• Heyhey

    Ik heb net Quizlet en ik wil graag verhalen lezen, maar er is zoooveel fanfiction! Een beetje is leuk, maar ik kan nu nauwelijks meer stories die géén fanfiction zijn vinden! Dus, als jullie een leuke story hebben die GEEN fanfiction is, plaats hem hier! Graag even vertellen waar hij over gaat en misschien ben ik wel je volgende lezer! (;

    Xoxo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The difference between 'try' and 'triumph' is just a little 'umph'.

    Mijn profiel staat vol met stories over onbekende personen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Misschien wil je Cheerless haar profiel checken.. uhmm er staan veel fanfictions , maar als het goed is , is er eentje onbekende personen ..


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben co-auteur van een best leuke OP!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...




    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn, gezien hij dertien jaar ouder is dan zij.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:34 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    The stripper diaries
    Elenore is negentien jaar oud en studeert aan de universiteit van Durham. Ze heeft haar hele toekomst al gepland en kan niet wachten om aan de slag te gaan als huisarts zodra haar studies zijn afgerond. Alles gaat echter mis wanneer ze Ronnie ontmoet, die haar meesleurt in een wereld waar Elenore altijd een grote afstand van wilde houden.

    klik


    I don't know what I want, so don't ask me
    'Cause I'm still trying to figure it out
    Don't know what's down this road, im just walking
    Trying to see through the rain coming down
    Even though I'm not the only one
    Who feels the way I do

    I'm alone, on my own, and that's all I know
    I'll be strong, I'll be wrong, oh but life goes on
    I'm just a girl, trying to find a place in this world

    Hij is vandaag begonnen dus er is nog niet zo heel veel maar ik ga elke dag proberen te posten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    The TearingLopend

    Margo Kendrick is nu dolsgelukkig en zit reeds in het laatste jaar van de universiteit, maar was dat vroeger net hetzelfde? Toen werd ze – van verbaal tot cyber – gepest door een teerbeminde jongen op school, genaamd William Brasher.
    Er is nu niets meer verbonden tussen Margo en William, of dat hoopt ze tenminste. Wanneer ze de jongen opnieuw in de stad tegenkomt en dat het niet eenmalig blijkt te zijn, dan wederkeert haar leven helemaal.
    Hoe gaat Margo hiermee om?


    Aangeraden leeftijdscategorie: 12+.
    Genre: Thriller, drama & onbekende personen.
    Taal: Geheel Nederlands.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Klikerdeklik!

    Ik ben nog maar net aan het verhaal begonnen, en het kan nog een tijdje duren voordat hij écht begint. Maar hij is OP!

    Mijn verhalen zijn voor de helft onbekende personen. Neem een kijkje, zou ik zeggen. (:


    Searching heavens for another earth

    Ik heb geen idee of je dit onder 'goede stories' zal plaatsen, maar dit is mijn story:


    Wanneer Jason zijn broer verliest aan zelfmoord is Jason nog jong, thuis gaat het daarna bergaf. Hij moet niet alleen het verlies van zijn broer verwerken, maar ook het verlies van zijn ouders. Want die zijn niet vaak meer thuis, en wanneer ze thuis zijn roepen ze of zijn ze dronken.
    Jason groeit niet al te gelukkig op en kan het verlies van zijn broer nooit echt verwerken. Als hij twaalf jaar wordt zweert hij wraak op zijn broers graf. Hij zal de pestkoppen die zijn broer de dood in hebben gejaagd terugpakken, en hard ook.


    Ex astris, sciencia

    Op mijn profiel staat allemaal Onbekende Personen, ook twee fanfiction maar daar staat het achter.
    Dit is mijn meest recente story:

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Actie - Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen


    Take risks and conquer your fears.

    Link (:


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness


    Because Some dreams do come true



    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..


    You always have a choice in life, it's sometimes just


    Symphony Of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt na verloop van tijd dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Frodo schreef:
    Mijn profiel staat vol met stories over onbekende personen (:


    Life is full of fake people

    Ik heb een OP, It's five to twelve, darling. Ik kan niet echt zeggen waarover het gaat, want dan zou ik misschien te veel verklappen. Maar er staat wel al wat meer als je op de link klikt. ;D


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.