• Vlinders. Vlinders. Overal vlinders. *-*
    Eh ... Ja, dit kan wellicht geclassificeerd worden als zeiktopic.
    Ik heb een probleem. Een mega probleem. Een probleem wat ik hélemaal niet wil! ... Ik ben volgens mij zwaar verliefd aan het worden. (no_chears)
    En dan heb ik het niet over mijn verloofde, maar de beste vriend van een goede vriendin/oud schoolgenootje van mij. Ik krijg er knikkende knieën van, word helemaal vrolijk en hij spookt sinds de paar dagen dat ik hem nu gezien heb als zij langskwam best veel in mijn hoofd.
    Oh my ... Ik weet echt niet wat ik moet doehoennnnn! Hij is zó leuk ... En pontificaal zei mijn vader daarstraks ook dat hij het wel een leuke jongen vind. Fuuuuuu- pa! Waarom zeg je dat nou weer?! Dat kan mijn maag echt niet hebben op dit moment. (no_chears)
    Ik schaam me rot voor mijn eigen gevoelens nu, terwijl ik er niet eens wat aan kan doen. ):

    Enfin, dit is hem. We zaten net met zijn drieën op het dakterras boven en Jeroen (zo heet hij dus) speelde op de gitaar van Amanda, waarbij Amanda ging zingen.

    Somebody ... Please shoot me. I really don't know what the fuck to do with myself atm. Ik tril er helemaal door. ;-;

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:20 ]


    Til hug og blod.

    Agnus schreef:
    (...)
    Kun je alstublieft stil zijn?


    Dat kan :P dat is fysiek mogelijk.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik geef het op .____.
    Ik snap niet hoe iemand het vijf maanden bij jou uit kan houden.


    Nou ja, bij mij is het nog wel te doen hoor. We zouden ons pas echt zorgen moeten gaan maken als iemand het vijf maanden met jou vol zou moeten houden :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou ja, bij mij is het nog wel te doen hoor. We zouden ons pas echt zorgen moeten gaan maken als iemand het vijf maanden met jou vol zou moeten houden :P


    Die zou tenminste niet gillend gek in hte gekkenhuis belanden/zijn hoofd net zolang tegen de muur bonken totdat zijn schedel breekt zoals bij jou het geval zou zijn (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Kun jij dan aub fysiek stil zijn?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mordin schreef:
    (...)

    Die zou tenminste niet gillend gek in hte gekkenhuis belanden/zijn hoofd net zolang tegen de muur bonken totdat zijn schedel breekt zoals bij jou het geval zou zijn (cat)


    Dan kan iemand denk ik best lang tegen een muur aan bonken. Een schedel is aardig sterk, dus ja :P

    Maar geloof me mijn relatie is goed en nee, ze zit niet in het gekkenhuis, want dan zou die misschien een kamer krijgen bij jou in de buurt en dat kan ik haar natuurlijk niet aandoen he.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Agnus schreef:
    Kun jij dan aub fysiek stil zijn?


    Dat kan ik :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat kan ik :P

    Mooi :P:P:P:P:P:P:P


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Destined, als je nu niet op houd meld ik het gewoon. Ik heb geen zin in dit kinderachtige gedoe.


    Til hug og blod.

    Destined schreef:
    (...)

    Dan kan iemand denk ik best lang tegen een muur aan bonken. Een schedel is aardig sterk, dus ja :P

    Maar geloof me mijn relatie is goed en nee, ze zit niet in het gekkenhuis, want dan zou die misschien een kamer krijgen bij jou in de buurt en dat kan ik haar natuurlijk niet aandoen he.


    Laat het stoppen D:
    Laat iemand deze waanzin stoppen D:


    i put the fun in funeral

    Mag ik iets vragen, hoe oud ben je eigenlijk? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als je deze jongen en Val naast elkaar zou zetten, wie zou je dan kiezen? Oftewel, wie kies je als ze allebei in hetzelfde land zijn (met jou erbij)?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barton schreef:
    Mag ik iets vragen, hoe oud ben je eigenlijk? (:

    -.-
    Hint; kijk op haar profiel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    -.-
    Hint; kijk op haar profiel.


    Lol ja goeie, haha. (:

    Niet dat ik wil zeggen dat je je verloofde zomaar in de steek moet laten, maar het eigenlijk best logisch dat je ook naar andere jongens kijkt. Want je bent nog best wel jong en als ik kijk naar mijn broer, die heeft nu 4 jaar dezelfde vriendin, en daardoor heeft hij dus al zolang niemand anders meer gehad. En ik wil niet zeggen dat dat bij jou hetzelfde moet zijn en ik kan het ook een beetje moeilijk uitleggen, maar ik vind het niet gek dat je de aandacht van die andere leuk vind. Maar ik zou toch echt bij je verloofde blijven, je bent niet voor niks met hem verloofd. Hij is vast veel leuker. :Y) Good luck!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Barton schreef:
    Mag ik iets vragen, hoe oud ben je eigenlijk? (:


    18, een jongen, en.... OH GOD THIS EXPLAINS SO MUCH.

    *kruipt trillend in een hoekje*


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    18, een jongen, en.... OH GOD THIS EXPLAINS SO MUCH.

    *kruipt trillend in een hoekje*


    Wait, what? Haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Barton schreef:
    (...)

    Wait, what? Haha.

    Wacht is Destined 18? Dan is hij wel heel kinderlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.