• Vlinders. Vlinders. Overal vlinders. *-*
    Eh ... Ja, dit kan wellicht geclassificeerd worden als zeiktopic.
    Ik heb een probleem. Een mega probleem. Een probleem wat ik hélemaal niet wil! ... Ik ben volgens mij zwaar verliefd aan het worden. (no_chears)
    En dan heb ik het niet over mijn verloofde, maar de beste vriend van een goede vriendin/oud schoolgenootje van mij. Ik krijg er knikkende knieën van, word helemaal vrolijk en hij spookt sinds de paar dagen dat ik hem nu gezien heb als zij langskwam best veel in mijn hoofd.
    Oh my ... Ik weet echt niet wat ik moet doehoennnnn! Hij is zó leuk ... En pontificaal zei mijn vader daarstraks ook dat hij het wel een leuke jongen vind. Fuuuuuu- pa! Waarom zeg je dat nou weer?! Dat kan mijn maag echt niet hebben op dit moment. (no_chears)
    Ik schaam me rot voor mijn eigen gevoelens nu, terwijl ik er niet eens wat aan kan doen. ):

Enfin, dit is hem. We zaten net met zijn drieën op het dakterras boven en Jeroen (zo heet hij dus) speelde op de gitaar van Amanda, waarbij Amanda ging zingen.

Somebody ... Please shoot me. I really don't know what the fuck to do with myself atm. Ik tril er helemaal door. ;-;

[ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:20 ]

Til hug og blod.

Bloodlust schreef:
    (...)

Wetenschap laat het allemaal zo makkelijk lijken. I guess I needed that, maar het zit me nog steeds niet lekker. Ik kan die vlinders niet echt gebruiken.

Gelukkig vertelde Amanda me wel als geruststelling net dat ik zijn type niet zo ben, dus dat maakt het makkelijker om te negeren en te vergeten.

Is geen wetenschap, is mensenkennis.

Mooizo ^^ Doe de komende dagen leuke dingetjes enzo en zet hem uit je hoofd :D

quidquid excusatio prandium pro

Tjonge jonge zeg :P
    Het is toch niet zo heel moeilijk om te zien wat je moet doen? KIEZEN!
    Kies je voor je verloofde, dat je niks met die jongen doet of voor de jongen of ga je voor geen van twee, dat zijn de keuzes die je hebt. En aan gezien je een verloofde hebt, dat ik niet helemaal snap maar ja dan lijkt de keuze toch duidelijk?
    Kom op zeg, ik lees hier dat mensen er zo moeilijk over doen van wat nu? Zo moeilijk is het niet :P maak er nou niet zo'n dramatisch verhaal van :P want dit komt zo vaak voor joh.

En dit is mijn mening erover :)

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Destined schreef:
    Kies je voor je verloofde, dat je niks met die jongen doet of voor de jongen of ga je voor geen van twee, dat zijn de keuzes die je hebt. En aan gezien je een verloofde hebt, dat ik niet helemaal snap maar ja dan lijkt de keuze toch duidelijk?
    Kom op zeg, ik lees hier dat mensen er zo moeilijk over doen van wat nu? Zo moeilijk is het niet :P maak er nou niet zo'n dramatisch verhaal van :P want dit komt zo vaak voor joh.

Dude, een relatie van vier jaar verbreken is niet iets wat je zomaar even doet. Dat snap je zelf toch ook wel?

Nancy, ik zou het gewoon laten zitten voor nu. Jezelf opfokken zal het niet beter maken. Stel dat je echt van die jongen gaat houden, is dat niet jouw schuld. Je kan het jezelf niet kwalijk nemen om op iemand anders verliefd te worden. Maar ik geloof niet dat je zo'n bijzondere relatie als die je met je verloofde hebt, zomaar door een op 't eerste gezicht leuke jongen kan laten verpesten. Ik denk dat het wel goed komt en je gewoon bij je verloofde blijft. Succes in ieder geval :3

i put the fun in funeral

Destined schreef:

Volgens mij heb jij in de liefde echt amper ervaring, zelfs ik zou zoiets wat jij zegt niet zeggen. En dat zegt wat.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Destined schreef:

quidquid excusatio prandium pro

Audacity schreef:
    (...)

Dude, een relatie van vier jaar verbreken is niet iets wat je zomaar even doet. Dat snap je zelf toch ook wel?

Nancy, ik zou het gewoon laten zitten voor nu. Jezelf opfokken zal het niet beter maken. Stel dat je echt van die jongen gaat houden, is dat niet jouw schuld. Je kan het jezelf niet kwalijk nemen om op iemand anders verliefd te worden. Maar ik geloof niet dat je zo'n bijzondere relatie als die je met je verloofde hebt, zomaar door een op 't eerste gezicht leuke jongen kan laten verpesten. Ik denk dat het wel goed komt en je gewoon bij je verloofde blijft. Succes in ieder geval :3

Ah ja, ik had wel verwacht dat er wat mensen zouden zijn die zich een beetje op hun pik getrapt zouden voelen, spreekwoordelijk gezien :P hahaha :P

Ik snap toch ook wel joh dat je dat niet zomaar beslist, maar ik zeg wat de opties zijn die je hebt op het moment betreffene de jongens. Het is niet iets waar je heel lang over na moet denken, maar het probleem is wat voor keuze maak je. Daar lopen veel mensen vast. Ik snap ook wel dat die keuze niet makkelijk is en zeg sowieso niet welke keuze je moet maken, als jullie wat beter jullie huiswerk zouden hebben gedaan en naar mijn berciht zouden hebben gekeken dan zie je gwn dat ik alleen zeg welke keuzes je hebt en ik geef gwn mijn mening hoe er hier over word gedaan :P
    En dat mag ik :P

CyberLord schreef:
    (...)

Volgens mij heb jij in de liefde echt amper ervaring, zelfs ik zou zoiets wat jij zegt niet zeggen. En dat zegt wat.

Hahahahahahahahhhaha xD hahahaha,
    hahahahahahahahahah xD hahahahhahahahahahhaha
    Dies egt goed :P joh, als jij een beetje beter je werk had gedaan dan zou je weten dat ik WEL ervaring erin heb en dat ik verliefd ben. Dus doe toch niet zo stom joh en ga mensen niet beoordelen die je niet kent zeg.

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Destined schreef:
    (...)

Dies egt goed :P joh, als jij een beetje beter je werk had gedaan dan zou je weten dat ik WEL ervaring erin heb en dat ik verliefd ben. Dus doe toch niet zo stom joh en ga mensen niet beoordelen die je niet kent zeg.

Verliefd nog wel? Nou dat zegt veel zegt. Dat is ook echt hetzelfde als 4 jaar samen zijn en verloofd zijn. Verder neem ik je dus echt niet serieus met al die emoticons en de manier waarop je reageert.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

CyberLord schreef:
    (...)
    Verliefd nog wel? Nou dat zegt veel zegt. Dat is ook echt hetzelfde als 4 jaar samen zijn en verloofd zijn. Verder neem ik je dus echt niet serieus met al die emoticons en de manier waarop je reageert.

Zeker verliefd :P
    Ehhh verliefd en verloofd zijn 2 verschillende dingen hoor. Verloofd zijn is de tijd tussen wanneer iemand heeft gevraagd met je te trouwen en de bruiloft zelf. Verliefd dat is meer een gevoel en tja, hoe graag ik het ook zou willen, ik kan het niet uitleggen.

Hahahah :P jaa, jij bent serieus te nemen zeg met het strekken van foutieve informatie. En ik wist wel dat jij mijn emoticons leuk zou vinden :P

Destined schreef:
    (...)

Zeker verliefd :P
    Ehhh verliefd en verloofd zijn 2 verschillende dingen hoor. Verloofd zijn is de tijd tussen wanneer iemand heeft gevraagd met je te trouwen en de bruiloft zelf. Verliefd dat is meer een gevoel en tja, hoe graag ik het ook zou willen, ik kan het niet uitleggen.

Hahahah :P jaa, jij bent serieus te nemen zeg met het strekken van foutieve informatie. En ik wist wel dat jij mijn emoticons leuk zou vinden :P

Hoezo verstrek ik foutieve informatie? Je bent niet voor niks verloofd, dat was waarop ik doelde. Verliefd zijn staat daar nog heel erg voor. Je gaat eerst van iemand houden en daarna verloof je je als je voor de rest van je leven bij diegene wilt blijven.

CyberLord schreef:
    (...)
    Hoezo verstrek ik foutieve informatie? Je bent niet voor niks verloofd, dat was waarop ik doelde. Verliefd zijn staat daar nog heel erg voor. Je gaat eerst van iemand houden en daarna verloof je je als je voor de rest van je leven bij diegene wilt blijven.

Nou om jou even te citeren:
    Volgens mij heb jij in de liefde echt amper ervaring,
    Aldus jij :P
    Dus ja, dat is fout :P

Nou, daar zul jij je in verbazen hoor. Er zijn geneog mensen die zich laten verloven, terwijl ze daar niet aan toe zijn. Maar je hoeft je niet te verloven als je verliefd bent hoor. Er zijn ook mensen die zijn verliefd, maar gaan niet trouwen, dus zijn ze niet verloofd. Maar wel verliefd, dat kan ook ja :P
    En toch blijf je dan de rest van je leven bij diegene :P

Destined schreef:
    (...)

x_x
    jij bent zo onmogelijk. Ik heb niet kunnen lezen wat je schreef door de overbodige lading ':P:P:P:P:P' en 'joh' in je post. Flikker toch een eind op met je mening. Mijn mening is dat je vervelend bent. Dat mag ik zeggen, want dat is mijn mening. Mening. Miiijn mening.

En doe nou niet alsof je wat van liefde weet als je een paar weken verkering hebt, my god. Als jij een beetje je huiswerk had gedaan, wist je dat mitchell al veel langer een relatie heeft.

i put the fun in funeral

Audacity schreef:
    (...)

x_x
    jij bent zo onmogelijk. Ik heb niet kunnen lezen wat je schreef door de overbodige lading ':P:P:P:P:P' en 'joh' in je post. Flikker toch een eind op met je mening. Mijn mening is dat je vervelend bent. Dat mag ik zeggen, want dat is mijn mening. Mening. Miiijn mening.

En doe nou niet alsof je wat van liefde weet als je een paar weken verkering hebt, my god. Als jij een beetje je huiswerk had gedaan, wist je dat mitchell al veel langer een relatie heeft.

Hahahahaha :P Jij bent grappig :P
    Maar joh, je hoeft niet gelijk agressief te worden als ik gelijk heb :P want dat heb ik wel vaker. Maar jij mag die mening hebben, en sosm dan zit ik nog instemmend daarover mee te knikken ook :P maar wat zou het.

hahahhahahah xD een paar weken zeg maar bijna 5 maanden hoor. Ja, dus? Daar wens ik Mitchell hartstikke veel plezier mee en dat ze samen heel veel geluk hebben en samen oud worden :)
    maar dat heeft niets te maken met deze discussie, ik betrek ik zijn relatie er niet bij. Ik beweer alleen dat ik wel weet wat het is om verliefd te zijn, terwijl hij beweerd dat het niet zo is.

xSparkle schreef:
    ehh ben je verloofd??
    en eigenlijk verliefd op een ander
    i don't get it...

Life is full of fake people

Destined schreef:
    (...)

Maar joh, je hoeft niet gelijk agressief te worden als ik gelijk heb :P want dat heb ik wel vaker. Maar jij mag die mening hebben, en sosm dan zit ik nog instemmend daarover mee te knikken ook :P maar wat zou het.

hahahhahahah xD een paar weken zeg maar bijna 5 maanden hoor. Ja, dus? Daar wens ik Mitchell hartstikke veel plezier mee en dat ze samen heel veel geluk hebben en samen oud worden :)
    maar dat heeft niets te maken met deze discussie, ik betrek ik zijn relatie er niet bij. Ik beweer alleen dat ik wel weet wat het is om verliefd te zijn, terwijl hij beweerd dat het niet zo is.

Kun je alstublieft stil zijn?

Shit happens but pee happens a lot more.

Destined schreef:
    (...)

Ik geef het op .____.
    Ik snap niet hoe iemand het vijf maanden bij jou uit kan houden.

i put the fun in funeral