• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]


    El Diablo.

    [ Je weet toch dat het niet de bedoeling is, daar zomaar een naam in te vullen hè? Is je tweede naam of zo echt Scarlet, of is het gewoon een naam die je ontzettend leuk vind? ]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    [ Je weet toch dat het niet de bedoeling is, daar zomaar een naam in te vullen hè? Is je tweede naam of zo echt Scarlet, of is het gewoon een naam die je ontzettend leuk vind? ]


    [ Ja tuurlijk heb ik me echte naam gewoon ingevuld.]


    Shit Could Be Worse.

    [ Het is een soort van roepnaam/tweede naam]


    Shit Could Be Worse.

    {Wil er iemand met mijn tweeling praten? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    ik ik ik ik ik!
    Als meisje zijnde, niet als broer, ghehe. 8D


    everything, in time

    {Whaha XD Tsja.. Als broer kan ik je nog lang gaan iriteren :3 Waar is je meisje persoon?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Haha, als broer vind ik ook prima. Zeg maar wat je liever hebt. (:

    Mijn meisje persoon loopt door de gang naar de eh 'receptie', omdat de lamp op haar kamer niet brandt. :'D


    everything, in time

    {Hmm.. Ik ga je eerst nog wel even iriteren :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Broadfields schreef:
    Joseph Adam Smith
    'Jullie zijn onvoorstelbaar,' grinnik ik hoofdschuddend terwijl ik de auto uit stap. Zodra ik de koffers eruit heb, loop ik het schip op. 'Ik hoop dat mijn kamer zo ver mogelijk bij die van jullie vandaan is. Deze cruise moet voor rust zorgen,' grijns ik terwijl ik met mijn vrije hand door mijn blonde haren ga.


    Nathan Smith

    Na onze koffers uit de auto te hebben gehaald lopen we achter Joseph aan het schip op, 'Als je rust wil moet je mischien een andere boot zoeken broertje' opperde ik grijnzend waarna ik met mijn vrije hand zijn haar door de war haalde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joseph Adam Smith
    'Een andere boot? Ja dag, ik ben de oudste. Als hier iemand het recht heeft om iemand weg te sturen, dan ben ik het wel.' Hoofdschuddend probeer ik mijn haar weer te fatsoeneren.
    'Nathan, af!' zeg ik alsof hij een hondje is. Ik heb geen enkele moeite met het uit elkaar houden van die twee. 'Je bent zo onvolwassen, vreselijk!'

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:37 ]


    everything, in time

    Daniël Smith

    'Je hebt helemaal nergens het recht toe en daarbij: Lijken wij op hondjes ofzo?' Vroeg ik hem verontwaardigt 'En daarbij, Nathan. Je bent deze kant vergeten' Zeg ik grijnzend waarna ik opnieuw zijn haar door de war haal.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Aline Leaves
    Ik lach even en zeg: 'nou, nee.' en ik laat de binnen kant van mijn shirt zien. 'Zie je? Niets.' Damian heeft me al wel vaker zonder shirt gezien. Niet zonder bedekking voor mijn borsten. Maar zonder shirt wel vaker. Iedereen op het eiland. Ik vang de bananen. En glimlach als Damian weer naast me staat. 'Wil je nog meer halen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Trouwens, Rae kan ook wel praten. Ze staat zich voor te bereiden op haar optreden van vanavond ;o )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joseph Adam Smith
    'Daniël, kappen nou! Mijn haar is me heilig en dat weet je dondersgoed.' Normaal gesproken kon ik met de jongens lachen, maar nu raak ik er echt een beetje geïrriteerd door.
    'Als jullie zo doorgaan, ga ik jullie echt mijn hondjes noemen, ja,' zeg ik en nu is het mijn beurt om te grijnzen. 'Misschien vinden jullie hier trouwens eindelijk een vriendin, dat zou mij ook een hoop rust opleveren.'


    everything, in time

    Nathan Smith

    'Dan gaan we jouw ook een hond noemen en zullen we je leren zwemmen, aangezien ik gehoord heb dat er hier ook een zwembad is.' Zeg ik grijnzend, 'Mischien vind jij hier eindelijk een vriendin' Kaats ik terug.


    Don't be like the rest of them, darling