• Nouja, ik vraag me dus al jaren af hoe emo's hun haar doen. Dus ik zoek op het internet en dan zie ik dat vooral lagen werken. Dus ben ik naar de kapper gegaan en heb ik lagen laten knippen, zoek ik verder en zie ik staan dat haarspray het heilige product is, maar dat is toch super slecht voor je haar? ik begrijp het nie, emo's hun haar zien er toch niet zo kapot uit als het zou zijn? Ik bedoel eigenlijk dit haar:



    ~




    ~




    Ik weet het zijn verschillende en het zijn eigenlijk geen emo's maar ik heb het vooral over de bless die vaak het zelfde is als bij emo's. Dus ik vraag me af, wat moet ik doen om mijn haar zo te krijgen?


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Haarlak bij de aanzet van je haar en het daar ook een beetje touperen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Haarlak bij de aanzet van je haar en het daar ook een beetje touperen.


    Gaat je haar dan niet kapot van? Mijn moeder zegt van wel.


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Gewoon ziek veel laagjes en ziek veel haarlak. En touperen die shit. Neemt te veel tijd in beslag voor luie mensen zoals ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Inperfection schreef:
    (...)

    Gaat je haar dan niet kapot van? Mijn moeder zegt van wel.

    Hangt van je haartype af. Sommigen hebben daar meer last van dan anderen.
    Dat komt omdat je met touperen tegen de groeirichting van je haar ingaat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En ze houden het zo goed door het goed te wassen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    En ze houden het zo goed door het goed te wassen.


    Elke dag dan?


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Inperfection schreef:
    (...)

    Elke dag dan?

    Elke dag weet ik niet. Want dat is volgens mij wel slecht. Ik heb maar 1 keer emo haar gedaan en dat was al echt veel werk. En ik had mijn haar niet eens getoupeerd, geen idee hoe dat moet (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Elke dag weet ik niet. Want dat is volgens mij wel slecht. Ik heb maar 1 keer emo haar gedaan en dat was al echt veel werk. En ik had mijn haar niet eens getoupeerd, geen idee hoe dat moet (cat)


    Ik heb het ooit eens aan een emo gevraagt. En ze zei: Moet je zelf uitvinden! Zij vind haar zelf wel heel wat, maar bon. Ik denk dat ik het maar eens zal uitproberen.


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Inperfection schreef:
    (...)

    Ik heb het ooit eens aan een emo gevraagt. En ze zei: Moet je zelf uitvinden! Zij vind haar zelf wel heel wat, maar bon. Ik denk dat ik het maar eens zal uitproberen.

    Gewoon proberen is inderdaad het beste :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uh die laatste valt wel mee, maar bij die 2 eersten zie je duidelijk dat hun haar kapot is.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Het ziet er leuk uit op een bewerkte foto, maar ik raad het je af om het zelf regelmatig te doen. Je haar gaat er hartstikke kapot van, hoeveel conditioner je ook gebruikt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Touperen, en dat moet je heel goed uitkammen en wassen zonder het af te breken en dan natuurlijk ook haarlak erin, maa rik zou het niet te vaak doen als je nog van je haar wil genieten.


    live the life you love

    Das ook scene hair volgens mij...


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zonderland schreef:
    Das ook scene hair volgens mij...

    Nee scene is meer dit:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 18:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mercurial schreef:
    Het ziet er leuk uit op een bewerkte foto, maar ik raad het je af om het zelf regelmatig te doen. Je haar gaat er hartstikke kapot van, hoeveel conditioner je ook gebruikt.

    Dat valt toch wel mee? Het enige waar je haar echt dood van gaat is het verven of er bleek ingooien. Ik heb highlights bij de kapper laten zetten (al een poosje terug, trouwens) en daarvoor was mijn haar altijd heel zacht en glanzend, maar nu is het hartstikke droog en de punten zijn veel sneller dood. Ondanks dat ik betere conditioner en shampo gebruik.


    I solemny swear I'm up to no good.