• Vlinders. Vlinders. Overal vlinders. *-*
    Eh ... Ja, dit kan wellicht geclassificeerd worden als zeiktopic.
    Ik heb een probleem. Een mega probleem. Een probleem wat ik hélemaal niet wil! ... Ik ben volgens mij zwaar verliefd aan het worden. (no_chears)
    En dan heb ik het niet over mijn verloofde, maar de beste vriend van een goede vriendin/oud schoolgenootje van mij. Ik krijg er knikkende knieën van, word helemaal vrolijk en hij spookt sinds de paar dagen dat ik hem nu gezien heb als zij langskwam best veel in mijn hoofd.
    Oh my ... Ik weet echt niet wat ik moet doehoennnnn! Hij is zó leuk ... En pontificaal zei mijn vader daarstraks ook dat hij het wel een leuke jongen vind. Fuuuuuu- pa! Waarom zeg je dat nou weer?! Dat kan mijn maag echt niet hebben op dit moment. (no_chears)
    Ik schaam me rot voor mijn eigen gevoelens nu, terwijl ik er niet eens wat aan kan doen. ):

    Enfin, dit is hem. We zaten net met zijn drieën op het dakterras boven en Jeroen (zo heet hij dus) speelde op de gitaar van Amanda, waarbij Amanda ging zingen.

    Somebody ... Please shoot me. I really don't know what the fuck to do with myself atm. Ik tril er helemaal door. ;-;

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:20 ]


    Til hug og blod.

    Vergeet hem. Je hebt een verloofde, en die heb je niet voor niets.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Mordin schreef:
    Pfff, je bent verliefd op Val. Deze jongen vindt je toevallig even heel erg leuk. Gezien je beschrijving van je gevoelens en hoe je normaal bent, plus het feit dat je hem eigenlijk nauwelijks kent, zou ik zeggen dat je een crush hebt, als een schoolmeisje (cat)

    Maar dit waait wel over vermoed ik.


    Oh Alwin, ik houd van je.
    Ik hoop dat ik echt alleen maar een schoolmeisje ben nu. Daar kan ik nog wel mee leven... Eventjes. ;-;


    Til hug og blod.

    Authentic schreef:
    Vergeet hem. Je hebt een verloofde, en die heb je niet voor niets.

    ^ Dat en het komt vast omdat je hem telkens zolang niet ziet. Dan ga je vast aandacht te zoeken van een ander om de aandacht die je van hem niet krijgt te compenseren.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Oke, dat verranderd de zaak.
    Er is dus wel een mogenlijkheid op een relatie. Nu is dus de vraag wat je voor je verloofde voeld en voor deze jongen. Wil je met je verloofde verder of hem. Ik las dat hij nogal graag door de wereld zwerft. zie je een toekomst met hem? Of liever met je verloofde?
    Ik denk inderdaad dat je afstant en het weinig zien van elkaar grote invloed heeft op jullie relatie. Doe daar wat aan als je voor je verloofde kiest. Zo niet dan hoop ik dat je gelukkig word met deze jongen :')


    Dat is dus juist het probleem. Dat gaat niet zomaar. Geen van ons is zeker of de ander het land binnenkomt en hoe we het anders in een heel nieuw land redden. En nu de laatste tijd bekend lijkt te worden dat hij uiteindelijk alsnog niet naar Europa wilt komen, is dat een probleem waar ik gevoelsmatig heel erg mee zit. Zucht. Drama. Allemaal drama.


    Til hug og blod.

    Authentic schreef:
    Vergeet hem. Je hebt een verloofde, en die heb je niet voor niets.


    + Sterkte


    26 - 02 - '16

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Dat is dus juist het probleem. Dat gaat niet zomaar. Geen van ons is zeker of de ander het land binnenkomt en hoe we het anders in een heel nieuw land redden. En nu de laatste tijd bekend lijkt te worden dat hij uiteindelijk alsnog niet naar Europa wilt komen, is dat een probleem waar ik gevoelsmatig heel erg mee zit. Zucht. Drama. Allemaal drama.


    Woont hij in een ander continent?! Hoe houd je dat vol? D: Houd je echt zo veel van hem dat je naar hem toe zou gaan als dat zou moeten?


    You are beautiful, you are love.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Oh Alwin, ik houd van je.
    Ik hoop dat ik echt alleen maar een schoolmeisje ben nu. Daar kan ik nog wel mee leven... Eventjes. ;-;


    Hm. Verliefdheid staat uit twee dingen: Fysieke en emotionele aantrekkingskracht. Beiden zijn erg belangrijk maar uiteindelijk is de tweede het allerbelangrijkst: Het is mogelijk om een relatie te hebben nadat de fysieke aantrekkingskracht afneemt en je seksleven uitsterft, maar een relatie zonder emotionele aantrekkingskracht leidt ertoe dat je uit elkaar groeit.

    Fysieke aantrekkingskracht neemt af met tijd, emotionele aantrekkingskracht neemt toe. Dit kan leiden tot saaie relaties en whatnot en scheidingen doordat mensjes heel avontuurlijk achter die blonde vreemdeling aangaan die ongelofelijk spannend lijkt maar zo dom is als twee korte plankjes.

    Fysieke aantrekkingskracht zorgt ervoor dat je iemand interessant en leuk vindt. je gaat met ze praten en kijkt of er een klik is, emotionele aantrekkingskracht. Als dat er is wordt het een serieuze relatie, zo niet dan hou je het hoogstens een aantal jaar vol en ga je dan uit elkaar. En in tegenstelling tot wat twilight zegt is het bijzonder moeilijk om een sterke emotionele band te hebben met iemand die je net kent.

    Je bent al heel lang verliefd op Val (4 jaar? Dan zit je nu op de 4 jaar's bump, waar de meeste scheidingen/verbroken relaties voorkomen) en je kent hem goed. Hij wordt een beetje... saai. En dan komt er een heel interessant iemand langs, en mensen zeggen dat het een hele leuke jongen is, en jij valt als een blok voor hem.

    Maar dat is basically niet meer dan lust. fysieke aantrekkingskracht enzo. meer kan niet, want je kent hem nauwelijks. En hoewel dat heel leuk is, gaat dat vanzelf voorbij en is dat alleen niet genoeg om je druk over te mkaen. Iedereen ziet wel eens iemand voorbij komen die ze heel erg aantrekkelijk vinden. Je moet het gewoon uit je hoofd zetten en negeren :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Cydonia schreef:
    (...)

    Woont hij in een ander continent?! Hoe houd je dat vol? D: Houd je echt zo veel van hem dat je naar hem toe zou gaan als dat zou moeten?


    Als ik niet anders kan ... Waarschijnlijk wel.


    Til hug og blod.

    Mordin schreef:
    (...)

    Hm. Verliefdheid staat uit twee dingen: Fysieke en emotionele aantrekkingskracht. Beiden zijn erg belangrijk maar uiteindelijk is de tweede het allerbelangrijkst: Het is mogelijk om een relatie te hebben nadat de fysieke aantrekkingskracht afneemt en je seksleven uitsterft, maar een relatie zonder emotionele aantrekkingskracht leidt ertoe dat je uit elkaar groeit.

    Fysieke aantrekkingskracht neemt af met tijd, emotionele aantrekkingskracht neemt toe. Dit kan leiden tot saaie relaties en whatnot en scheidingen doordat mensjes heel avontuurlijk achter die blonde vreemdeling aangaan die ongelofelijk spannend lijkt maar zo dom is als twee korte plankjes.

    Fysieke aantrekkingskracht zorgt ervoor dat je iemand interessant en leuk vindt. je gaat met ze praten en kijkt of er een klik is, emotionele aantrekkingskracht. Als dat er is wordt het een serieuze relatie, zo niet dan hou je het hoogstens een aantal jaar vol en ga je dan uit elkaar. En in tegenstelling tot wat twilight zegt is het bijzonder moeilijk om een sterke emotionele band te hebben met iemand die je net kent.

    Je bent al heel lang verliefd op Val (4 jaar? Dan zit je nu op de 4 jaar's bump, waar de meeste scheidingen/verbroken relaties voorkomen) en je kent hem goed. Hij wordt een beetje... saai. En dan komt er een heel interessant iemand langs, en mensen zeggen dat het een hele leuke jongen is, en jij valt als een blok voor hem.

    Maar dat is basically niet meer dan lust. fysieke aantrekkingskracht enzo. meer kan niet, want je kent hem nauwelijks. En hoewel dat heel leuk is, gaat dat vanzelf voorbij en is dat alleen niet genoeg om je druk over te mkaen. Iedereen ziet wel eens iemand voorbij komen die ze heel erg aantrekkelijk vinden. Je moet het gewoon uit je hoofd zetten en negeren :Y)


    Wetenschap laat het allemaal zo makkelijk lijken. I guess I needed that, maar het zit me nog steeds niet lekker. Ik kan die vlinders niet echt gebruiken.

    Gelukkig vertelde Amanda me wel als geruststelling net dat ik zijn type niet zo ben, dus dat maakt het makkelijker om te negeren en te vergeten.


    Til hug og blod.

    Volgens mij krijg je die gevoelens omdat die jongen je op het moment wel de liefde kan geven die je voor het moment nog niet met je verloofde hebt. Probeer hem een beetje te mijden, want je zal het je beklagen als je voor deze jongen gaat gaan in plaats van je verloofde. Volgens mij heb je gewoon even affectie nodig, maar dat is dan ook wat ik vermoed en dit kan ook helemaal niet waar zijn.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:42 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In ieder geval; Sterkte!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb ook zo iets, alleen ben ik dan niet verloofd haha. Ik heb een vriend, sinds kort, maar ik heb iemand anders leren kennen wie ik echt heel leuk vind. Pfff het is echt moeilijk, dus ik leef met je mee meid!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Authentic schreef:
    Vergeet hem. Je hebt een verloofde, en die heb je niet voor niets.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik zelf zou een keuze maken, trek je het met je verloofde en die afstand en gaat er een oplossing komen?
    Of ga je verder met een jongen die wel dichtbij je in de buurt is. ;)

    Die keus ligt gewoon bij jou.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben het compleet met Mordin eens. Succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.