• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..

Gezinnen die aanspoelen.

Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]

El Diablo.

Damian

'Ik stink dus, verder nog iets of was dat het?' Vraag ik haar waarna ik de kokosnoot uit haar hand gris en vervolgens een slok neem.

Don't be like the rest of them, darling

Aline Leaves
    Ik lach even en zie hem drinken. 'Dat bespaar ik je om je te vertellen,' zeg ik met een knipoog. 'En je bedankt Almachtige Aline niet eens voor het openmaken van de kokosnoot.' en ik steek mijn tong naar hem uit. 'Oke... Ik heb een deal. Jij bent de knapste en degene die het meest stinkt. Ik ben de gemeenste en de leukste?' ik pak een banaan en neem er een hap van.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Damian

'Bedankt Almachtige Aline, zo beter?' Vraag ik haar lachend, 'Hmm.. Waarom moet ik dan degene zijn die er hier stinkt? Want volgens mij is dat meer het eiland dan ikzelf' Zeg ik grijnzend, 'Laten we het gewoon houden op knap'

Aline Leaves
    'Veel beter,' zeg ik lachend. En ik schud lachend mijn hoofd. 'Niu, jij moet degene zijn die stinkt want ik doe niet aan stinken.' ik kijk hem aan. 'Neeee, daar houden we het niet op! Anders ben ik ook alleen leuk.' en ik pak de kokosnoot uit zijn hand en drink er wat uit.

Damian

'Oke, deal jij bent alleen leuk en ik ben alleen knap, zo goed?' Vraag ik grijnzend, 'Wil je mij een banaan toegooien?' Vraag ik vervolgens.

Rachelle 'Rae' Montez

'Nee echt niet, ik ben blij dat ik eindelijk van die twee af ben. Het spijt me haast voor je dat je ze hebt moeten ontmoeten,' zegt hij dan met een grijns. Ik grinnik even. 'Nou, ik mag ze wel.' zeg ik met dezelfde grijns.
    'Maar nogmaals, het spijt me dat ik je niet opmerkte. Kan ik je misschien trakteren op een drankje of iets, bij wijze van excuses? vraagt hij dan geheel onverwachts. Ik glimlach. 'Het is al goed Joseph.' zei ik toen en glimlachte, eigenlijk moest ik terug naar mijn kamer om mijn bladmuziek te halen en weer verder te repeteren maar toch stemde ik in. 'Klinkt goed.' zei ik toen met een glimlach. Ik smste Samuel snel dat hij gewoon pauze kon nemen. 'Maar, ik moet over een halfuur alweer gaan.' zeg ik en kijk hem aan.

The duty of youth, is to challenge corruption.

( Ik kom even op mijn telefoon (:)

Aline Leaves
    'Oke, daar kan ik wel mee leven,' zeg ik lachend. En daarna gooi ik hem een banaan toe. Ik neem nog een slok en geef die dan ook aan hem voor als hij wil. Ik neem ook nog een hap van mijn banaan. 'En dan zien we vanavond wel weer wat we eten.'

Joseph Adam Smith
    'Nou, ik mag ze wel,' zegt ze en ik lach opnieuw. 'Dat zeg je nu, wacht maar tot je ze langer en beter kent, mocht dat het geval zijn.'
    Rae stemt in om mee te gaan en samen iets te drinken, maar zegt dat ze over een halfuur alweer weg moet.
    'Weg? Maar het is een cruise, niemand hoeft 'weg'.' Dan valt het kwartje. 'O wacht, werk je hier?'

everything, in time

Rachelle Montez

Ik grinnik. 'Last minute. ' zeg ik dan en kijk op mijn horloge. '
    Waar wil je wat drinken?' Vraag ik nog even en kijk hem aan.
    Hij leek eigenlijk bijna niet op de tweeling. Jij had wel een paar trekken, maar eigenlijk leek hij er niet op.

Joseph Adam Smith
    Ik heb geen idee WAAR, ik heb het schip nog niet gevonden. Godzijdank vallen mijn ogen op een bordje, die wijzen naar een soort, ja, zaal waar ook te drinken valt. 'Gewoon dat bordje volgen,' stel ik voor en loop met haar daarheen.
    'Vertel me wat je wilt drinken, dan zal ik dat regelen en dan ben ik benieuwd naar je werk hier.'

everything, in time

(What happened en is er wat tegen Damianne gezegd geweest? Ik kan niet echt terugkijken want ik zit op mn gsm. Waarschijnlijk voor de rest van de week..)

help

Rachelle 'Rae' Montez

Ik glimlach en grijns even. 'Verras me maar.' Zeg ik dan schouder ophalend en we lopen die kant op. 'Maar je bent benieuwd naar mijn werk?' Zeg ik dan en grinnik. 'Je komt er wel achter bij het diner. Daar zijn jullie toch?' Vraag ik terwijl ik hem aankijk. 'Tenminste dat hoop ik. ' zeg ik dan. Ik grinnik even en kijk weer voor me uit.

[hallo, wie, hoe, wat en waar xD waar kan ik inspringen =) of wie wil Alexa meeten??]

Stornoway schreef:
    [Vanaf vandaag moet ik de hele week naar mijn oma, dus ik ga wat minder kunnen reageren. xd]

Damianne Jolien Romano || 17
    Terwijl Damianne ronddwaalt op het schip, hoort ze een stem achter zich: "Hey, weet jij misschien waar het restaurant is?" vraagt ze. Damianne trekt haar wenkbrauwen op en haalt haar schouders op.
    "Geen idee, ik ben ook wat aan het zoeken."

help