• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.

De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.

Rollen:

Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:19 ]

Your make-up is terrible

Rikki Madeleine Beck

Ik kijk verbaasd op als hij heel zacht en onzeker lacht. Daarna kijkt hij mij aan en glimlacht hij iets. Ik glimlach lief terug.
    "Hmm. Ik ben hoop ik ook wat sterker dan een kopje. Dus van een klap tegen de muur klap ik niet uit elkaar." zegt hij en hij haalt zijn schouders op.
    "Dat hoop ik maar." glimlach ik zacht. Sal zucht en gaat vervolgens weer op het bed zitten. Hij schud met zijn hoofd.
    "En nu?" vraagt hij aan mij. Ik haal lichtjes mijn schouders op en blijf tegen de muur aan staan. Ik druk op de rode plekken die dan wit worden en weer rood bij trekken voor ik Sal aan kijk.
    "We hebben Darren nog niet gevonden." glimlach ik vaag naar hem. Het is iets wat me bezighoud en het enige wat ik kan bedenken.

Your make-up is terrible

Sal Levine

Ze haalde haar schouders lichtjes op en ze bleef tegen de muur aan staan. Ik zag haar op haar hand duwen. Vragend keek ik ernaar.
    'We hebben Darren nog niet gevonden,' zei ze. Ik keek haar aan en zag dat ze vaag glimlachte. Ik knikte lichtjes. Ik stond op en begon al aan mijn rits te prutsen. Niet dat het veel hielp, maar ik wou het blijven proberen.
    'Zoeken dan maar?' vroeg ik aan Rikki. Ik keek even de kamer rond en mijn blik bleef even hangen bij de scherven. Ik gooide ze later wel weg, het had toch geen haast. Tenminste.. Ik had er geen haast mee. Ik keek even richting Rikki en glimlachte toen.
    'Beneden hadden we toch nog niet goed bekeken?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij knikt lichtjes en staat alweer op. Dan begint hij weer aan zijn rits te prutsen, wat niet helpt. Ik glimlach en loop naar hem toe nu.
    "Zoeken dan maar?" vraagt hij aan mij en ik knik. Hij kijkt de kamer rond en ik zie dat zijn blik even blijft hangen bij de scherven, maar hij negeert ze blijkbaar verder. Hij kijkt nu richting mij en glimlacht even.
    "Beneden hadden we toch nog niet goed bekeken?" vraagt hij.
    "Inderdaad. In de woonkamer en buiten geloof ik." glimlach ik. Ik loop dichter naar hem toe, maak zijn rits dicht en trek zijn capuchon goed. Ik glimlach en besef dan hoe dichtbij ik eigenlijk gekomen ben, onze lichamen zijn maar enkele millimeters van elkaar verwijderd. Ik zet snel een pas achteruit en draai me alweer om zodat we kunnen gaan.
    "Naar beneden." mompel ik.

Your make-up is terrible

Sal Levine

'Inderdaad. In de woonkamer en buiten geloof ik,' glimlachte ze. Ze kwam nog dichterbij waardoor we maar enkele millimeters van elkaar waren verwijderd. Toch presteerde ze het om mijn rits dicht te doen. Ik wou mijn capuchon op doen, dat kon ik tenminste zelf. Rikki had dat blijkbaar niet door en trok mijn capuchon goed over mijn hoofd heen. Ze glimlachte en blijkbaar besefte ze hoe dicht bij we elkaar stonden en ze zette snel een pas achteruit. Althans ik hoopte dat ze daardoor een snap naar achteren zette en niet omdat ik mijn capuchon weer op had. Ze draaide zich om en was blijkbaar klaar om te gaan.
    'Naar beneden,' mompelde ze waarop ik gelijk knikte. Ik ging voor haar aan en opende de deur die ik voor ons beide open hield. Ik sloot hem weer zodra we beide mijn kamer uit waren. Even keek ik naar Rikki.
    'Ik denk ik zeg het maar even, maar mijn muts kan ik goed met één hand op doen,' zei ik met een onzeker lachje en ik begon al te lopen richting de trap die naar beneden ging.
    'Maar toch bedankt. Waar wou je eigenlijk beginnen?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij gaat mij voor en houd de deur open. Ik loop er door heen en Sal sluit de deur achter ons. Daar kijkt hij mij aan wat me iets zenuwachtig maakt.
    "Ik denk ik zeg het maar even, maar mijn muts kan ik goed met één hand op doen." zegt hij met een onzeker lachje en loopt al richting de trap naar beneden. "Maar toch bedankt. Waar wou je eigenlijk beginnen?"
    "Sorry, het ging automatisch." zeg ik zacht terwijl ik rood word. "Uh, buiten is misschien wel handig om te beginnen?" zeg ik vragend en ik ga voorop de trap af. Dit keer vergeet ik mijn zenuwachtige traagheid en weet ik al bijna niet meer waar ik zo bang van was. Op een redelijk loop ik gelijk het huis door naar de tuin. Als ik de deur open doe en naar buiten stap, zie ik Darren op het bankje zitten. Mijn adem stokt en ik doe weer een stap terug. Zijn blinkende tanden schieten terug in mijn herinnering.

Your make-up is terrible

[Ik zet er telkens Tempel neer ipv Tempo]

Sal Levine

'Sorry, het ging automatisch,' zei ze zacht terwijl ze rood werd. Ik haalde mijn schouders ietsjes op. 'Uh, buiten is misschien wel handig om te beginnen?' zei ze vragend, maar ze wachtte niet op antwoord. Ze ging voor mij aan de trap af op een vlotte tempo. Zelfs toen we beneden waren liep ze op een redelijke tempo het huis door. We waren bijna buiten, totdat Rikki een stap terug zette nadat ik haar adem hoorde stokken. Ik zag het niet aankomen en botste daarom per ongeluk tegen Rikki op. Gelijk greep ik beide boven armen van Rikki vast, waardoor er even een steek door mijn hand en schouder ging en ik op mijn lip beet om te voorkomen dat ik pijnlijk geluid maakte. Ik wist nog wel toen we de vorige keer tegen elkaar op botste dat ze even moeite had met haar evenwicht te houden.
    'Dejavu,' mompelde ik iets. Ik schudde iets mijn hoofd en ging weer goed staan. Ik keek even vlug naar buiten om te zien waarom ze een stap terug deed. Ik zag wel iemand die ik nog niet eerder had gezien.
    'Is dat hem?' vroeg ik aan Rikki al was dat antwoord nogal duidelijk.

Ayaki.

'Dat lijkt me dan een erg goed idee. Dan zie ik je zo daar wel.' Ik knik en maak een kleine buiging. Nightshade springt weg en rent terug naar het huis. Ik zet me rap af en volg hem door de bossen. De zon is inmiddels onder gegaan en de avondkoelte vult het bos. Het duurt niet lang voor ik de muur van het huis tegenkom, spring net als Nightshade zonder enige moeite tegen de grijze wand op en kom weer op bekend territorium terecht. Als ik uit de begroeiing kom zie ik hem op het tuinbankje zitten. Na een korte 'goedenacht' van zijn kant betreed ik het huis en ga op weg naar de zolder. Echter, op de trap naar de slaapkamers, komt een penetrante, zalig zoete geur mijn neusgaten binnen. Bloed, vertelt mijn lichaam me. Ik draai me in de richting van de geur, maar zie niks. Ik vang meerdere sporen op en besef me dan ineens dat ik in staat ben bloed te traceren terwijl de personen allang verder zijn gelopen. Sporen. Mijn lijf begint te trillen. Ik kan niet in mijn kamer slapen met al die prooien hier. Als ik ze allemaal afmaak is het zeker dat Nightshade een eind maakt aan mijn leven.
    Ik glimlach vaal en loop door naar boven, waar ik door het raam klauter en het dak op klim. Dat wordt slapen onder de sterren, op het dak.
    Ik ga tegen een schuine rij dakpannen aan liggen en krul me op. Rust, eindelijk een moment om te slapen. Ik sluit de ogen en verruil de realiteit voor dromenland.
    Ah... eindelijk, na al die jaren.
    Een geur.. de geur is sterk, ik herinner me.. ik herinner bloed!
    Ik schiet overeind, mijn lichaam in opperste staat van alertheid. Stemmen! Ik weet mezelf nog net in te houden en niet als een wild beest achter de bloedgeur aan te gaan. Langzaam, voorzichtig, kruip ik naar de rand van het dak en kijk naar beneden, de slaap uit mijn ogen wrijvend. Er is leven in de tuin. Ik zie een jongeman en een jonge vrouw in de buurt van Nightshade. Mijn ogen worden langzaam groter. Die vrouw.. het is haar bloed dat ik heb geroken. Dat is de Rikki waar Nightshade op doelde. Ik hou me verscholen op het dak, buiten hun zicht. Is dit het moment waarop hij haar zal doden?

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 21:41 ]

No growth of the heart is ever a waste

[Yes!! Eindelijk luistert hij naar Sal en slaapt hij]

Hehehe... ik zal die post weer moeten aanpassen op verzoek en die van jullie erin verwerken. :'D. Sorreh. Oh weet je wat ik voeg wel wat shit toe, heb geen zin om die hele post te deleten.

Ivan schreef:
    Hehehe... ik zal die post weer moeten aanpassen op verzoek en die van jullie erin verwerken. :'D. Sorreh. Oh weet je wat ik voeg wel wat shit toe, heb geen zin om die hele post te deleten.

Gewoon dat je hun eventjes ziet ofzo, hoeft niks moeilijks te zijn.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

CyberLord schreef:
    (...)
    Gewoon dat je hun eventjes ziet ofzo, hoeft niks moeilijks te zijn.

Ja, heb wat toegevoegd

Nightshade

Nadat Ayaki naar binnen is gegaan zag ik Rikki in de deuropening verschijnen. Vrolijk zwaaide ik naar haar en wenkte haar toe dat ze hier naartoe moest komen. Achter haar zag ik nog iemand staan en naar die persoon glimlachte ik.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Rikki Madeleine Beck

Sal botst achter me zacht tegen me en hij grijpt mijn beide bovenarmen vast.
    "Dejavu." mompelt hij. "Is dat hem?" vraagt Sal.
    "Ja." fluister ik. Darren zwaait vrolijk en wenkt me, hij wilt dat ik naar hem toe kom. Naar Sal glimlacht hij maar ik krijg het amper door. Mijn benen beginnen bijna uit zichzelf te bewegen alsof er niets aan de hand is en ik loop langzaam naar het bankje toe om naast hem plaats te nemen. Mijn blik gaat van Darren naar Sal waarna ik mijn blik neersla naar mijn rode handen. Ik druk wat angstig op de rode plekken die daarna weer wit worden en hoop maar dat Sal het woord voert zodat ik het niet hoef te doen. Al betwijfel ik of ik het als nog zou doen als hij het niet zou doen.

Your make-up is terrible

Sal Levine

'Ja,' fluisterde ze. De persoon die blijkbaar Darren heette zwaaide vrolijk naar Rikki en wenkte dat ze erbij moest zitten. Naar mij glimlachte hij. Ik fronste iets. Ik volgde Rikki naar het bankje toe, ze liep langzaam. Ik bleef staan terwijl zij al ging zitten. Ze drukte wat angstig op rode plekjes op haar hand. Ik keek even van Rikki naar Darren. Ik stak mijn hand iets uit naar Darren.
    'Sal,' stelde ik mijzelf voor. Ik liet mijn blik vluchtig over hem heen gaan. Ik wist nog niet precies wat ik er van moest vinden.

Nightshade

Ze kwamen beide naar mij toe en Rikki ging naast mij zitten. Haar handen zaten vol rode plekken. "Wat heb je gedaan?" vroeg ik verbaasd. De anderen jongen kwam naar mij toe en stak zijn hand iets uit. "Sal" stelde hij zichzelf voor.
    "Darren Shade" zei ik met een glimlach en schudde zijn hand. Zijn blik ging vluchtig over mij heen. Er was iets aan de hand, maar ik kon er neit zo snel opkomen wat er was.