aan iemand verspillen die zo denigrerend tegen mij spreekt.'

everything, in time

( Alsof iedereen blij is. Graag na de eerste dag ofzo , anders gaat het topic te snel en dan gaat het sneller dood )

The duty of youth, is to challenge corruption.

Chelsea McFlannigan

'Hey ik heb dit gevonden' zeg ik als ik terug ben bij Caeli en Ayoka. Ik haal de ring van mijn ringvinger en laat hem zien. Ik kan niet lezen wat er in staat.

Shit Could Be Worse.

Damianne Jolien Romano
    "Oké, heb ik geen problemen mee," zegt Damianne met een lichte frons. Ze huppelt er weer vandoor en gaat op zoek naar het restaurant om iets te kunnen eten.

[Wil er iemand mee? ^^]

help

[goedemorgen]
    [ik wil best mee hoor =)

Alexa Esmee Conner
    "Nee dankjewel, van chocolade word je dik," zegt ze dan. "Dan ga ik maar even mijn kamer checken, ik spreek je later nog." zegt ze en ze verdwijnt haar hut in. Ik ga mijn hut in en pak zelf wat chocola. Daarna ga ik weer naar buiten en ga het schip verder verkennen. Uiteindelijk kom ik uit op het dek en loop naar de railing toe. Ik kijk naar water en voel de wind in mijn haren en er komt automatsich een glimlach op mijn gezicht. Ik merk dat ik honger heb en ga weer naar binnen op zoek naar het restaurant. Ik kan het niet vinden en heb geen idee waar ik ben en dan zie ik Damianne. Ik ken haar niet maar ik ben een beetje verdwaald dus loop ik naar der toe. "Heej, weet jij misschien waar het restaurant is?" vraag ik dan aan haar.

[ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 10:42 ]