• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]


    El Diablo.

    Damian

    'Heey' Zeg ik als ik Aline opmerk en zie de schelp die ze in haar handen heeft als ik naast haar begin te lopen.


    Daniël

    'Weetje, ik denk dat we hier blijven zitten. Wat denk jij Nathan?' Vraag ik grijnzend, 'Helemaal mee eens' andwoorde hij aan de andere kant van Joseph. Jammergenoeg was de lol afgelopen toen onze moeder zij dat we moesten ophouden en ik samen met Nathan uitstapte zodat Joseph ook kon uitstappen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik kijk naast me. Het is Damian. Hij loopt naast me en ik glimlach. 'Jij ook hallo,' zeg ik dan. Ik laat de schelp van mijn ene hand in de andere rollen. 'Ik heb weer eens een schelp gevonden die ik mooi vind..' zeg ik dan. 'Voor bij de andere... 143.' en ik lach even. Ik vind schelpen gewoon mooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Had je er nog niet genoeg?' Vraag ik haar lachend waarna ik de schelp uit haar hand grist als ze hem weer naar haar andere hand laat rollen en hem vervolgens buiten haar berijk houd. 'Wat was je verder vanplan te doen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    'Hé!' zeg ik lachend. Als hij vraagt wat ik van plan ben te doen zeg ik, 'Ik was niet echt van plan iets te doen. Tot nu.' en ik probeer de schelp terug te pakken. 'En nee, ik heb er nog niet genoeg. Geef mijn kwadraat van 12de schelp terug!' schelp nummer 144 dus.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 11:54 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Je krijgt hem toch niet' Zeg ik lachend bij haar poging om de schelp te pakken, 'Nee, en Zometeen bezeer je jezelf nog' voeg ik er aan toe.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 11:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik probeer hem te pakken terwijl ik Damian aankijk. Ik heb hem doen stoppen. 'Ik me bezeren?' vraag ik spottend en plagend. 'Neehh, not gonna happen.' ik lach even en probeer hem weer te pakken. Ik pak zijn ene pols beet zodat hij die niet kan gebruiken, en nu nog die schelp zien te pakken. Het is hinderlijk dat Damian [ik heb de hele tijd de neiging om Daniël te typen xd] langer is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Doe eens aardig, en daarbij jij raakt altijd gewond. Als je gaat zwemmen snij je je aan een schelp, als je bananen probeert te plukken val je uit de boom' Zeg ik lachend terwijl ik nogsteeds de schelp uit haar berijk houd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik lach en zeg: 'Nu overdrijf je!' en ik kijk hem aan. 'En ik ga tenminste lenig die boom in. Jij lijkt wel een houten stok.' ik grijns naar hem. 'Jij doet ook niet aardig tegen mij.' en ik spring op om erbij te komen. Het lukt me weer niet. Dus draai ik me rug naar Damian toe en sla mijn armen over elkaar. 'Ik pak je nog wel terug.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Echt niet' Brang ik er tegenin, 'Maar ik vind de schelp ook mooi, mag ik hem houden?' Vraag ik terwijl ik naar haar toe loop en voor haar ga staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Dit is niet de eerste keer dat ik een schelp weg geef aan Damian. 'Nee,' zeg jk lachend. Hij is voor me gaan staan. Ik kijk een klein beetje omhoog, hij is dus langer. 'Want je doet niet aardig tegen me.' en ik probeer weer de schelp af te pakken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Als je me niet aardig had gevonden was je niet bevriend met me geweest' Zeg ik grijnzend, 'Alsjeblieft?' Zeg ik vervolgens smekend. Ze zou hem wel geven..


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik steek mijn tong naar hem uit. 'Het is niet dat ik nou zoveel keus heb hier met wie ik bevriend kan zijn,' plaag ik hem. 'Alsjeblieft?' vraagt hij dan smekend. 'Je bent verschrikkelijk!' zeg ik dan. Hij weet dat ik daar slecht tegen kan. Maar ik zal volhouden. Ik probeer weer de schelp te pakken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Ja, maar uit de mensen die er zijn kies je voor mij dus dat zou toch iets moeten betekenen' Zeg ik plagend, 'Alsjeblieft?' Vraag ik nog een keer lief kijkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Je weet het weer leuk te brengen Damian,' zeg ik. 'En trouwens, jij hebt ook uit die mensen gekozen om bevriend te zijn met mij.' ik kaats de bal terug. 'Alsjeblieft?' vraagt hij nog een keer en hij kijkt onwijs lief. Bijna ga ik overstag. Maar ik kijk snel weg en zeg dan: 'Neeeee.' ik kijk weer naar hem en geef een zachte duw tegen zijn schouder. 'Je bent onmogelijk,' zeg ik scheef glimlachend. Ik pak beiden zijn polsen beet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damian

    'Tsja, ik had ook niet veel keus he?' Vraag ik haar plagend en ik krijg het voor elkaar om de schelp in mijn broekzak te stoppen voordat ze mijn polsen vastpakt. 'Betekend dat een ja?' Vraag ik vervolgens nogsteeds liefkijkend.


    Don't be like the rest of them, darling