• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]


    El Diablo.

    Stornoway schreef:
    [Vanaf vandaag moet ik de hele week naar mijn oma, dus ik ga wat minder kunnen reageren. xd]

    Damianne Jolien Romano || 17
    Terwijl Damianne ronddwaalt op het schip, hoort ze een stem achter zich: "Hey, weet jij misschien waar het restaurant is?" vraagt ze. Damianne trekt haar wenkbrauwen op en haalt haar schouders op.
    "Geen idee, ik ben ook wat aan het zoeken."


    help

    WillNotLearn schreef:
    Nathan Smith

    'Dan gaan we jouw ook een hond noemen en zullen we je leren zwemmen, aangezien ik gehoord heb dat er hier ook een zwembad is.' Zeg ik grijnzend, 'Mischien vind jij hier eindelijk een vriendin' Kaats ik terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joseph Adam Smith
    'Ik kan prima zwemmen,' zeg ik beledigd. Nou ja, prima, ik heb zwemdiploma A en B, dus ik kan mezelf prima redden ja. Ik houd gewoon niet zo van zwemmen.
    'Misschien vind jij hier eindelijk een vriendin,' kaatst Nathan terug. 'Ho!' roep ik en draai me naar hem om, met mijn vinger naar hem uitgestoken.
    'Ik heb anderhalf jaar geleden een relatie gebroken, ja, maar die relatie heeft wel ruim twee jaar geduurd hoor, meneer Smith!'


    everything, in time

    Nathan

    'Dat komt doordat je histerisch word omdat je met je natte haar dan net lijkt op een verdronken puppy' Zeg ik grijnzend, 'Uhu, en hoelang duurde het voordat je niets meer voor het meisje voelde en je dat niet toe wilde geven? Een maand mischien?'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Krijgt Aline de Almachtige ook nog een reactie Ellie? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jaaa.. Die krijgt ze.. Give me a sec :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Damian

    'Wat wil je hebben? Een banaan of een cocosnoot?' Vraag ik haar als ik een eindje verder één enkele cocosnoot zie hangen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    'Het maakt mij niet zoveel uit,' zeg ik dan. Ik kijk achterom naar de kokosnoot. 'Wie hem als eerst heeft is de beste!' zeg ik lachend. En ik ren snel richting de kokosnoot en begin dan te klimmen zonder achterom te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joseph Adam Smith
    'Jij bent gewoon jaloers dat je niet mijn prachtige blonde kop met haar hebt.'
    'Uhu, en hoelang duurde het voordat je niets meer voor het meisje voelde en dat je dat niet toe wilde geven?' Daar heeft Nathan me. Na een maand vond ik haar niet meer leuk, ze bleek anders te zijn dan ik had verwacht. Te aanhankelijk, maar haar zomaar wegdoen vond ik ook zielig.
    'Waar zijn jouw vriendinnetjes dan?' vraag ik om het weer van mij af te draaien.


    everything, in time

    Damian

    Grijnzend loop ik naar de boom waar ik een eindje ervoor blijf staan en mijn mes tevoorschijn haal, ik gooi hem richting de kookosnoot die bijna direct uit de boom valt en ik hem opvang waarna ik mijn mes een eindje verderop uit een boom haal. 'Blijkbaar ben ik de beste' Weg ik lachend waarna ik de kokosnoot omhoog houd.

    Nathan Smith

    'Nou nee bedankt, we houden liever ons eigen hooft dan dat we met jouw moeten ruilen' Andwoorde ik grijnzend, 'Ik heb geen vriendinnetjes maar als ik zo zie hoe jij met je vriendinnetjes omgaat als je ze al snel niet meer leuk vind wacht ik nog wel even' Kaats ik terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joseph Adam Smit
    Pft, natuurlijk willen ze wel met me ruilen. Ik ben gezegend met een prachtig hoofd én prachtig haar. Wat dat betreft lijk ik helemaal niet op Nathan en Daniël, sowieso eigenlijk niet.
    'Alsof ik ze altijd zo snel niet meer leuk vind, ik wacht op de juiste persoon. Maar dat snappen jullie natuurlijk niet, daar zijn jullie te jong voor,' grijns ik en nu is het mijn beurt om over hun hoofd te aaien.


    everything, in time

    Nathan Smith

    'We zijn niet veel jonger dan jouw hoor en daarbij, als we al eens een vriendin hadden gehad hadden we dat niet aan jouw verteld' Kaatste ik terug waarna ik hem kinderlijk een schouderklopje gaf, 'En daarbij, jij bent al bang voor een spin dus veel plezier met zoeken naar iemand die het bij je kan uithouden'

    {Zometeen zijn ze geadopteerd ofzo :3}

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Aline Leaves
    Ik kijk omlaag en zie de kokosnoot in zijn hand. Ik was al op zijn drie meter hoogte. Ik laat mezelf naar beneden vallen en kom elegant neer. 'Je bent niet de beste, je bent de sluwste,' zeg ik dan. En dan pak ik met een vlugge beweging de kokosnoot uit zijn hand. Ik kijk hem lachend aan. 'En ik kan het beste een kokosnoot open maken.'

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:17 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Ik heb een leuk ideetje ;P Verveel me toch. )

    Rachelle 'Rae' Rodriguez

    Ik zucht, 'Shit. Ben wat vergeten.' mompel ik dan. Gelukkig had ik de jurk weer uitgedaan en liep ik nu in een shortje en een wijd zittend truitje. Ik rende snel het restaurant uit en rende door. Godsamme, dat ook weer vergeten. Mompel ik dan en bots opeens tegen een stel mensen op en val op de grond. 'Godsamme.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Tegen wie botst ze op?}


    Don't be like the rest of them, darling