• Vlinders. Vlinders. Overal vlinders. *-*
    Eh ... Ja, dit kan wellicht geclassificeerd worden als zeiktopic.
    Ik heb een probleem. Een mega probleem. Een probleem wat ik hélemaal niet wil! ... Ik ben volgens mij zwaar verliefd aan het worden. (no_chears)
    En dan heb ik het niet over mijn verloofde, maar de beste vriend van een goede vriendin/oud schoolgenootje van mij. Ik krijg er knikkende knieën van, word helemaal vrolijk en hij spookt sinds de paar dagen dat ik hem nu gezien heb als zij langskwam best veel in mijn hoofd.
    Oh my ... Ik weet echt niet wat ik moet doehoennnnn! Hij is zó leuk ... En pontificaal zei mijn vader daarstraks ook dat hij het wel een leuke jongen vind. Fuuuuuu- pa! Waarom zeg je dat nou weer?! Dat kan mijn maag echt niet hebben op dit moment. (no_chears)
    Ik schaam me rot voor mijn eigen gevoelens nu, terwijl ik er niet eens wat aan kan doen. ):

    Enfin, dit is hem. We zaten net met zijn drieën op het dakterras boven en Jeroen (zo heet hij dus) speelde op de gitaar van Amanda, waarbij Amanda ging zingen.

    Somebody ... Please shoot me. I really don't know what the fuck to do with myself atm. Ik tril er helemaal door. ;-;

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:20 ]


    Til hug og blod.

    Barton schreef:
    (...)

    Wait, what? Haha.


    It's just horrible horrible horrible realizations of indirect links.

    Het is ergens ook hilarisch :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Het enige wat ik zou kunnen zeggen is: wachten.
    Misschien is het idd gewoon iets wat met het warme weer is komen aanwaaien maar is het later weg.
    Maar ben je nog wel verliefd op je verloofde?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vasilisa schreef:
    Het enige wat ik zou kunnen zeggen is: wachten.
    Misschien is het idd gewoon iets wat met het warme weer is komen aanwaaien maar is het later weg.
    Maar ben je nog wel verliefd op je verloofde?


    Na vier jaar heb je het eerder over houden van; En ja, dat doe ik.
    Ik heb besloten het maar te negeren en te vergeten en hopelijk zakt het vanzelf snel genoeg wel weer.


    Til hug og blod.

    een nieuw-zeelandse dubbele facepalm:S:8 #miauw

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:32 ]

    Godverdomme zeg ... Sommige kinderachtige reacties gaan echt nergens over. Om behoorlijk chagrijnig van te worden.


    Til hug og blod.

    ok ga gewoon voor die nederlandse gast take it easy ! andere kant van de wereld werkt gewoon niet.