• Vlinders. Vlinders. Overal vlinders. *-*
    Eh ... Ja, dit kan wellicht geclassificeerd worden als zeiktopic.
    Ik heb een probleem. Een mega probleem. Een probleem wat ik hélemaal niet wil! ... Ik ben volgens mij zwaar verliefd aan het worden. (no_chears)
    En dan heb ik het niet over mijn verloofde, maar de beste vriend van een goede vriendin/oud schoolgenootje van mij. Ik krijg er knikkende knieën van, word helemaal vrolijk en hij spookt sinds de paar dagen dat ik hem nu gezien heb als zij langskwam best veel in mijn hoofd.
    Oh my ... Ik weet echt niet wat ik moet doehoennnnn! Hij is zó leuk ... En pontificaal zei mijn vader daarstraks ook dat hij het wel een leuke jongen vind. Fuuuuuu- pa! Waarom zeg je dat nou weer?! Dat kan mijn maag echt niet hebben op dit moment. (no_chears)
    Ik schaam me rot voor mijn eigen gevoelens nu, terwijl ik er niet eens wat aan kan doen. ):

    Enfin, dit is hem. We zaten net met zijn drieën op het dakterras boven en Jeroen (zo heet hij dus) speelde op de gitaar van Amanda, waarbij Amanda ging zingen.

    Somebody ... Please shoot me. I really don't know what the fuck to do with myself atm. Ik tril er helemaal door. ;-;

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:20 ]


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Ik houd al meer dan vier jaar van hem. Zelfs ondanks 24.000km afstand tussen ons en elkaar met geluk 1x per jaar kunnen zien ... Dit is me echt nog nooit overkomen, maar ik voel me zo intens verliefd en vrolijk en kriebelig en ... Bah, ik zal hem echt moeten ontwijken. En dat wil ik ook helemaal niet. Dit is kut. Heel kut.

    In welk land woont hij dan als ik vragen mag


    •*• Lululu •*•

    Misschien moet je die verloofde dan maar vergeten, hij woont dan ook veel te ver weg lijkt me en kijken of die andere jongen jou ook leuk vind.


    Pretty is just a pretty word.

    xSparkle schreef:
    (...)
    In welk land woont hij dan als ik vragen mag


    Nieuw Zeeland.


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Ik ken hem niet lang genoeg om te weten hoe hij is met tijden, maar hij is super vriendelijk, super beleefd (bedankt zelfs voor het mogen bezoeken!) ontzettend spontaan, muzikaal, leeft een nogal 'zwerfachtig' bestaan (zo heeft hij eerder al een aantal maanden door Spanje en Frankrijk gereisd en gaat hij dit later dit jaar ook doen als het meezit voor hem), heeft een interessante denkwijze en is heel fijn om mee te praten en hij knuffelt echt geweldig. Ik kreeg namelijk vandaag een knuffel toen hij wegging en oh ... Ik wil wel huilen nu. Godverdomme ik kan mezelf wel slaan. Waarommmmmm? (huil)

    *Kijkt naar haar computer*
    Ja, jij bent verliefd. En niet zo'n beetje ook...
    Maar dan suckt het -.-
    Ik zeg nog steeds: lang/diep gesprek met Val? ^^
    En ik zou die jongen maar gaan negeren of ontwijken of whatever. Weet hij dat je verloofd bent?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is niet zo heel abnormaal in een relatie. je kunt niet eeuwig verliefd blijven en er is dus een mogelijkheid dat je verliefd word op een ander. één troost, ook die gevoelens zullen bij de tijd verdwijnen.
    Je kunt nu meerdere dingen doen, of je maakt het uit met je verloofde en zegt het tegen die jongen die al een vriendin heeft (als ik het goed begrepen heb) het is inderdaad eerlijk maar naar mijn idee heeft het weinig zin. Daarbij krijg je veelkans ook nog van die tralala omdat je uiteindelijk toch van je verloofde houd.
    De andere optie is dat je bij je verloofde blijft en houd je mond. Vooral, blijf hem trouw. Je zult zien, op een gegeven moment vergeet je deze jongen en ben je weer stapel op je verloofde.
    Een andere optie is dat je het uit maakt met je verloofde en eerlijk tegen hem bent.Verget niet, je zult hem pijn doen, maar als je werkelijk niets meer voor hem voeld dan hoor je hem zijn vrijheid terug te geven en een kans hem opnieuw gelukkig te maken. Laat Jeroen dan wel met rust, hij heeft al een vriendin en een relatie breken is wel het laatste wat je moet doen. Je houd van hem? Je wilt dat hij gelukkig is? Laat hem dan gelukkig zijn bij haar. Het vreemde is wel dat dit nogal vroeg gebeurt, meestal komt deze fase pas na het trouwen en kinderen krijgen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    CURLYMONSTER schreef:
    Misschien moet je die verloofde dan maar vergeten, hij woont dan ook veel te ver weg lijkt me en kijken of die andere jongen jou ook leuk vind.


    Je zegt het op een manier, dat ik hem als een paar oude handschoenen zo even kan dumpen.:'D
    Dat kan niet zomaar. We hebben al zoveel meegemaakt en zijn al zolang samen. Ik weet het niet ... Ik heb dit nog nooit meegemaakt, zelfs al heb ik wel eens een vlaag dat ik iemand aantrekkelijk vind. Ik hoop maar dat het overgaat als ik het negeer. Misschien moet ik Amanda maar vragen hem niet meer mee te nemen. Bleh. ):


    Til hug og blod.

    Penelopy schreef:
    Dat is niet zo heel abnormaal in een relatie. je kunt niet eeuwig verliefd blijven en er is dus een mogelijkheid dat je verliefd word op een ander. één troost, ook die gevoelens zullen bij de tijd verdwijnen.
    Je kunt nu meerdere dingen doen, of je maakt het uit met je verloofde en zegt het tegen die jongen die al een vriendin heeft (als ik het goed begrepen heb) het is inderdaad eerlijk maar naar mijn idee heeft het weinig zin. Daarbij krijg je veelkans ook nog van die tralala omdat je uiteindelijk toch van je verloofde houd.
    De andere optie is dat je bij je verloofde blijft en houd je mond. Vooral, blijf hem trouw. Je zult zien, op een gegeven moment vergeet je deze jongen en ben je weer stapel op je verloofde.
    Een andere optie is dat je het uit maakt met je verloofde en eerlijk tegen hem bent.Verget niet, je zult hem pijn doen, maar als je werkelijk niets meer voor hem voeld dan hoor je hem zijn vrijheid terug te geven en een kans hem opnieuw gelukkig te maken. Laat Jeroen dan wel met rust, hij heeft al een vriendin en een relatie breken is wel het laatste wat je moet doen. Je houd van hem? Je wilt dat hij gelukkig is? Laat hem dan gelukkig zijn bij haar. Het vreemde is wel dat dit nogal vroeg gebeurt, meestal komt deze fase pas na het trouwen en kinderen krijgen.


    Nee, die twee zijn beste maatjes, verder niets. Maar via haar ken ik hem dus. En ik denk dat het vooral door de afstand komt waarop ik en mijn verloofde wonen en hoeveel maanden er tussen zitten als we elkaar niet zien. Althans, dat hoop ik toch maar. Zoals ik al gezegd heb, ik heb dit nog niet eerder zo meegemaakt en ik weet het dus ook echt niet. ;-;

    Ik durf dit dus ook echt met niemand in mijn directe privé omgeving te bespreken op dit moment. Dit is zo ontzettend verwarrend. ;-;

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:04 ]


    Til hug og blod.

    Hoewel ik het dilemma begrijp, ben ik het toch met Johnny (Depp) eens. I mean, honey, 24.000km afstand tussen jullie? Dan kun je nog zoveel van je verloofde houden, maar ik vind het niet meer dan logisch dat je onbewust(?) verlangt naar een relatie die wel "tastbaar" is. Laat ik jou dan eens een vraag stellen om overna te denken: Als het niét je verloofde was, wat zou je dan doen?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb een rare vraag. Is je verloofde écht 'een verloofde' of is het een celebrity? (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Britsanity schreef:
    Hoewel ik het dilemma begrijp, ben ik het toch met Johnny (Depp) eens. I mean, honey, 24.000km afstand tussen jullie? Dan kun je nog zoveel van je verloofde houden, maar ik vind het niet meer dan logisch dat je onbewust(?) verlangt naar een relatie die wel "tastbaar" is. Laat ik jou dan eens een vraag stellen om overna te denken: Als het niét je verloofde was, wat zou je dan doen?


    Ex astris, sciencia

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Je zegt het op een manier, dat ik hem als een paar oude handschoenen zo even kan dumpen.:'D
    Dat kan niet zomaar. We hebben al zoveel meegemaakt en zijn al zolang samen. Ik weet het niet ... Ik heb dit nog nooit meegemaakt, zelfs al heb ik wel eens een vlaag dat ik iemand aantrekkelijk vind. Ik hoop maar dat het overgaat als ik het negeer. Misschien moet ik Amanda maar vragen hem niet meer mee te nemen. Bleh. ):



    Ja oke ik heb het snel verwoord maar zo bedoelde ik het echt niet hoor! En uiteindelijk moet je luisteren naar jezelf en niet naar onze meningen c:


    Pretty is just a pretty word.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Nee, die twee zijn beste maatjes, verder niets. Maar via haar ken ik hem dus. En ik denk dat het vooral door de afstand komt waarop ik en mijn verloofde wonen en hoeveel maanden er tussen zitten als we elkaar niet zien. Althans, dat hoop ik toch maar. Zoals ik al gezegd heb, ik heb dit nog niet eerder zo meegemaakt en ik weet het dus ook echt niet. ;-;

    Ik durf dit dus ook echt met niemand in mijn directe privé omgeving te bespreken op dit moment. Dit is zo ontzettend verwarrend. ;-;


    Oke, dat verranderd de zaak.
    Er is dus wel een mogenlijkheid op een relatie. Nu is dus de vraag wat je voor je verloofde voeld en voor deze jongen. Wil je met je verloofde verder of hem. Ik las dat hij nogal graag door de wereld zwerft. zie je een toekomst met hem? Of liever met je verloofde?
    Ik denk inderdaad dat je afstant en het weinig zien van elkaar grote invloed heeft op jullie relatie. Doe daar wat aan als je voor je verloofde kiest. Zo niet dan hoop ik dat je gelukkig word met deze jongen :')

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:10 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Britsanity schreef:
    Hoewel ik het dilemma begrijp, ben ik het toch met Johnny (Depp) eens. I mean, honey, 24.000km afstand tussen jullie? Dan kun je nog zoveel van je verloofde houden, maar ik vind het niet meer dan logisch dat je onbewust(?) verlangt naar een relatie die wel "tastbaar" is. Laat ik jou dan eens een vraag stellen om overna te denken: Als het niét je verloofde was, wat zou je dan doen?


    I don't know. Die jongen heeft wel mijn leven gered en me geleerd er weer van te gaan houden. En we hebben al zoveel meegemaakt. We houden het ook al zolang vol ... Het lijkt me onmenselijk om zoiets op te geven. Ik weet het echt even niet en ik kan wel janken.


    Til hug og blod.

    REC0VERY schreef:
    Ik heb een rare vraag. Is je verloofde écht 'een verloofde' of is het een celebrity? (cat)


    Ja, het is echt mijn verloofde. We zijn in Nieuw Zeeland verloofd. Sindsdien is echter m'n halve leven veranderd, wil zijn moeder mij niet hebben en probeert onze relatie te verpesten, weten we niet waar en hoe we ooit samen zullen kunnen wonen en zijn er ontzettend veel factoren die waarschijnlijk meespelen in dit rotgevoel. Ik zou willen dat ik Jeroen niet nu ontmoet had, maar een aantal maanden terug, toen ik met Val samen was. ;-;


    Til hug og blod.

    Pfff, je bent verliefd op Val. Deze jongen vindt je toevallig even heel erg leuk. Gezien je beschrijving van je gevoelens en hoe je normaal bent, plus het feit dat je hem eigenlijk nauwelijks kent, zou ik zeggen dat je een crush hebt, als een schoolmeisje (cat)

    Maar dit waait wel over vermoed ik.


    quidquid excusatio prandium pro