• We can't forget about the past,
    But we can learn from it.


    Het is precies 20 jaar nadat Voldemort is verslagen.
    De wereld is weer een blije en mooie plek geworden, zonder angst en zonder de duisternis.
    Het leven voor vele mensen gaat gewoon zoals het altijd had moeten zijn.


    Maar dat zegt nog niet dat alle mysteries uit de wereld verdwenen zijn, zeker niet de geheimen van Hogwarts.
    Het kasteel brengt nog het nodige avontuur mee voor de studenten, van emotionele avonturen tot het vechten met een draak, het komt allemaal wel eens voor.




    En daarom dit topic!

    Ik ben zelf een heel grote Potterhead en vond het wel weer eens tijd voor een nieuw Harry Potter topic :) Mijn vorige topic liep al snel dood en ik hoop dat dat deze keer niet gebeurd en dat we er een mooi en inspirerend verhaal van kunnen maken. (Ervaring is niet nodig, het gaat hier om het plezier natuurlijk :) )

    Gryffindor:

    Alice Jane Eatside - jaar 6 - Keeper (CrazyGirlxx)

    Melody Jane McCarter - jaar 6 - Chaser (Piaffe)

    Katy Bella Jones - jaar 6 - Beater (FennaFriend)

    Rose Weasley - jaar 2 - Seeker - (AnnaxElsa)

    Domenique 'Demi' Weasley - jaar 4 (Feaser)

    Roxanne Weasley - jaar 3 (Obliviate7)

    Fred Weasley - jaar 6 - beater - klassenoudste (SuperTOMMO)

    Ravenclaw:

    Victoire 'Vic' Weasley - jaar 6 - seeker (JustLovegood)

    Scarlett 'Scar' Smamd - jaar 5 (Wankotje)

    Carrie Delany - jaar 3 - Chaser (Elwood)

    Huffelpuf:

    Jack Lysander Wayland - jaar 6 (Feaser)

    Slytherin:

    Rose Black - 16 - Klassenoudste (Patholoog)

    Finnick 'Finn' Jared Tommo - jaar 7 - Keeper (Hodor)

    Matthew 'Matt' Kilian Tommo - jaar 7 - Seeker (Hodor)

    Jimmy 'Jim' Black - jaar 7 - Chaser (Patholoog)

    Sarah-Jane Black - jaar 7 - Beater (captain) (Patholoog)


    Docenten:

    Anna Sharp - 36 - Potions - Head of Slytherin (Patholoog)



    Reserveringen van;

    AnnaxElsa

    Invullijstje * voor leerlingen ~ voor docenten
    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:



    Zwerkbalteams:

    Slytherin:

    Chaser: Jimmy 'Jim' Black
    Keeper: Finnick 'Finn' Jared Tommo
    Beater: Sarah-Jane Black
    Seeker: Matthew 'Matt' Kilian Tommo

    Ravenclaw:

    Chaser: Scalett 'Scar' Smamd, Carrie Delany
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Victoire 'Vic' Weasley


    Huffelpuf:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Seeker:


    Gryffindor:

    Chaser: Melody Jane McCarter - Louise'Lou' Pippa Blackwood - Fred Weasley
    Keeper: Alice Jane Eatside
    Beater: Katy Bella Jones - Roxanne Weasley
    Seeker: Rose Weasley


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    http://www.quizlet.nl/stories/132715/the-end-is-a-beginning-as-well-harry-potter-rpg-story/ (De story)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 21:39 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Mag je ook personages die al bestaan? Zeg maar, van 20 jaar later?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Tuurlijk mag dat :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Dan wil ik Teddy <3


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Leuk ^-^


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Oeh fenna ik wil Rose Wemel


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    JIppie :3


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Naam+ Bijnaam: Rose Black
    Leeftijd: 16
    Jaar: 5
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk: Rose is iemand met twee gezichten. Het is eigenlijk alsof ze een masker op heeft en het op andere momenten af pakt. Ze is een heel slim meisje, bijna tot op het puntje van psychopaat. Ze weet iedereen precies zo te bespelen en te manipuleren dat zij zo'n beetje de hele afdeling wel in haar touwtjes heeft, zonder dat iemand dat echt duidelijk door heeft. Ze doet het niet echt om pijn te doen aan mensen, dat doet ze eigenlijk nooit. Tenzij je haar of haar vrienden iets hebt aangedaan. Ze heeft een engelengeduld, maar wanneer je een lijnt over gaat, kun je je maar beter van deze aardbol verwijderen. Ze heeft bijna geen medeleven of inlevingsvermogen. Hierdoor kan ze wat koud overkomen, maar haar vrienden weten wel dat onder die laag een Rose zit die hen zal verdedigen tot op het einde. Rose zal werkelijk tot aan moorden gaan, als het haar vrienden helpt, maar zodra diegene de rug naar haar toe draait, is diegene geroosterd.
    Uiterlijk: Rose heeft donkere haren en bijna zwarte ogen. Ze kleed zich ook het liefste in zwarte kleren. Daarin voelt ze zich toch wat comfortabler. Daarentegen probeert ze zich wel zo verleidelijk mogelijk te kleden om de jongens aan het touwtje te houden.
    Beste vakken: Potions en Defence Against the Dark Arts
    Slechtste vakken: Niet echt een speciaal vak, ze is wat zwakker in vakken als Mugglestudies, Care of Magical Creatures of Astronomy. Het verschilt per onderdeel van het vak.
    Zwerkbalteam: Nee.
    Klassenoudste: Ja.
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie): Rose heeft een oudere broer en zus, een tweeling. Zij zitten beide nog op Hogwarts in het zevende jaar. Haar ouders werken allebei op het ministery. Haar moeder werkt op het Department of Magical Accidents and Catastrophes als medisch adviseur. Haar vader als rechter in het Department of Magical Law Enforcement.

    Naam+Bijnaam: Anna Sharp
    Leeftijd: 36
    Vak: Potions
    Innerlijk: In het verleden zijn er mensen geweest die Anna op verschillende manieren pijn hebben gedaan. Hierdoor heeft ze als het ware een versterkte 'huid' van gekregen. Alles wat je tegen haar zegt of doet, het boeit haar niet meer. Hierdoor is ze ongevoelig voor vervelende opmerkingen of pesterijen van leerlingen. Integendeel, ze snoert hen al gauw de mond met haar tong zo vlijmscherp als een mes. Haar opmerkingen zijn altijd raak, waardoor leerlingen weten dat ze serieus is en dat haar met haar geen grappen uit te halen zijn. Ze geeft op een strenge manier les, maar wel op een rechtvaardige manier. Ze matst de leerlingen als ze vindt dat ze het verdienen en soms knijpt ze wel eens een oogje toe als ze bijvoorbeeld 's nachts moet surveilleren en leerlingen tegen komt. Door haar minpunten en pluspunten komt ze gemiddeld neutraal over bij de leerlingen.
    Uiterlijk: Anna heeft langere donkere haren, die ze op verschillende manier draagt. Haar groene ogen en perzik lippen springen er daardoor uit. Ze is van een gemiddelde lengte en heeft een sierlijk lichaam, zo beweegt ze zich ook. Haar kledingstijl is zakelijk.
    Afdelingshoofd: Slytherin
    Extra: Ze is pas verloofd met Nathan Fields. Ook al is ze de het hele jaar op Hogwarts, het staat hun relatie niet in de weg. Nathan is ook druk mijn zijn eigen werk als coördinator op het Department of Magical Accidents and Catastrophes.

    [Hee, lijkt het jullie leuk als ik ook de broer en zus van Rose uitwerk?]



    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 19:26 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oke is goed! :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Oja Rose is Zoeker van Gryffindor (ff reserveren :)))


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    haha is goed Chrissie :3


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Mag ik een gryffindor meisje in het 6e jaar als chaser reserveren?


    take me back to the basics and the simple life

    Is goed :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Yay :3
    Ik zal het denk ik morgen of overmorgen invullen (:


    take me back to the basics and the simple life

    Oke is goed ! :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Ja leuk (hebben we ook meteen meer rollen) ^-^ @Patholoog


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates