• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..

Gezinnen die aanspoelen.

Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]

El Diablo.

[oh haha]

Alexa Esmee Conner
    Ze haalt haar schouders op "Geen idee, ik ben ook wat aan het zoeken" zegt ze dan. "Hmm oke, ze hadden het wel wat duidelijker aan mogen geven" zeg ik dan en kijk even door de gangen heen. Voor zover ik kan zien zie ik niet iets van een plattegrond ofzo. Lekker handig als er iets gebeurd. Dan verdwaal je terwijl je van het schip af moet.

Joseph Adam Smith
    'Ja, natuurlijk zijn we daar. Maar hm, dan gok ik erop dat jij serveerster bent,' zeg ik met een nadenkend gezicht en grijns even. 'Toch een klein vraagje voor ik je met drinken kan verrassen, mag je alcohol tijdens je werk?' Ik wil immers niet dat ze problemen door mij krijgt. Dadelijk wordt ze nog ontslagen, stel je voor!

everything, in time

Damianne Jolien Romano || 17

Damianne loopt een beetje verder en kijkt omhoog waar ze een bordje ziet hangen. Onder dat bordje bevindt zich een deur.
    "Gevonden!" roept ze opgewekt naar Alexa waarna ze de deur openslaat en aan een tafeltje gaat zitten.

(Is Jos daar eigenlijk ook? En Rae?)

help

Rachelle 'Rae' Montez

Ik grinnik. 'We shall see. ' zeg ik dan en kijk hem geheimzinnig aan. '
    En ja ik mag wel, maar niet te veel. Ik ben tevens ook gewoon iemand die voor de cruise heeft betaald. ' Ik kijk hem aan en grinnik even.

The duty of youth, is to challenge corruption.

(Ik kan niet slapeheeen. :/ TROUWENS: RAE, STAY AWAY FROM JOS. Just wanted to mention that. ^^)

help

(Trouwens, Wonderwatch (ik weet nog steeds je naam niet, erg, hé? ...) zou je misschien de link naar het rollentopic in de beginpost willen zetten? Is handiger (: )

help

( die zijn in een soort bar achtig iets)

The duty of youth, is to challenge corruption.

Alexa Esmee Conner
    het meisje loopt verder en blijft bij een deur staan. "gevonden!" roept ze dan en ik loop ook naar de deur toe. "goh, je zou denken dat de ingang wat groter zou zijn.." zeg ik dan en ze loopt naar binnen en gaat aan tafeltje zitten. Ik loop ook naar het tafeltje. "mag ik erbij komen zitten?" ik was hier met niemand, dus ik kende ook niemand.

Sirens schreef:
    ( die zijn in een soort bar achtig iets)

Let's pretend Damianne and Alexa to be there too. ^^ je kunt nooit sociaal genoeg doen.)

help

Stornoway schreef:
    (...)

Let's pretend Damianne and Alexa to be there too. ^^ je kunt nooit sociaal genoeg doen.)
    ja is goed =D

Damianne Jolien Romano

"Wel, het is niet het restaurant maar hier zou je toch ook iets moeten kunnen eten," vraagt Dames zich hardop af. Ze gebaart naar de stoel tegenover haar. "Asseyez-vous."

help

(Ik wil slapen maar het lukt niet. :/)

help

[;O mag ik een samenvatting en waar kunnen Savannah en/of Tyler heen?]

El Diablo.

Alexa Esmee Conner
    Ik ga tegenover haar zitten en kijk even rond. "ik hoop het wel, want ik heb best trek. Als ik rondkijk zie ik nog twee mensen zitten/staan (???) die met elkaar in gesprek zijn.

Ik zou zeggen dat een van de twee naar Chase kan, maar ik ga weer slapen. Mijn gsm is bijna plat. Byee

help