• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]


    El Diablo.

    jaimyhoi schreef:
    [....?]


    [laat maar was iets voor Stornoway]


    Shit Could Be Worse.

    [Weet je... Ik wil Damianne een masterhacker maken, maar daar is ze niet veel mee in deze RPG...]


    help

    [ niet echt.. ? ]


    Shit Could Be Worse.

    Aline Leaves
    'Dat klinkt echt heeeel spannend,' zeg ik me een vleugje sarcasme. 'Wij hebben gezwommen. Eerst kreeg Damian een zandbad.' en ik kijk lachend naar Damian.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [....?]


    {en toen dachten we weer presies hetzelfde XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chelsea Mcflannigan
    'Dat klinkt echt heeeel spannend,' zegt Aline. 'Wij hebben gezwommen. Eerst kreeg Damian een zandbad.' en ze kijkt lachend naar Damian. 'Ja.. dat was echt het hoogtepunt van de dag.' zeg ik sarcastisch. 'Maar goed, jullie hebben gezwommen.'


    Shit Could Be Worse.

    Aline Leaves
    Ik glimlach naar haar. 'Jup, hebben we ook gedaan. En ik wilde Damian proberen aan te zetten om eens een keer zijn eigen schelpen te zoeken.' zeg ik lachend. 'Maar hij moest weer per se mijn kwadraat 12ste schelp hebben.' en ik kijk terug naad Chelsea. 'Mijn 144 schelp,' zeg ik voor alle zekerheid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan eten! Jk weet niet of ik gelijk een ijsje halen. Waarschijnlijk kom ik nog wel voordat ik een ijsje ga halen. Tot straks amigo's!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chelsea McFlannigan

    'Hahhaa, okee, nou ik ga weer ik zie jullie straks wel.' Ik sta op en loop naar de plek waar ik Caeli en Ayoka net nog achterliet. Onderweg zie ik iets glimmen. 'hey..' zeg ik in mezelf. ik loop naar het glinstertje en ga op een knie zitten. Van dichtbij zie ik dat het een zilvere ring is. Ik pak hem op en bekijk hem goed er staat iets in maar ik kan het niet lezen. Ik laat de ring om mijn ringvinger glijden en loop weer verder.


    Shit Could Be Worse.

    [Ben er weer]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aline Leaves
    Ik zeg Chelsea gedag en kijk dan weer naar Damian. 'Volgens mij stink jij, daarom ging ze zo snel weer weg,' zeg ik lachend. 'Want waarom zou ze anders weer zo snel we gaan?' ik kijk hem met een twinkeling in mijn ogen aan. Het is leuk om Damian te plagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Jij bent degene die er hier stinkt, of anders vluchte ze weg voor jouw' Kaatste ik terug, 'Ik stink niet' Voegde ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik lach en zeg: 'Neem jij voor de zekerheid toch maar een duik.' en ik duw hem dan zo de steen weer af en ik lach. Ik ga voor de zekerheid wat verder op de steen staan zodat hij me er niet zomaar kan intrekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    Toen ik weer bovenwater kwam klom ik op de steen om vervolgens haar het water in te duwen. 'Nee, jij was degene die stonk, ik rook het al vanaf de andere kant van de steen' Zeg ik lachend waarna ik in het midden van de steen ga zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Hij duwt mij er ook weer in maar ik kom gelijk weer boven en luister naar wat hij zegt. Ik moet er ook om lachen. Ik loop naar hem toe en ga tegenover hem zitten zodat ik hem aan kan kijken. 'Ik doe niet aan stinken,' zeg ik grijnzend. 'Dus ik stink ook niet. Maar jij daarentegen....' en ik maak een kots geluid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.